Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk bra antall, off, nå må du slappe masse av! Ta det helt med ro8 egg uthelt forferdelig vondt! Hehe
Da er skumletelefonen tatt, et embryo overlevde opptining og så fint ut. Da blir det innsett senere i dag!![]()
8 egg uthelt forferdelig vondt! Hehe
Fantastisk bra antall, off, nå må du slappe masse av! Ta det helt med ro![]()
Gratulerer med flott uttakBlir det innsett på fredag?
Smertefulle uttak var jo ikke akkurat så oppløftende her da damer.. jeg har tross alt det neste uke
Men gratulerer med 8 og 10 egg ut
Er det imorgen dere får tlf da?
10 egg ut her, og helt enig, det var vondt!!![]()
Smertefulle uttak var jo ikke akkurat så oppløftende her da damer.. jeg har tross alt det neste uke
Men gratulerer med 8 og 10 egg ut
Er det imorgen dere får tlf da?
Hehe.. Uff jagratulerer med flott uttak
nå er det bare å vente på telefon i morgen
![]()
Da er skumletelefonen tatt, et embryo overlevde opptining og så fint ut. Da blir det innsett senere i dag!![]()
TakkDet var smertefullt, men det går utrolig fort, og så langt har jeg ikke kjent noe i etterkant, men nå har ikke bedøvelsen gått ut enda da. Det er uansett verdt det, og du kommer til å klare det helt fint
![]()
Telefon i morgen, ja!
Takk, og lige såJa, det her er veldig spennende! Men hvor lenge fikk du beskjed om å holde deg i ro nå?
Fikk ikke noe beskjed jeg. Gjorde du?Hehe
Ja, når jeg snakket med sykepleieren før uttaket sa hun at siden det var så mange poser ville hun sykemelde meg til innsett og jeg skulle ikke trene eller løpe og sånt. Men hun sa også at som regel pleier de å si at man skal leve som vanlig, når det ikke er så mange poser..
Ja, det er veldig bra! Gjennomsnittet er jo ca 9, så det er helt topp! Jeg hadde omvendt, vondeste på høyre, ikke så ille på venstreSå 8 er bra også ? Hehe.. Det var ikke så vondt på høyre eggstokk. Men på den venstre var det helt forferdelig. Legen lot de siste som ikke var veldig store bli igjen tror jeg![]()
Uff.. Nå slår redselen for at ingen blir befruktet for fult.. Gleder meg til sambo kommer fra jobb så
Jeg kan sove så tiden går fort![]()