drømmeren84
Gift med forumet
Nei det må du ikke.Har lest at stress ikke er bra, men man trenger ikke å ligge hele dagen. Bare ta det med ro
![]()
Nå ble jeg glad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det må du ikke.Har lest at stress ikke er bra, men man trenger ikke å ligge hele dagen. Bare ta det med ro
![]()
Jeg lurer på en ting.. hvis jeg f.eks ender opp med innsett på fredag , må jeg ligge stille på lørdag da?
Min eldste datter skal ha cheerleeding konkurranse på lørdagen som jeg må og vil være med på ... :/
Da er jeg klar for å få satt inn i morgen. Var 8 egg som var befruktet, så krysser fingrene for at dette går veien i morgen..
Da er jeg klar for å få satt inn i morgen. Var 8 egg som var befruktet, så krysser fingrene for at dette går veien i morgen..
HeheNesten ikke sovet i nattmåtte tisse 6 ganger
og jeg er spent på uttak i dag
![]()
Hehemasse lykke til til deg i dag!!
![]()
Nesten ikke sovet i nattmåtte tisse 6 ganger
og jeg er spent på uttak i dag
![]()
Takknå har jeg sinnsyke El smerter! Så blir en lang tur i bil
Hehe
Hvor lang reisevei har dere?
Vi har fått 11 mil en vei så siden jeg må ta blodprøve mellom 09 og 0930 imorgen og det er rush inn til Oslo så må vi dra hjemmefra senest kl 0530 .. og vi har ikke time til ul før 1330 så blir en meget lang og nervepirrende dag imorgen![]()
Da er vi på plass og venter på uttak vi ogsåDet her er ganske nervepirrende.. Men krysser fingrene for at det er noen egg å høste
![]()
Da er vi på plass og venter på uttak vi ogsåDet her er ganske nervepirrende.. Men krysser fingrene for at det er noen egg å høste
![]()