*Innsett i oktober*

Hmm, takk :) jeg er egentlig 14dpo -- det er 11 dager siden innsett men spiren var da allerede 3 dager. Tenker å vente til i kveld, evt ta en Lutinus om kvelden og teste på nytt i morgen. Jeg vil på en måte ikke tro at det ikke har gått, selv om jeg vet at det ser dårlig ut... negativ test er vanskelig å stole på når ikke TR kommer!

Å :/ Men ta en til ikveld da vettu og test på ny imorgen :)? Men skal du ikke ta blodprøve?
Crinone utsetter jo heksa sin ankomst med flere dager (gjerne 3-5 dager for min del) så om lutinus er samme opplegg så er det jo kjedelig å fortsette å bruke det om det ikke er noe allikevel:(
Men skjønner godt det er vanskelig å vite når man skal slutte eller ei altså ...
 
Å :/ Men ta en til ikveld da vettu og test på ny imorgen :)? Men skal du ikke ta blodprøve?
Crinone utsetter jo heksa sin ankomst med flere dager (gjerne 3-5 dager for min del) så om lutinus er samme opplegg så er det jo kjedelig å fortsette å bruke det om det ikke er noe allikevel:(
Men skjønner godt det er vanskelig å vite når man skal slutte eller ei altså ...
Jeg skal ikke ha blodprøve nei... Litt merkelig men Hausken legger ikke opp til det.
Tar en lutinus til som du sier og så har jeg gitt det en sjanse hvertfall :) takk for at du svarer :)
 
Hvordan gikk det i dag MiniMe? Tenker på deg!

Ja, hvordan gikk det idag ???? <3

Hei, jenter! Det ble negativt. Hadde hCG på åtte på onsdag, og samme i går.. Dessverre. Kjente det var litt tyngre i går enn jeg hadde trodd det skulle bli. Heldigvis ble det en opptur på do i stad, tror mensen kommer nå:p Haha. Bare spotting, men det er vel et kjempegodt tegn? :) Var redd det skulle ta lang tid, men nå ser det ut som vi rekker et forsøk til før jul :) :)

Nå heier jeg på dere som er igjen!!! Nå må det bare bli positivetester på resten av oktoberjentene :)
 
Jeg skal ikke ha blodprøve nei... Litt merkelig men Hausken legger ikke opp til det.
Tar en lutinus til som du sier og så har jeg gitt det en sjanse hvertfall :) takk for at du svarer :)

Det var da merkelig ja... ta en Lutinus du så har du iallefall, som du sier, gitt det en sjanse til :)<3 beklager om jeg spør om noe jeg kanskje har spurt om før, men har dere noen på frys så dere kan starte så fort heksa evt dukker opp ?:)
Hadde vært så hyggelig å fått fulgt hverandre her <3
 
Hei, jenter! Det ble negativt. Hadde hCG på åtte på onsdag, og samme i går.. Dessverre. Kjente det var litt tyngre i går enn jeg hadde trodd det skulle bli. Heldigvis ble det en opptur på do i stad, tror mensen kommer nå:p Haha. Bare spotting, men det er vel et kjempegodt tegn? :) Var redd det skulle ta lang tid, men nå ser det ut som vi rekker et forsøk til før jul :) :)

Nå heier jeg på dere som er igjen!!! Nå må det bare bli positivetester på resten av oktoberjentene :)

Uff a meg.. Men med hcg på 8 så vil det si kjemisk da eller? Og om heksa kommer allerede nå så er det jo supert om dere rekker et forsøk til før jul :)
Hell i uhell på en måte <3
 
Det var da merkelig ja... ta en Lutinus du så har du iallefall, som du sier, gitt det en sjanse til :)<3 beklager om jeg spør om noe jeg kanskje har spurt om før, men har dere noen på frys så dere kan starte så fort heksa evt dukker opp ?:)
Hadde vært så hyggelig å fått fulgt hverandre her <3
Hehe det går fint, tror ikke jeg har sagt det før, men dette var dessverre vår siste på frys. Men jeg skal begynne på kort protokoll så snart heksa kommer. Så uansett rekker vi ett forsøk før jul! Har allerede begynt å følge "innsett i november" tråden hehe. Veldig hyggelig om vi får følge hverandre ja!!! :) :) <3 Setter så pris på de fine jentene her.
 
Hei, jenter! Det ble negativt. Hadde hCG på åtte på onsdag, og samme i går.. Dessverre. Kjente det var litt tyngre i går enn jeg hadde trodd det skulle bli. Heldigvis ble det en opptur på do i stad, tror mensen kommer nå:p Haha. Bare spotting, men det er vel et kjempegodt tegn? :) Var redd det skulle ta lang tid, men nå ser det ut som vi rekker et forsøk til før jul :) :)

Nå heier jeg på dere som er igjen!!! Nå må det bare bli positivetester på resten av oktoberjentene :)
Så dumt med negativ eller kjemisk... Men du har jo kjempegod innstilling til det hele, videre til neste forsøk og du har mange på frys! Bra at heksa kom nå da er det bare å begynne å telle ned. Vi ses kanskje i innsett i november forumet ;) ;)
 
23mr809.jpg


Da kan jeg kanskje tørre å forlate dere :)
Forskjell på under 24 timer :):):)

Kan nesten ikke tro dette :):)
 
Fantastisk!!!! Kjempebra økning!!! :D føler du deg bra eller har du mange symptomer? Kjempespennende!!!

Føler meg fantastisk :) men har hatt denne magefølelsen nesten fra noen dager etter innsett. Og disse stikningene, som gjør at jeg merker hver gang jeg hoster eller bytter stilling i sengen, og igår kom ekstremt trøtthet, noen svimmelhets anfall og frysing og svett om hverandre :) jeg må gjerne opp 1 til 2 ganger pr. Natt og tisse og oppblåst uten av en annen verden hehe :)
Men alle symtomer tas imot med åpne armer da dette er noe vi har ventet på siden 2012 :)<3
Måtte ringe mamma isted og vi gråt begge to haha :)<3
 
Tror jeg er den siste som er her inne! Bare for å avslutte historien så kom heksa i går kveld/i dag... Så løpet er faktisk kjørt og det ble ikke klaff denne gangen heller. Skal derimot i gang umiddelbart med ny stimulering, denne gangen på sykehuset i Haugesund. Sprøyter i morgen. Ses kanskje noen av dere i innsett i november forum. Grattis til alle som lyktes i oktober!!! <3
 
Tror jeg er den siste som er her inne! Bare for å avslutte historien så kom heksa i går kveld/i dag... Så løpet er faktisk kjørt og det ble ikke klaff denne gangen heller. Skal derimot i gang umiddelbart med ny stimulering, denne gangen på sykehuset i Haugesund. Sprøyter i morgen. Ses kanskje noen av dere i innsett i november forum. Grattis til alle som lyktes i oktober!!! <3

Veldig trist å høre, men deilig å komme så fort i gang igjen da :) Håper jeg også kan kaste meg over i november snart! Masse lykke til med neste forsøk :)
 
Back
Topp