*Innsett i oktober*

På riksen pleier de ikke si noe med mindre du spør. Tenkte det samme som deg og har derfor begynt å spørre. :)

Hmm, blir jo for teit av meg å spørre nå i etterkant haha..
Håper jeg ikke må gjennom dette igjen, men om jeg må så skal jeg huske å spørre :)
 
Syntes de fleste har fått vite hvordan egget man fikk satt inn er, og lurer på om dette var noe dere selv spurte om eller hvem som informerte om det?
På innsett fikk jeg jo ikke vite deling eller hvordan det virket av kvalitet osv, men leser jo om så mange som faktisk vet...
Hos Porsgrunn får du se egget på skjermen før de setter det inn. Utrolig rart at det skal bli til et lite menneske.
 
Hos Porsgrunn får du se egget på skjermen før de setter det inn. Utrolig rart at det skal bli til et lite menneske.

Var det jeg trodde riksen gjorde også, så min kjære og meg ble faktisk veldig skuffet når alt var over uten at vi visste det :(
Vi ønsket på en måte å se starten på noe vi ønsker over alt på jord .. Men mens jeg trodde hun fortsatt vasket meg innvendig ( hehe) så var hun egentlig ferdig med alt. .
 
Joohoo, endelig er testen blenda og ovitrellen ute av kroppen :)
Nå begynner det virkelig spennende :):)

Men jeg er veldig spent siden hver gang jeg f.eks reiser meg fra sofaen eller opp fra sengen så røsker det nedi der .. og en slik følelse jeg har nå har jeg ikke hatt siden jeg var gravid med mine andre to :):)

Offisielle Test dato : 6 dager :)
 
Hvordan har det gått i dag?

Dessverre ganske dårlig:/ Jeg tok blodprøven i går. Veeeeldig lav hCG. Positivt at det har vært noe, så vet jeg at jeg kan bli gravid hvertfall, men verdiene var så lave at sykepleieren var redd for at jeg har mistet det. Skal ta ny blodprøve i morgen for å se om det er noen stigning, men mest sannsynlig har det nok gått motsatt vei..
 
Dessverre ganske dårlig:/ Jeg tok blodprøven i går. Veeeeldig lav hCG. Positivt at det har vært noe, så vet jeg at jeg kan bli gravid hvertfall, men verdiene var så lave at sykepleieren var redd for at jeg har mistet det. Skal ta ny blodprøve i morgen for å se om det er noen stigning, men mest sannsynlig har det nok gått motsatt vei..
Hei, fint å vite at du kan bli gravid tenker jeg! Men dumt om du har mistet :( håper at det blir et annet utfall enn du tror! Krysser fingrene.
 
1.5 dager til test. Lørdag tidlig. Ganske så spent nå. Temperaturen var lavere i dag morges, får se om den har sunket ytterligere i morgen tidlig, da er nok løpet er kjørt... Men jeg teste uansett så lenge ikke TR kommer før lørdag!

Symptomjakten er på gang. Er litt svimmel men det er sikkert dehydrasjon ha ha. Opplever veldig mye utflodd (vann) som jeg tenker må skyldes Lutinus... Og ingen andre symptomer! Gleder meg til å teste uansett!!
 
Hei, fint å vite at du kan bli gravid tenker jeg! Men dumt om du har mistet :( håper at det blir et annet utfall enn du tror! Krysser fingrene.

Takk! :) Kjente det var ganske kjipt i går og i stad, men nå prøver jeg å fokusere på det positive; kan bli gravid og 5 blasto på frys, så da rekker vi forhåpentlig et forsøk til før jul :) Skal selvfølgelig ikke avskrive dette forsøket helt før i morgen, men det hjalp veldig å kunne planlegge videre :)
 
1.5 dager til test. Lørdag tidlig. Ganske så spent nå. Temperaturen var lavere i dag morges, får se om den har sunket ytterligere i morgen tidlig, da er nok løpet er kjørt... Men jeg teste uansett så lenge ikke TR kommer før lørdag!

Symptomjakten er på gang. Er litt svimmel men det er sikkert dehydrasjon ha ha. Opplever veldig mye utflodd (vann) som jeg tenker må skyldes Lutinus... Og ingen andre symptomer! Gleder meg til å teste uansett!!

Masse lykke til!!! Krysser alt jeg har :)
 
Dessverre ganske dårlig:/ Jeg tok blodprøven i går. Veeeeldig lav hCG. Positivt at det har vært noe, så vet jeg at jeg kan bli gravid hvertfall, men verdiene var så lave at sykepleieren var redd for at jeg har mistet det. Skal ta ny blodprøve i morgen for å se om det er noen stigning, men mest sannsynlig har det nok gått motsatt vei..

Så trist :( hører du til Porsgrunn?
 
Ja, det var litt kjedelig :( men jeg får bare krysse fingrene for neste forsøk :) Nei, vi har gått privat. Men hvis vi må over til offentlig blir det nok Porsgrunn, så håper det er bra der ;)

Det var sånn jeg forbandt deg med Porsgrunn kanskje. Hehe :) jeg husker aldri hvor folk hører til.
 
Takk! :) Kjente det var ganske kjipt i går og i stad, men nå prøver jeg å fokusere på det positive; kan bli gravid og 5 blasto på frys, så da rekker vi forhåpentlig et forsøk til før jul :) Skal selvfølgelig ikke avskrive dette forsøket helt før i morgen, men det hjalp veldig å kunne planlegge videre :)
PS 5 blasto på frys er jo fantastisk!
 
Dessverre ganske dårlig:/ Jeg tok blodprøven i går. Veeeeldig lav hCG. Positivt at det har vært noe, så vet jeg at jeg kan bli gravid hvertfall, men verdiene var så lave at sykepleieren var redd for at jeg har mistet det. Skal ta ny blodprøve i morgen for å se om det er noen stigning, men mest sannsynlig har det nok gått motsatt vei..

Så utrolig trist :( <3
Men positivt at du jo blir gravid, men heldigvis er ikke alt over før heksa viser seg :)
Du får svar på BP imorgen også ?
Sender deg iallefall en klem på veien <3
 
Så utrolig trist :( <3
Men positivt at du jo blir gravid, men heldigvis er ikke alt over før heksa viser seg :)
Du får svar på BP imorgen også ?
Sender deg iallefall en klem på veien <3

Takk for det :) <3 Ja, de ringer fra klinikken mellom ett og to. Krysser alt jeg har nå, men redd det hvertfall må ett forsøk til for at det skal gå.
 
Idag så jeg økning på g testen men forholder meg helt rolig tilfelle
Tror ikke på noen ting før jeg har tatt BP el digital. .
Og den digitale tar jeg på mandag eller tirsdag

Men har så dragning i magen, svimmelhet anfall, unaturlig sulten, trøtt og idag ble jeg uggen frem til jeg fikk i meg knekkebrød. ..
Jeg klarer ikke hoste eller strekke meg uten at det river og røsker nedi der

Testen ble Aldri helt blenda etter ovitrellen men igår var den så og si blenda.. så at den idag syntes bedre må jo være et godt tegn
smile.gif
?
 
Jeg er 10 dpo , RD 8 og det er 12 dager siden ovitrellen ble satt..
 
Back
Topp