*Innsett i oktober*

Men tester jo hver om morgen nå bare fordi jeg har masse billig tester


Fått med blodprøve skjema fra Riksen som jeg må ta uansett neste onsdag :)
Men den får jeg ikke svar på før noen dager etter det igjen hehe. .

Kjenner testetøsa meg virkelig sliter om dagen haha :)
Tisset 1430 på jobb og når jeg kom hjem kl 17 måtte jeg tisse på nytt men da tisset jeg i koppen og fikk svidd av nok en test haha..
Ble nøyaktig samme styrke på den som den idag tidlig .. ergo jeg er like uvitende enda haha :p

"Heldigvis" vet jeg at ovitrelle uansett skal gå ut av kroppen etter 10 dager ca så antar morgendagen allerede vil kunne gi meg lite peke pinn kanskje .. da er det tross alt 9 dager siden jeg tok den... :)

Ja. Er greit å få den negativ først. Så er man ikke usikker når den først blir positiv. Gjorde det samme forrigang på ferskforsøk. Men min var kritthvit på rugedag6. :)
 
Ja. Er greit å få den negativ først. Så er man ikke usikker når den først blir positiv. Gjorde det samme forrigang på ferskforsøk. Men min var kritthvit på rugedag6. :)

Jeg er jo bare på RD 5? ( innsett fredag) :)
Har uansett nok billig tester igjen å sløse bort de nærmeste dagene, samt en digital jeg skal ta til mandag el tirsdagneste uke :)
 
Men tester jo hver om morgen nå bare fordi jeg har masse billig tester


Fått med blodprøve skjema fra Riksen som jeg må ta uansett neste onsdag :)
Men den får jeg ikke svar på før noen dager etter det igjen hehe. .


Tar du blodprøve på riksen før 09.30 så får du svar samme dag om du ringer fra 14.00....
 

Men jeg bor 10 mil en vei unna riksen, så det blir veldig uøkonomisk føler jeg.. jeg får bare klare å vente de ekstra dagene hihi..
Jeg jobber på legekontor som jeg tar prøven på, så spørs om jeg ikke tar en blodprøve selv og sender til sykehuset her for analysering.. da får jeg svaret selv dagen etterpå :p
 
Men jeg bor 10 mil en vei unna riksen, så det blir veldig uøkonomisk føler jeg.. jeg får bare klare å vente de ekstra dagene hihi..
Jeg jobber på legekontor som jeg tar prøven på, så spørs om jeg ikke tar en blodprøve selv og sender til sykehuset her for analysering.. da får jeg svaret selv dagen etterpå :p
Hehe, ser den!
 
Men jeg bor 10 mil en vei unna riksen, så det blir veldig uøkonomisk føler jeg.. jeg får bare klare å vente de ekstra dagene hihi..
Jeg jobber på legekontor som jeg tar prøven på, så spørs om jeg ikke tar en blodprøve selv og sender til sykehuset her for analysering.. da får jeg svaret selv dagen etterpå :p
Wow det var lurt!

Jeg har testedag på lørdag. Har bare en eneste CB test, gjort ned vilje for å ikke bli for gale med testing. Men det er veldig vanskelig å vente! Jeg har egentlig ikke troen så da hjelper det heller ikke å teste tidlig! Og jeg orker ikke teste på fredag og så gå på jobb.... Lørdag er ok! Tiden må bare gå fooooort!
 
Så flink du har vært som ikke har testet :) krysser alt jeg har for deg :)

Takk for tiltroen, men jeg har testet hver dag siden forrige onsdag :p Strekene mine er fremdeles veldig svake og kommer ikke ordentlig frem før etter flere minutter, så da blir jeg jo selvfølgelig veldig usikker på om de stemmer
 
Endelig ser det ut som ovitrellen er på vei ut av kroppen :):)
Testen idag var mye svakere enn de andre så kanskje den er blenda allerede imorgen :):)
1 uke siden uttak idag , og 1 uke til test dato :)
 
Takk for tiltroen, men jeg har testet hver dag siden forrige onsdag :p Strekene mine er fremdeles veldig svake og kommer ikke ordentlig frem før etter flere minutter, så da blir jeg jo selvfølgelig veldig usikker på om de stemmer

Hahaha åja :p strek er strek! Håper virkelig de blir sterkere nå :)
 
Syntes de fleste har fått vite hvordan egget man fikk satt inn er, og lurer på om dette var noe dere selv spurte om eller hvem som informerte om det?
På innsett fikk jeg jo ikke vite deling eller hvordan det virket av kvalitet osv, men leser jo om så mange som faktisk vet...
 
Syntes de fleste har fått vite hvordan egget man fikk satt inn er, og lurer på om dette var noe dere selv spurte om eller hvem som informerte om det?
På innsett fikk jeg jo ikke vite deling eller hvordan det virket av kvalitet osv, men leser jo om så mange som faktisk vet...
På riksen pleier de ikke si noe med mindre du spør. Tenkte det samme som deg og har derfor begynt å spørre. :)
 
Back
Topp