*Innsett i oktober*

Mia83

Glad i forumet
Hei :)

Starter denne tråden for oss som skal ha innsett i oktober. Skal ha vårt første ivf forsøk. Oppstart av spray 14 september. Uttak i uke 42. Gruegleder meg. Gruer meg mest til eventuelle bivirkninger av medisiner. Veldig spent på hvordan kroppen kommer til å reagere.
Håper det er flere som kan joine her så vi kan chit chat og dele våre opplevelser.
:)
 
Kanskje muligens jeg får være med her :happy: Hadde nettopp vårt første ICSI, som ikke gikk veien. Nå er neste steg fryseforsøk i naturlig syklus. Så nå kommer det bare an på når el kommer i gang igjen :)

Så spennende med første forsøk, ønsker dere lykke til:Heartred
 
Jeg blir med her jeg :) endten blir det innsett 30 september ca eller i neste syklus der igjen, og da blir det innsett i slutten av oktober.Det kunne hende jeg var heldig og at de hadde plass til meg nå når jeg får mens denne syklusen. Jeg skal ha kort protokoll. Så her blir det sprøyter fra cd 2. Første gang for oss også :)
 
Jeg starter med nesespray i september og uttak i uke 43 :)
Vår første ivf så er super spent :)
 
riksen :)
 
Har mottatt brevet fra sykehuset. Jeg skal stå på synarela 1 dusj i hvert nesebor 2 ganger daglig. Kontrolltime 30 september. :)
 
Hei jenter, er ny her inne og håper det går greit at jeg melder meg inn her.
Er ei jente på 24, samboer og har ei jente på 5 år fra tideligere forhold. Nå ønsker vi felles barn, men det har vist seg å være vanskeligere enn forventet. Har vært prøvere i 2,5 år, og skal nå igang med IVF. Starter på primolut 12 september i 10 dager, deretter sprøyter. Skal ha uttak i uke 42, så er veldig spent på hvordan dette kommer til å gå.
 
Nå som tr er noen dager forsinket pga crinone så blir jeg mest sannsynlig flyttet til uke 44 for egguttak. ..
 
Hei, lurte på om jeg kanskje kunne bli med dere jenter her? Vi har vært prøvere i litt over 3 år og er endelig igang med ivf startet med synarel i går. Har uttak i uke 41. Er utrolig spennende dette.
 
Da kommer jeg inn her siden mensen kom i dag. Første forsøk i dass, men har en femdagers blastocyst på frys. Satser på at det er gullegget. :)
Blir innsett ca 19-20 oktober mente de, litt avhengig av mensen :)
 
Noen andre her som allerede har satt igang med spray og vil dele litt erfaringer?:) 4. dagen med spray her.

Så utrolig kjedelig at det ikke gikk, Satine:( da går det ved neste innsett vettu;)
Vet ikke selv hvordan jeg kommer til å reagere om det ikke går, for jeg er litt vel teit og har høye forventninger.
Men vi får ha lykke til alle sammenxsmile9
 
Velkommen til prøver90 og satine. Kjedelig satine. Det skal nok sitte på frys skal du se.
Prøver90 jeg kjøpte spray idag. Skal starte på mandag. Jeg har pådratt meg en forkjølelse tett nese. Passet ikke nå i det hele tatt. Men kanskje bedre å ha det nå eller ved innsett.
Har du merket noen bivirkninger enda av sprayen?
 
Ja det er kjempe typisk. o_O Men kanskje du rekker å bli bedre til mandag:happy: Jeg har vel egentlig ikke noe særlig bivirkninger. Annet enn at jeg er super trøtt om ettermiddag/kveld, men det er nok fordi høsten kommer tenker jeg. :) Skal på spray kontroll 22.september, så blir det vel sprøytestart tenker jeg:happy:
 
Nå kom heksa med et brak og da skal jeg ringe inn mensen når riksen åpner tlf kl 12..

Wææ, kjempespennende og skummelt.. 1.ivf blir nå realistisk. ..
 
Da har jeg ringt riksen , de sender brev med informasjon og resepter og jeg skal starte med nesespray 28.september :)
 
Så gøy:happy: ja blir utrolig spennende. Det er første ivf for deg også?
Skulle egentlig ikke startet med nesespray før i starten av oktober en gang, men ble ringt opp på fredag med beskjed om at det var en åpning, så fikk startet på lørdag:)
 
Så gøy:happy: ja blir utrolig spennende. Det er første ivf for deg også?
Skulle egentlig ikke startet med nesespray før i starten av oktober en gang, men ble ringt opp på fredag med beskjed om at det var en åpning, så fikk startet på lørdag:)

Jepp, første gang her :)
Så bra dere fikk en åpning da ;)
Vi er veldig spente :)
 
Back
Topp