*Innsett i oktober*

Hei Hurit og Sunshine:)
spennende tid vi er inne i.

Er det noen her som vet om man må ringe inn mens når man driver å sprayer? Eller er det bare å informere de når man kommer til kontroll time? Litt dumt spørsmål men gidder ikke å ringe inn unødvendig når de sikkert har alt for mye å gjøre der:happy:

Ja, veldig spennende!!
Vi har hatt et forsøk som dessverre ikke endte i graviditet.
Nå prøver vi igjen, denne gang er det frys. Krysser fingrene for oss og alle dere andre!!!

Nei det er ikke noe koselig når det ikke går, men da går det denne gangen:happy: syns det skal gå for oss alle sammen i oktober;) så krysser alt som krysses kan jeg også:happy:

Så kjipt at det ikke gikk tåkelur. Oktober skal være måneden for oss alle.
Idag har jeg begynt med Synarela, tatt en spray i hvert nesebor. Er tett i nesa og vond hals. Håper det går over snart.
Føler at jeg sitter og venter og kjenner etter om det er noen bivirkninger tullete meg.. De kommer nok ikke så fort ☺
Hvordan går det med dere andre som står på spray? Og sprøyter?

jeg tripper og teller ned dager til oppstart nesespray jeg :)
14 dager akkurat idag :)
så antar brevet fra riksen kommer mot slutten av denne eller begynnelsen av neste uke :)

men må si det føles rart å vite at jeg har el nå om 10 dager, men vi denne gang ikke kan eller bør prøve selv...
ønsker jo ikke bli gravid og starte på nesesprayen som kan gi økt sjans for fosterskader :o
men allikevel rart å nå være i pp58, og ikke prøve :P

Går fint her. Brukt nesesprayen nå i ca 9 dager og merker vel egentlig ikke så mye. Annet enn at jeg fikk mensen i dag 2 dager senere enn forventet og 10 ganger verre. Hatt litt vondt i hode til tider men vet ikke om det er Pga sprayen eller noe annet:) men klager ikke for har lest om folk som har hatt masse bivirkninger. Tror det kanskje blir sprøytestart en gang i neste uke etter kontrollen neste tirsdag. Gleder meg veldig til å komme et skritt nærmere:happy:

Jeg hopper inn her med dere jeg:) Har hatt et forsøk nå, endte med ivf av et egg, men egget overlevde ikke natten:( Venter nå på tr som kommer om typ 2 uker og så er jeg igang igjen med ny IVM :)

Jeg hopper inn her med dere jeg:) Har hatt et forsøk nå, endte med ivf av et egg, men egget overlevde ikke natten:( Venter nå på tr som kommer om typ 2 uker og så er jeg igang igjen med ny IVM :)
Krysser fingre og tær for dere på neste runde! Ble en røff runde på dere det her. Oktober satser vi på!

Krysser fingre og tær for dere på neste runde! Ble en røff runde på dere det her. Oktober satser vi på!
Ja, det tar på:p men nå har jeg hvertfall opplevd uttak, og vet mer av hva jeg kan forvente meg neste gang :) Forhåpentligvis med maaange egg;)
Hvordan ligger du ann da Tåkelur??

Ja, det tar på:p men nå har jeg hvertfall opplevd uttak, og vet mer av hva jeg kan forvente meg neste gang :) Forhåpentligvis med maaange egg;)
Hvordan ligger du ann da Tåkelur??
Jeg starter på progynova på neste syklus for fryseforsøk. Venter mens sånn ca 8. Oktober.
Man blir mer rutinert for hvert forsøk og bedre forberedt, men lett er det ikke samme hva.

Da hadde ikke Porsgrunn plass denne syklusen. Så da blir det uttak på slutten av oktober engang :) jeg skal ha kort regime. Flere enn meg?

Da hadde ikke Porsgrunn plass denne syklusen. Så da blir det uttak på slutten av oktober engang :) jeg skal ha kort regime. Flere enn meg?

Tuller du? Hadde du snakket med de i forkant at du bare skulle ringe inn mens, så ble det ikke allikevel? Jeg venter mens på torsdag, kan jeg risikere samme? =\ jeg skal ha kort protokoll da.

Tuller du? Hadde du snakket med de i forkant at du bare skulle ringe inn mens, så ble det ikke allikevel? Jeg venter mens på torsdag, kan jeg risikere samme? =\ jeg skal ha kort protokoll da.

Vi var på forsamtale for 3 uker siden blir det vel nå. Da sa de at ved min første mens som kom(som er nå) er det egentlig fult. Men at jeg kunne ringe å høre for sikkerhetsskyld tilfelle de hadde plass allikevel(f.eks hvis noen må gå lenger på nesespray). Men det var ikke plass så da må jeg starte da jeg i utgangspunktet skulle. Så har du fått plass så har du fått plass :) men jeg hadde egentlig ikke plass denne mnd, derfor det ble sånn :)

Jeg skal også ha kort protokoll :)

Åkei, skjønner. Nå fikk jeg litt panikk:P hehe. Jeg fikk mensen i dag, så nå venter jeg på tilbakemelding. Endelig påann igjen å denne gangen SKAL det gå.
Jeg er veldig spent på kort protokoll. Er det din første gang med prøverør? Hva er grunnen til at du skal på kort regime? :)

Idag kom brevet fra Riksen med resept på synarela, oppstart 28 september og morgen og kveld, har fått kontroll på riksen 14 dager etter dette... :):):):)
Når ca kommer mensen etter oppstart nesespray? :)
NÅ ble det veldig reelt.. vi sitter bare med et stort smil begge to :)

Så bra drømmeren:) ja det blir fort veldig virkelig. Jeg fikk mensen 2 dager etter den skulle vært her. Så egentlig ikke så ille:)

Men jeg må bare spørre(litt ekkelt men prøver)
Har noen her hatt en super kraftig blødning under nedregulering? Er på min 4 dag og det vil liksom ikke gi seg? Jeg vet ikke en gang om jeg kan spørre dere her, men jeg tok sjansen.

Der spør du om noe jeg ikke har tenkt over.. hvor lente varer den blødningen ?

Etter hva jeg har skjønt så er det vel forskjellig fra person til person. Men jeg begynner å bli redd for at noe er galt:oops: haha. har aldri blødd så mye før liksom. Litt paranoid kanskje:happy119

Så bra drømmeren:) ja det blir fort veldig virkelig. Jeg fikk mensen 2 dager etter den skulle vært her. Så egentlig ikke så ille:)

Men jeg må bare spørre(litt ekkelt men prøver)
Har noen her hatt en super kraftig blødning under nedregulering? Er på min 4 dag og det vil liksom ikke gi seg? Jeg vet ikke en gang om jeg kan spørre dere her, men jeg tok sjansen.
Det er ikke uvanlig om blødningen skiller seg litt fra vanlig. Ikke noe å bekymre seg for!

Back
Topp