Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 10 dpo , RD 8 og det er 12 dager siden ovitrellen ble satt..
Woho det er absolutt et godt tegnIdag så jeg økning på g testen men forholder meg helt rolig tilfelle
Tror ikke på noen ting før jeg har tatt BP el digital. .
Og den digitale tar jeg på mandag eller tirsdag
Men har så dragning i magen, svimmelhet anfall, unaturlig sulten, trøtt og idag ble jeg uggen frem til jeg fikk i meg knekkebrød. ..
Jeg klarer ikke hoste eller strekke meg uten at det river og røsker nedi der
Testen ble Aldri helt blenda etter ovitrellen men igår var den så og si blenda.. så at den idag syntes bedre må jo være et godt tegn?![]()
Kjempefin strek der drømmeren84!!!!! Gratulerer!!!!!
Gratulerer drømmeren84gleder meg til du kommer over til juli forumet
![]()
Da er det offisielt over for meg her. Mensen kom i dag. Kjemisk graviditet nr to. Lykke til alle andre og måtte vi alle lykkes så snart som mulig!![]()
Da er det offisielt over for meg her. Mensen kom i dag. Kjemisk graviditet nr to. Lykke til alle andre og måtte vi alle lykkes så snart som mulig!![]()
Jeg har også vært svimmel og sliten og tempen har holdt seg oppe slik at jeg hadde begynt å få troen! men testet i dag morges ned CB Plus og det var heeeelt blendahvit, 11dp3dt. Så jeg tror jeg må gi opp men klarer ikke helt før heksa kommer.
Hva synes dere, skal jeg fortsette med Lutinus?! Ser ikke helt poenget, kanskje det forsinker mensen bare? Og jeg er klar for neste runden så snart jeg får mens...
Klexane skal jeg hvertfall droppe! Hater sprøyter.
Klem til deg![]()
så utrolig trist
god klem sendes din vei <3
så dumt. Lykke til videre, neste gang blir det din tur
![]()
Takk skal dere ha! Det er bare å vedkjenne nederlaget og gjøre klar rustningen for nytt forsøk! Blir rødvin i kveldDet var kjedelig Tåkelur. Stor klem til deg. ❤❤❤ ikke gi opp. En vakker dag vil det bli din tur og da vil det være så velfortjent![]()
![]()
Hmm, takkOm du bare er 11 dpo så ikke slutt med lutinus
Kan være lille spiren festet seg senere og da produserer du jo hcg senere..
Dersom du hadde vært 14 dpo og negativ test så ville jeg kanskje vurdert og kuttet den ut..
Eller vent til BP?
Gratulerer så mye Drømmeren84Herlig!
![]()