*Innsett i oktober*

Idag så jeg økning på g testen men forholder meg helt rolig tilfelle
Tror ikke på noen ting før jeg har tatt BP el digital. .
Og den digitale tar jeg på mandag eller tirsdag

Men har så dragning i magen, svimmelhet anfall, unaturlig sulten, trøtt og idag ble jeg uggen frem til jeg fikk i meg knekkebrød. ..
Jeg klarer ikke hoste eller strekke meg uten at det river og røsker nedi der

Testen ble Aldri helt blenda etter ovitrellen men igår var den så og si blenda.. så at den idag syntes bedre må jo være et godt tegn
smile.gif
?
Woho det er absolutt et godt tegn:D det var akkurat som meg. Har kjempe tro nå at de bare blir sterkere og sterkere:D

b55mrt.jpg

1zwey39.jpg

Jeg har også vært svimmel og sliten og tempen har holdt seg oppe slik at jeg hadde begynt å få troen! men testet i dag morges ned CB Plus og det var heeeelt blendahvit, 11dp3dt. Så jeg tror jeg må gi opp men klarer ikke helt før heksa kommer.

Hva synes dere, skal jeg fortsette med Lutinus?! Ser ikke helt poenget, kanskje det forsinker mensen bare? Og jeg er klar for neste runden så snart jeg får mens...

Klexane skal jeg hvertfall droppe! Hater sprøyter.

Gratulerer drømmeren84 ❤️ gleder meg til du kommer over til juli forumet :)

Det gleder jeg meg til også :)<3 for en fantastisk måned og få baby i og for en fantastisk gjeng jeg nå får følge fremover inne på juli forum :) <3

Da er det offisielt over for meg her. Mensen kom i dag. Kjemisk graviditet nr to. Lykke til alle andre og måtte vi alle lykkes så snart som mulig! ❤️

Da er det offisielt over for meg her. Mensen kom i dag. Kjemisk graviditet nr to. Lykke til alle andre og måtte vi alle lykkes så snart som mulig! ❤️

:( så utrolig trist :( god klem sendes din vei <3

Jeg har også vært svimmel og sliten og tempen har holdt seg oppe slik at jeg hadde begynt å få troen! men testet i dag morges ned CB Plus og det var heeeelt blendahvit, 11dp3dt. Så jeg tror jeg må gi opp men klarer ikke helt før heksa kommer.

Hva synes dere, skal jeg fortsette med Lutinus?! Ser ikke helt poenget, kanskje det forsinker mensen bare? Og jeg er klar for neste runden så snart jeg får mens...

Klexane skal jeg hvertfall droppe! Hater sprøyter.

Om du bare er 11 dpo så ikke slutt med lutinus :)
Kan være lille spiren festet seg senere og da produserer du jo hcg senere..
Dersom du hadde vært 14 dpo og negativ test så ville jeg kanskje vurdert og kuttet den ut..
Eller vent til BP?

Det var kjedelig Tåkelur. Stor klem til deg. ❤❤❤ ikke gi opp. En vakker dag vil det bli din tur og da vil det være så velfortjent :) :)

:( så utrolig trist :( god klem sendes din vei <3
:( så dumt. Lykke til videre, neste gang blir det din tur :)
Det var kjedelig Tåkelur. Stor klem til deg. ❤❤❤ ikke gi opp. En vakker dag vil det bli din tur og da vil det være så velfortjent :) :)
Takk skal dere ha! Det er bare å vedkjenne nederlaget og gjøre klar rustningen for nytt forsøk! Blir rødvin i kveld :-)

Om du bare er 11 dpo så ikke slutt med lutinus :)
Kan være lille spiren festet seg senere og da produserer du jo hcg senere..
Dersom du hadde vært 14 dpo og negativ test så ville jeg kanskje vurdert og kuttet den ut..
Eller vent til BP?
Hmm, takk :) jeg er egentlig 14dpo -- det er 11 dager siden innsett men spiren var da allerede 3 dager. Tenker å vente til i kveld, evt ta en Lutinus om kvelden og teste på nytt i morgen. Jeg vil på en måte ikke tro at det ikke har gått, selv om jeg vet at det ser dårlig ut... negativ test er vanskelig å stole på når ikke TR kommer!

Back
Topp