*Innsett i oktober*

Skjønner så godt hva du mener, sitter og kjenner på de samme tankene selv. Men dette skal gå bra for oss begge!! :) Med 8 og 10 egg ut må de da klare å befrukte hverfall ett :D :p

Ja, det går liksom fra håp og optimisme til pessimisme og bekymring på null komma niks. Jeg er mest redd fordi sambo har nedsatt kvalitet så blir litt stressa for at ingen blir befruktet.

Men 1 må vel gå :) Hehe

Ja, det går liksom fra håp og optimisme til pessimisme og bekymring på null komma niks. Jeg er mest redd fordi sambo har nedsatt kvalitet så blir litt stressa for at ingen blir befruktet.

Men 1 må vel gå :) Hehe

Skjønner veldig godt du blir bekymret da. Min kjære var 100% sikker på at de ikke skulle få ut noe å befrukte med i dag, at alt bare hadde forsvunnet (med TESA), sykepleieren lo godt av han da :p Han er evig pessimist i forhold til det her, redd for at det ikke skal gå. Så jeg prøver å ta meg av optimismen, men litt slitsomt å skulle gjøre det for oss begge hele tiden merker jeg :p

Skjønner veldig godt du blir bekymret da. Min kjære var 100% sikker på at de ikke skulle få ut noe å befrukte med i dag, at alt bare hadde forsvunnet (med TESA), sykepleieren lo godt av han da :p Han er evig pessimist i forhold til det her, redd for at det ikke skal gå. Så jeg prøver å ta meg av optimismen, men litt slitsomt å skulle gjøre det for oss begge hele tiden merker jeg :p

Hehe :) når får du tlf? Hvor hører du til igjen? Hehe :)

Eg har fått satt inn i dag, og så heldig at eg fikk 3 på frys.. Krysser fingre og tær for at dette går veien. Syns ikke selve uttaket var vondt, men hadde veldig vondt i magen etterpå..
Gratulerer som ruger!

Eg har fått satt inn i dag, og så heldig at eg fikk 3 på frys.. Krysser fingre og tær for at dette går veien. Syns ikke selve uttaket var vondt, men hadde veldig vondt i magen etterpå..

Gratulerer som ruger :)

Noen som vet om man kan ta blodprøve før kl 09 på riksen eller må det tas mellom 09 og 0930 av en grunn?:)

Tror kanskje det ikke åpner før klokken 9:)

Valgte å gå inn å vente iallefall, men så det var åpent 0730 :) så da tok det 30 sekunder fra jeg fikk kølapp til jeg ble hentet og 5 min senere var vi ute i bilen :)
Nå har min kjære og jeg 5 timer i Oslo mens vi venter på ul :)

Valgte å gå inn å vente iallefall, men så det var åpent 0730 :) så da tok det 30 sekunder fra jeg fikk kølapp til jeg ble hentet og 5 min senere var vi ute i bilen :)
Nå har min kjære og jeg 5 timer i Oslo mens vi venter på ul :)
Deilig da:) er det første sprøytekontrollen idag?:D Hvor lenge har du vært på sprøytene nå?

Da kom telefonen fra klinikken. 8 av de 10 eggene de tok ut i går har blitt befruktet :) De ville dyrke frem til mandag, så da håper vi på en liten blastocyst inn på mandag :)
Gratulerer med supert resultat! Krysser fingrene for god videre dyrking!

Back
Topp