*Innsett i oktober*

Da kom telefonen fra klinikken. 8 av de 10 eggene de tok ut i går har blitt befruktet :) De ville dyrke frem til mandag, så da håper vi på en liten blastocyst inn på mandag :)

Så bra :) jeg vil egentlig også ha blastocyst. Men jeg har ikke spurt, får nok heller prøve det hvis det skulle bli noe neste gang :)

Tusen takk, dere <3 :)

Emiliemor, du kan jo bare høre om muligheten når de ringer.
Både sykepleieren, legen og de som dyrker har, hver gang det har vært snakk om det, selv nevnt det. Det har hele tiden vært det de helst vil få til. Tror de mener at det er det beste i mitt tilfelle, så det er jo ikke sikkert det gjelder alle. Det har jeg i grunn ikke peiling på. Men spør hvis du tenker på det, det skader jo ingen :)
Krysser fingrene for at det holder med dette forsøket for deg :)

Tusen takk, dere <3 :)

Emiliemor, du kan jo bare høre om muligheten når de ringer.
Både sykepleieren, legen og de som dyrker har, hver gang det har vært snakk om det, selv nevnt det. Det har hele tiden vært det de helst vil få til. Tror de mener at det er det beste i mitt tilfelle, så det er jo ikke sikkert det gjelder alle. Det har jeg i grunn ikke peiling på. Men spør hvis du tenker på det, det skader jo ingen :)
Krysser fingrene for at det holder med dette forsøket for deg :)

Jeg får se om jeg tør å spørre. Det står på nettsiden deres at de gjør det for de som de mener det kan være aktuelt for eller noe sånt. Så regner med de hadde tenkt det til meg hvis de tenkte det var det beste :) men hvis det blir en neste gang skal jeg absolutt gjøre det :)

Deilig da:) er det første sprøytekontrollen idag?:D Hvor lenge har du vært på sprøytene nå?

Jepp 1.kontrollen etter oppstart sprøyter :)
Har tatt 7 sprøyter :) har en liten følelse av at jeg blir satt på høyere dose idag også ny kontroll imorgen hehe.. aner ikke hvorfor ... :p

Da kom telefonen fra klinikken. 8 av de 10 eggene de tok ut i går har blitt befruktet :) De ville dyrke frem til mandag, så da håper vi på en liten blastocyst inn på mandag :)

Jippi :) for et fantastisk resultat :)

Jeg får se om jeg tør å spørre. Det står på nettsiden deres at de gjør det for de som de mener det kan være aktuelt for eller noe sånt. Så regner med de hadde tenkt det til meg hvis de tenkte det var det beste :) men hvis det blir en neste gang skal jeg absolutt gjøre det :)
Har du fått telefon i dag? <3

Back
Topp