Emiliemor
Gift med forumet
Da kom telefonen fra klinikken. 8 av de 10 eggene de tok ut i går har blitt befruktetDe ville dyrke frem til mandag, så da håper vi på en liten blastocyst inn på mandag
![]()
Så bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kom telefonen fra klinikken. 8 av de 10 eggene de tok ut i går har blitt befruktetDe ville dyrke frem til mandag, så da håper vi på en liten blastocyst inn på mandag
![]()
Eg har fått satt inn i dag, og så heldig at eg fikk 3 på frys.. Krysser fingre og tær for at dette går veien. Syns ikke selve uttaket var vondt, men hadde veldig vondt i magen etterpå..
![]()
Tusen takk, dere <3
Emiliemor, du kan jo bare høre om muligheten når de ringer.
Både sykepleieren, legen og de som dyrker har, hver gang det har vært snakk om det, selv nevnt det. Det har hele tiden vært det de helst vil få til. Tror de mener at det er det beste i mitt tilfelle, så det er jo ikke sikkert det gjelder alle. Det har jeg i grunn ikke peiling på. Men spør hvis du tenker på det, det skader jo ingen
Krysser fingrene for at det holder med dette forsøket for deg![]()
Deilig daer det første sprøytekontrollen idag?
Hvor lenge har du vært på sprøytene nå?
Lykke til i dag![]()
![]()
Masse masse lykke til i dagJepp 1.kontrollen etter oppstart sprøyter
Har tatt 7 sprøyterhar en liten følelse av at jeg blir satt på høyere dose idag også ny kontroll imorgen hehe.. aner ikke hvorfor ...
![]()
Har du fått telefon i dag? <3Jeg får se om jeg tør å spørre. Det står på nettsiden deres at de gjør det for de som de mener det kan være aktuelt for eller noe sånt. Så regner med de hadde tenkt det til meg hvis de tenkte det var det bestemen hvis det blir en neste gang skal jeg absolutt gjøre det
![]()
Har du fått telefon i dag? <3
Det var jo bra det daFikk ut 8 egg i går, 7 av de var modne og i dag var det fire av de som hadde blitt befruktet og var normale![]()

Det var jo bra det dagratulerer
![]()
Ja det tror jeg påTakkfornøyd med det jeg altså
![]()
Ja det tror jeg påer det fredag du skal sette inn igjen?
![]()
Fikk ut 8 egg i går, 7 av de var modne og i dag var det fire av de som hadde blitt befruktet og var normale![]()
Kjempebra frøken! Det er helt topp, da blir det innsett i morraFikk ut 8 egg i går, 7 av de var modne og i dag var det fire av de som hadde blitt befruktet og var normale![]()
Åååå, kjempegøy!! Jeg har time 9 novemberDa har jeg fått bestilt time til ultralydfikk time 13.november. Nå er jeg utrolig spent. Tiden går så utrolig sakte.