Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De før helgen var tidligtester jeg hadde fra tidligere. En fra Make Sure og en fra babyplan. De siste dagene har det vært vanlige tester fra Make Sure.Hva har du brukt for tester? jeg har det litt slik jeg ogSkal ikke bruke de testene jeg har brukt igjen (one step).
Hvordan har det gått?Ja samme her, har ikke tid til å sitte inne på denne siden, men klarer ikke la være heller. Hehe
Skal kjøpe meg en test etterpå, så får jeg ta den i kveld og se hva den sier da![]()
De før helgen var tidligtester jeg hadde fra tidligere. En fra Make Sure og en fra babyplan. De siste dagene har det vært vanlige tester fra Make Sure.
Det er santJa, me har null kontroll på akkurat det![]()
Hvor sensitive er testene og når er IKM da? Jeg fikk først to tester jeg synes jeg så en svak strek på, så blank test lørdag(eller var det søndag?), før positiv test i dag onsdag. I morgen har jeg IKM ut fra hvor tidlig el kom.
Så rart.... Jeg har begynt å få rosa på papiret.... Kanskje tr på vei?En kjempenegativ test, men ingen tegn til at mensen er på vei![]()
Så rart.... Jeg har begynt å få rosa på papiret.... Kanskje tr på vei?
Merkelig at testen er negativ...![]()
Den er nok rett rundt hjørnet her også 
Merkelig og kjedelig, begynte å få litt forhåpningerDet kan jo virke sånn dessverreDen er nok rett rundt hjørnet her også
![]()
Hurra! Gratulerer så mykje!! Går og heldt meg sjølv, IKM i morgon, og testene har ikkje komt i postenHoldt meg i mange timer på jobb i dag og det var så verdt det!! Håper den lille spiren sitter
![]()
Har du hatt andre symptomer enn du pleier før mens? Her murrer det av og på, men det kan jo vere begge deler. Den ventetida er så lang!
Ååh, gratulerer!!Dette er helt uvirkelig! Ingen tvil på denne pp-ens første test. Må ha hatt eggløsning tidligere enn antatt. Jeg kan settes på gravidMåtte den lille spiren holde hele veien denne gangen, og bli babyen vår
Vis vedlegget 340327

Så gøy!! GratulererHerregud, jenter! I dag skulle jeg forte meg inn på badet for å teste, og plutselig fikk jeg et skikkelig blodtrykksfall. Alt ble svart og jeg måtte klamre meg til kommoden. Det har jeg ikke opplevd siden sist graviditet (hvor det skjedde ofte!), så kan det virkelig være? Hadde sendt meldinger med en god venninne hvor jeg egentlig prøvde å gjøre meg selv mindre spent i forkantBegrense skuffelsen! Så jeg tar med vesla på badet, tisser på test og pusser tennene hennes. Kaster et blikk mot testen, og der er det pinadø et pluss!
Vis vedlegget 340365

Jada, men tenker det er rart å ikke få utslag så mange dager dpo? Men kan jo være eggløsning var mye senere enn jeg troddeMerkelig og kjedelig, begynte å få litt forhåpningerMen du kan jo vente å teste om et par dager, om den ikke dukker opp?

Ja, det kan hende detJada, men tenker det er rart å ikke få utslag så mange dager dpo? Men kan jo være eggløsning var mye senere enn jeg trodde![]()
Tusen takk!Hurra! Gratulerer så mykje!! Går og heldt meg sjølv, IKM i morgon, og testene har ikkje komt i postenHar du hatt andre symptomer enn du pleier før mens? Her murrer det av og på, men det kan jo vere begge deler. Den ventetida er så lang!
![]()
Oi så spennende! 
Hadde litt brunlig/oransje/rosa utflod 4 og 5 dpo, og ellers er det murringen. Kjenner meg mer sliten i dag på og etter jobb, humøret var helt på bånn i dag
krysser fingrene for positiv test for deg, håper murringen er et godt tegn 

Takk! Ja, håper det
Tusen takk!Oi så spennende!
Hadde litt brunlig/oransje/rosa utflod 4 og 5 dpo, og ellers er det murringen. Kjenner meg mer sliten i dag på og etter jobb, humøret var helt på bånn i dag
krysser fingrene for positiv test for deg, håper murringen er et godt tegn
![]()

Lykke til med testingNoen som har testet idag? Jeg har ikke enda, men tror det ryker en imorgen (IKM lørdag, og 4. November så gyn at jeg hadde hatt El for noen dager siden). Så er da i teorien 13 dpo. Men har som sagt ikke tidligtester, og er redd for negative tester når jeg tester tidlig.
Gratulerer alle med positiv test! Og lykke til neste PP til alle med tr