Ikm v.46 <3

Da kom mensen akkurat så da er det bare å håpe på att det lykkes neste måned ;)

Hva har du brukt for tester? jeg har det litt slik jeg og :( Skal ikke bruke de testene jeg har brukt igjen (one step).
De før helgen var tidligtester jeg hadde fra tidligere. En fra Make Sure og en fra babyplan. De siste dagene har det vært vanlige tester fra Make Sure.

Ja samme her, har ikke tid til å sitte inne på denne siden, men klarer ikke la være heller. Hehe :p

Skal kjøpe meg en test etterpå, så får jeg ta den i kveld og se hva den sier da :bag:
Hvordan har det gått?
Kommer rosa på papiret nå...... Kanskje tr på vei? :(

De før helgen var tidligtester jeg hadde fra tidligere. En fra Make Sure og en fra babyplan. De siste dagene har det vært vanlige tester fra Make Sure.

Hvor sensitive er testene og når er IKM da? Jeg fikk først to tester jeg synes jeg så en svak strek på, så blank test lørdag(eller var det søndag?), før positiv test i dag onsdag. I morgen har jeg IKM ut fra hvor tidlig el kom.

En kjempenegativ test, men ingen tegn til at mensen er på vei :bag:

Vedlegg

• 90C531CF-4A9B-450D-A891-8C209CA9CF5F.jpeg
    90C531CF-4A9B-450D-A891-8C209CA9CF5F.jpeg
    12 KB · Visninger: 106
Hvor sensitive er testene og når er IKM da? Jeg fikk først to tester jeg synes jeg så en svak strek på, så blank test lørdag(eller var det søndag?), før positiv test i dag onsdag. I morgen har jeg IKM ut fra hvor tidlig el kom.

Tidligtestene var 10mIu De vanlige 25mIu. IKM i morgen eller fredag tror jeg.

Holdt meg i mange timer på jobb i dag og det var så verdt det :woot:!! Håper den lille spiren sitter:smiley-angelic001
Hurra! Gratulerer så mykje!! Går og heldt meg sjølv, IKM i morgon, og testene har ikkje komt i posten:nailbiting: Har du hatt andre symptomer enn du pleier før mens? Her murrer det av og på, men det kan jo vere begge deler. Den ventetida er så lang!:banghead:

Herregud, jenter! I dag skulle jeg forte meg inn på badet for å teste, og plutselig fikk jeg et skikkelig blodtrykksfall. Alt ble svart og jeg måtte klamre meg til kommoden. Det har jeg ikke opplevd siden sist graviditet (hvor det skjedde ofte!), så kan det virkelig være? Hadde sendt meldinger med en god venninne hvor jeg egentlig prøvde å gjøre meg selv mindre spent i forkant :hilarious: Begrense skuffelsen! Så jeg tar med vesla på badet, tisser på test og pusser tennene hennes. Kaster et blikk mot testen, og der er det pinadø et pluss!

Vis vedlegget 340365
Så gøy!! Gratulerer:happy:

Merkelig og kjedelig, begynte å få litt forhåpninger :( Men du kan jo vente å teste om et par dager, om den ikke dukker opp?
Jada, men tenker det er rart å ikke få utslag så mange dager dpo? Men kan jo være eggløsning var mye senere enn jeg trodde :dead:

Gratulere alle sammen som har fått positive tester :D Så gøy å se :Heartred jeg har begynt å spotte igjen.... er visst blitt vanlig for meg før mensen. Er 11 dpo i dag og hadde negativ test i morgest:shifty:. Jeg som var så overbevist gravid i går :hilarious:

:Heartred
Hurra! Gratulerer så mykje!! Går og heldt meg sjølv, IKM i morgon, og testene har ikkje komt i posten:nailbiting: Har du hatt andre symptomer enn du pleier før mens? Her murrer det av og på, men det kan jo vere begge deler. Den ventetida er så lang!:banghead:
Tusen takk! :joyful: Oi så spennende! :nailbiting::woot: Hadde litt brunlig/oransje/rosa utflod 4 og 5 dpo, og ellers er det murringen. Kjenner meg mer sliten i dag på og etter jobb, humøret var helt på bånn i dag :sorry: krysser fingrene for positiv test for deg, håper murringen er et godt tegn :happy::Heartred

:Heartred
Tusen takk! :joyful: Oi så spennende! :nailbiting::woot: Hadde litt brunlig/oransje/rosa utflod 4 og 5 dpo, og ellers er det murringen. Kjenner meg mer sliten i dag på og etter jobb, humøret var helt på bånn i dag :sorry: krysser fingrene for positiv test for deg, håper murringen er et godt tegn :happy::Heartred
Takk! Ja, håper det:Heartred

Noen som har testet idag? Jeg har ikke enda, men tror det ryker en imorgen (IKM lørdag, og 4. November så gyn at jeg hadde hatt El for noen dager siden). Så er da i teorien 13 dpo. Men har som sagt ikke tidligtester, og er redd for negative tester når jeg tester tidlig.

Gratulerer alle med positiv test! Og lykke til neste PP til alle med tr

Noen som har testet idag? Jeg har ikke enda, men tror det ryker en imorgen (IKM lørdag, og 4. November så gyn at jeg hadde hatt El for noen dager siden). Så er da i teorien 13 dpo. Men har som sagt ikke tidligtester, og er redd for negative tester når jeg tester tidlig.

Gratulerer alle med positiv test! Og lykke til neste PP til alle med tr
Lykke til med testing :) håper på positiv test for seg og alle andre :Heartred

Back
Topp