Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer10 dpokan settes på gravid
![]()

Sist jeg hadde mensen var jeg blødningsfri en dag før det fortsatte. Varte 7 dager totalt, med pausen mellom dag 3 og 4Hadde negative tester fram til eg begynte å blø, så eg tvilar litt. Men ikkje noko blod idag heller.
Hipp hurra!10 dpokan settes på gravid
![]()
Begrense skuffelsen! Så jeg tar med vesla på badet, tisser på test og pusser tennene hennes. Kaster et blikk mot testen, og der er det pinadø et pluss!GratulererHerregud, jenter! I dag skulle jeg forte meg inn på badet for å teste, og plutselig fikk jeg et skikkelig blodtrykksfall. Alt ble svart og jeg måtte klamre meg til kommoden. Det har jeg ikke opplevd siden sist graviditet (hvor det skjedde ofte!), så kan det virkelig være? Hadde sendt meldinger med en god venninne hvor jeg egentlig prøvde å gjøre meg selv mindre spent i forkantBegrense skuffelsen! Så jeg tar med vesla på badet, tisser på test og pusser tennene hennes. Kaster et blikk mot testen, og der er det pinadø et pluss!
Vis vedlegget 340365

Ok, det har eg aldri opplevd i alle år eg har hatt mensen, men sikkert det som skjer her daSist jeg hadde mensen var jeg blødningsfri en dag før det fortsatte. Varte 7 dager totalt, med pausen mellom dag 3 og 4
Hurra! Gratulerer!Herregud, jenter! I dag skulle jeg forte meg inn på badet for å teste, og plutselig fikk jeg et skikkelig blodtrykksfall. Alt ble svart og jeg måtte klamre meg til kommoden. Det har jeg ikke opplevd siden sist graviditet (hvor det skjedde ofte!), så kan det virkelig være? Hadde sendt meldinger med en god venninne hvor jeg egentlig prøvde å gjøre meg selv mindre spent i forkantBegrense skuffelsen! Så jeg tar med vesla på badet, tisser på test og pusser tennene hennes. Kaster et blikk mot testen, og der er det pinadø et pluss!
Vis vedlegget 340365
Gratulerer!Herregud, jenter! I dag skulle jeg forte meg inn på badet for å teste, og plutselig fikk jeg et skikkelig blodtrykksfall. Alt ble svart og jeg måtte klamre meg til kommoden. Det har jeg ikke opplevd siden sist graviditet (hvor det skjedde ofte!), så kan det virkelig være? Hadde sendt meldinger med en god venninne hvor jeg egentlig prøvde å gjøre meg selv mindre spent i forkantBegrense skuffelsen! Så jeg tar med vesla på badet, tisser på test og pusser tennene hennes. Kaster et blikk mot testen, og der er det pinadø et pluss!
Vis vedlegget 340365
Jeg har også slike blodtrykksfall
hadde jeg forrige svangerskap også, men tenkte ikke over det denne gang før jeg fikk to streker 
Herregud, jenter! I dag skulle jeg forte meg inn på badet for å teste, og plutselig fikk jeg et skikkelig blodtrykksfall. Alt ble svart og jeg måtte klamre meg til kommoden. Det har jeg ikke opplevd siden sist graviditet (hvor det skjedde ofte!), så kan det virkelig være? Hadde sendt meldinger med en god venninne hvor jeg egentlig prøvde å gjøre meg selv mindre spent i forkantBegrense skuffelsen! Så jeg tar med vesla på badet, tisser på test og pusser tennene hennes. Kaster et blikk mot testen, og der er det pinadø et pluss!
Vis vedlegget 340365

Gratulerer!10 dpokan settes på gravid
![]()
Gratulerer!Herregud, jenter! I dag skulle jeg forte meg inn på badet for å teste, og plutselig fikk jeg et skikkelig blodtrykksfall. Alt ble svart og jeg måtte klamre meg til kommoden. Det har jeg ikke opplevd siden sist graviditet (hvor det skjedde ofte!), så kan det virkelig være? Hadde sendt meldinger med en god venninne hvor jeg egentlig prøvde å gjøre meg selv mindre spent i forkantBegrense skuffelsen! Så jeg tar med vesla på badet, tisser på test og pusser tennene hennes. Kaster et blikk mot testen, og der er det pinadø et pluss!
Vis vedlegget 340365
Det skjer med meg flere ganger i året. Er så merkelig. forrige syklus blødde jeg kun i 1,5 dag og ikke mer. Har alltid pleid å blø i 3-4 dager. Legen sa til meg (på sykehuset for å se på en cyste) at så lenge jeg hadde vanlige blødninger til «normal» tid var dette vanlig.....Ok, det har eg aldri opplevd i alle år eg har hatt mensen, men sikkert det som skjer her da![]()
Eg tenker nok det er normalt, siden andre har opplevd det sammeDet skjer med meg flere ganger i året. Er så merkelig. forrige syklus blødde jeg kun i 1,5 dag og ikke mer. Har alltid pleid å blø i 3-4 dager. Legen sa til meg (på sykehuset for å se på en cyste) at så lenge jeg hadde vanlige blødninger til «normal» tid var dette vanlig.....
Meeen, håper det er festeblødning! Har du tenkt å teste?![]()
Vet at den ene søsteren min har opplevd opphold på 1 dag også og så blir det fullt trøkk igjenEg tenker nok det er normalt, siden andre har opplevd det sammeeg har berre aldri opplevd deg sjøl, så begynte å lure ..
Men trur ikkje eg skal teste meirventer på nye el og graviditetstester i posten, så blir litt testing i neste pp.
Korleis går det med deg? Testa noko meir?![]()
Tippar det sikkert er det som skjer her og, den er nok tilbake i morgonVet at den ene søsteren min har opplevd opphold på 1 dag også og så blir det fullt trøkk igjenMen aner ikke om det er normalt, sånn egentlig
Spennende da! Håper sånn for deg!
Venter til fredag. Blir ruinert av de dyre testene hehe. har fortsatt den rfsu testen, men liker den ikke... Vet ikke hvorfor![]()