Ikm v.46 <3

10 dpo :) kan settes på gravid :joyful:

Vedlegg

• FEC705B6-2F01-4998-8825-F9AABCBEADC8.jpeg
    FEC705B6-2F01-4998-8825-F9AABCBEADC8.jpeg
    15,3 KB · Visninger: 157
Hadde negative tester fram til eg begynte å blø, så eg tvilar litt. Men ikkje noko blod idag heller.
Sist jeg hadde mensen var jeg blødningsfri en dag før det fortsatte. Varte 7 dager totalt, med pausen mellom dag 3 og 4

Herregud, jenter! I dag skulle jeg forte meg inn på badet for å teste, og plutselig fikk jeg et skikkelig blodtrykksfall. Alt ble svart og jeg måtte klamre meg til kommoden. Det har jeg ikke opplevd siden sist graviditet (hvor det skjedde ofte!), så kan det virkelig være? Hadde sendt meldinger med en god venninne hvor jeg egentlig prøvde å gjøre meg selv mindre spent i forkant :hilarious: Begrense skuffelsen! Så jeg tar med vesla på badet, tisser på test og pusser tennene hennes. Kaster et blikk mot testen, og der er det pinadø et pluss!

391CECB9-F714-42AF-8C07-BA6BE30624E4.jpeg

Herregud, jenter! I dag skulle jeg forte meg inn på badet for å teste, og plutselig fikk jeg et skikkelig blodtrykksfall. Alt ble svart og jeg måtte klamre meg til kommoden. Det har jeg ikke opplevd siden sist graviditet (hvor det skjedde ofte!), så kan det virkelig være? Hadde sendt meldinger med en god venninne hvor jeg egentlig prøvde å gjøre meg selv mindre spent i forkant :hilarious: Begrense skuffelsen! Så jeg tar med vesla på badet, tisser på test og pusser tennene hennes. Kaster et blikk mot testen, og der er det pinadø et pluss!

Vis vedlegget 340365
Gratulerer :Heartred

Vis vedlegget 340365
Hurra! Gratulerer!

Vis vedlegget 340365
Gratulerer!:Heartred Jeg har også slike blodtrykksfall :hilarious: hadde jeg forrige svangerskap også, men tenkte ikke over det denne gang før jeg fikk to streker :joyful:

Da kom tanta, så jeg kam settes på TR! :mad: Håper på å se enda flere positive tester her inne etterhvert!

Vis vedlegget 340365

Gratulerer!! :smiley-bounce016

Vis vedlegget 340365
Gratulerer!

Nå ble det litt mange å sitere her, men tusen takk alle sammen! Jeg er fortsatt litt i sjokk :hilarious:

Gratulerer alle med positiv test :D

Mensen har ikke dukket opp ennå. 2-4 dager på overtid. Har ikke testet mer, men om ikke tr dukker opp til torsdag (noe hun sikkert gjør), så tester jeg fredag tenker jeg ... Er sååå stressa for flere negative/tvilsomme tester :(

Ok, det har eg aldri opplevd i alle år eg har hatt mensen, men sikkert det som skjer her da :)
Det skjer med meg flere ganger i året. Er så merkelig. forrige syklus blødde jeg kun i 1,5 dag og ikke mer. Har alltid pleid å blø i 3-4 dager. Legen sa til meg (på sykehuset for å se på en cyste) at så lenge jeg hadde vanlige blødninger til «normal» tid var dette vanlig.....

Meeen, håper det er festeblødning! Har du tenkt å teste? :D

Det skjer med meg flere ganger i året. Er så merkelig. forrige syklus blødde jeg kun i 1,5 dag og ikke mer. Har alltid pleid å blø i 3-4 dager. Legen sa til meg (på sykehuset for å se på en cyste) at så lenge jeg hadde vanlige blødninger til «normal» tid var dette vanlig.....

Meeen, håper det er festeblødning! Har du tenkt å teste? :D
Eg tenker nok det er normalt, siden andre har opplevd det samme :) eg har berre aldri opplevd deg sjøl, så begynte å lure ..
Men trur ikkje eg skal teste meir :) venter på nye el og graviditetstester i posten, så blir litt testing i neste pp.
Korleis går det med deg? Testa noko meir? :)

Eg tenker nok det er normalt, siden andre har opplevd det samme :) eg har berre aldri opplevd deg sjøl, så begynte å lure ..
Men trur ikkje eg skal teste meir :) venter på nye el og graviditetstester i posten, så blir litt testing i neste pp.
Korleis går det med deg? Testa noko meir? :)
Vet at den ene søsteren min har opplevd opphold på 1 dag også og så blir det fullt trøkk igjen :D Men aner ikke om det er normalt, sånn egentlig :D

Spennende da! Håper sånn for deg!

Venter til fredag. Blir ruinert av de dyre testene hehe. har fortsatt den rfsu testen, men liker den ikke... Vet ikke hvorfor :(

Vet at den ene søsteren min har opplevd opphold på 1 dag også og så blir det fullt trøkk igjen :D Men aner ikke om det er normalt, sånn egentlig :D

Spennende da! Håper sånn for deg!

Venter til fredag. Blir ruinert av de dyre testene hehe. har fortsatt den rfsu testen, men liker den ikke... Vet ikke hvorfor :(
Tippar det sikkert er det som skjer her og, den er nok tilbake i morgon :)

Du er tålmodig da :) håpar på positive tester for deg :D den som ventar på noko godt :)

Back
Topp