Ikm v.46 <3

2,5 dag med ein god del blødninger, men no ikveld plutselig ingenting :confused005
Aldri opplevd det før .. Har vanligvis mens i 5-7 dagar.

Jeg hadde sterke mensensmerter 9dpo og var sikker på at det var over for denne runden, men ga seg plutselig etter noen timer og ingen tr fortsatt (snart 11dpo), så krysser fingrene for at det var livmoren min som protesterte mot ny graviditet :happy8

Nei, ikkje gjort noko utenom det vanlige.
Mensen kom litt før tiden denne gangen. Vil tru det er for seint med festeblødning 12/13 dpo.
Aldri opplevd festeblødning før heller, så anar jo ikkje korleis det er.

Jeg har lest at egget fester seg mellom 6-12DPO, men jeg har selv aldri vært gravid - og derfor heller ikke opplevd det (festeblødning). Men det kan jo være mange grunner til at man får mensen før tiden... Masse lykke til videre uansett. Jeg følger spent med på dere her :)

Jeg er så forvirra for tiden.
Som dere har fått med dere fikk jeg jo en svak svak strek på fredag og lørdag. Mens søndag var blenda. Men i dag kom det altså en svak strek igjen.
Om dette er babystrek burde den jo blitt strerkere siden fredag. Om det er/var en kjemisk er det jo rart at den var blenda på søndag, og så kom det strek igjen i dag. :confused013

Blenda i dag igjen.
Nå blir det rett og slett testestopp. Får bare vente på TR, som nok melder sin ankomst snart.

Jeg hadde sterke mensensmerter 9dpo og var sikker på at det var over for denne runden, men ga seg plutselig etter noen timer og ingen tr fortsatt (snart 11dpo), så krysser fingrene for at det var livmoren min som protesterte mot ny graviditet :happy8
Jeg har også magesmerter ca da. Og oppblåst så halvparten kunne vært nok. 11 dpo idag, men har bare normale tester og usikker på om jeg tør teste

Jeg tror jeg hadde rett!
11 dpo på babyplan tidlig :happy090

Får bare håpe den klamrer seg fast!

Vedlegg

• 5654748F-C804-4CEC-94BE-11D26D928E74.jpeg
    5654748F-C804-4CEC-94BE-11D26D928E74.jpeg
    11,3 KB · Visninger: 137
Min test er helt negativ i dag :-) hvis det ikke blir noe denne måneden venter jeg til mai 2021 :-)

Back
Topp