Kitty
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Hurra!Enda sterkere i kveld! 9dpo![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!Enda sterkere i kveld! 9dpo![]()
Jeg fødte tvillinger i 2019, så spent om det er 1 eller to mageboere denne gangHerregud..... blir i så fall 3. barnet på 4 år spent på test i morgen!

Ååå, kjempefin og sterk testDette er helt uvirkelig! Ingen tvil på denne pp-ens første test. Må ha hatt eggløsning tidligere enn antatt. Jeg kan settes på gravidMåtte den lille spiren holde hele veien denne gangen, og bli babyen vår
Vis vedlegget 340327
Det der er jo babystrek!Enda sterkere i kveld! 9dpo![]()
Gratulerer!Syns det er fin strek så tidlig, med tanke på det ikke er tidlig testDet der er jo babystrek!![]()
Gratulerer!

Enda sterkere i kveld! 9dpo![]()
Finfin strekEnda sterkere i kveld! 9dpo![]()
JaaÅåå, kjempefin og sterk testgratulerer!
Tusen takk!!For en fin babystrek, åsså 9dpo!Enda sterkere i kveld! 9dpo![]()

2,5 dag med ein god del blødninger, men no ikveld plutselig ingenting
Aldri opplevd det før .. Har vanligvis mens i 5-7 dagar.

Nei, ikkje gjort noko utenom det vanlige.Kan det være festeblødning? Eller har du gjort noe i det siste som kan påvirke syklusen?
Nei, ikkje gjort noko utenom det vanlige.
Mensen kom litt før tiden denne gangen. Vil tru det er for seint med festeblødning 12/13 dpo.
Aldri opplevd festeblødning før heller, så anar jo ikkje korleis det er.
Jeg er så forvirra for tiden.
Som dere har fått med dere fikk jeg jo en svak svak strek på fredag og lørdag. Mens søndag var blenda. Men i dag kom det altså en svak strek igjen.
Om dette er babystrek burde den jo blitt strerkere siden fredag. Om det er/var en kjemisk er det jo rart at den var blenda på søndag, og så kom det strek igjen i dag.![]()
Festeblødning?2,5 dag med ein god del blødninger, men no ikveld plutselig ingenting
Aldri opplevd det før .. Har vanligvis mens i 5-7 dagar.
Jeg har også magesmerter ca da. Og oppblåst så halvparten kunne vært nok. 11 dpo idag, men har bare normale tester og usikker på om jeg tør testeJeg hadde sterke mensensmerter 9dpo og var sikker på at det var over for denne runden, men ga seg plutselig etter noen timer og ingen tr fortsatt (snart 11dpo), så krysser fingrene for at det var livmoren min som protesterte mot ny graviditet![]()
Jeg hadde sterke mensensmerter 9dpo og var sikker på at det var over for denne runden, men ga seg plutselig etter noen timer og ingen tr fortsatt (snart 11dpo), så krysser fingrene for at det var livmoren min som protesterte mot ny graviditet![]()

Hadde negative tester fram til eg begynte å blø, så eg tvilar litt. Men ikkje noko blod idag heller.Festeblødning?