✨St@rdust✨
Glad i forumet
GratulererHoldt meg i mange timer på jobb i dag og det var så verdt det!! Håper den lille spiren sitter
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererHoldt meg i mange timer på jobb i dag og det var så verdt det!! Håper den lille spiren sitter
![]()

Gratulerer sååå mye!Holdt meg i mange timer på jobb i dag og det var så verdt det!! Håper den lille spiren sitter
![]()

Gratulerer!Holdt meg i mange timer på jobb i dag og det var så verdt det!! Håper den lille spiren sitter
![]()

Gratulerer så myeHoldt meg i mange timer på jobb i dag og det var så verdt det!! Håper den lille spiren sitter
![]()

Ååå, gratulerer!Holdt meg i mange timer på jobb i dag og det var så verdt det!! Håper den lille spiren sitter
![]()

![]()
da setter eg deg som gravid 
Gratulerer![]()
Gratulerer sååå mye!
Hvor mange dpo?
Gratulerer!![]()
![]()
Gratulerer så mye![]()
Ååå, gratulerer!![]()

10 dpo. Kan ikke helt tro det, redd for at det ender andre veien
men kjenner skikkelig murring rett under magen og i ryggen. Kjente litt kort på det siste syklus rett før TR, men ikke så mye som nå. Håper dere andre henger dere på 

Tusen takkGratulererda setter eg deg som gravid
![]()
wæææhh skummelt!

Måtte den lille spiren holde hele veien denne gangen, og bli babyen vår
Gratulerer så mykjeDette er helt uvirkelig! Ingen tvil på denne pp-ens første test. Må ha hatt eggløsning tidligere enn antatt. Jeg kan settes på gravidMåtte den lille spiren holde hele veien denne gangen, og bli babyen vår
Vis vedlegget 340327

Tusen takk!!Gratulerer så mykje![]()
Så herlig!! Gratulerer så myeDette er helt uvirkelig! Ingen tvil på denne pp-ens første test. Må ha hatt eggløsning tidligere enn antatt. Jeg kan settes på gravidMåtte den lille spiren holde hele veien denne gangen, og bli babyen vår
Vis vedlegget 340327

Gratulerer!!Dette er helt uvirkelig! Ingen tvil på denne pp-ens første test. Må ha hatt eggløsning tidligere enn antatt. Jeg kan settes på gravidMåtte den lille spiren holde hele veien denne gangen, og bli babyen vår
Vis vedlegget 340327

Holdt meg i mange timer på jobb i dag og det var så verdt det!! Håper den lille spiren sitter
![]()

Dette er helt uvirkelig! Ingen tvil på denne pp-ens første test. Må ha hatt eggløsning tidligere enn antatt. Jeg kan settes på gravidMåtte den lille spiren holde hele veien denne gangen, og bli babyen vår
Vis vedlegget 340327
Gratulerer så myeDette er helt uvirkelig! Ingen tvil på denne pp-ens første test. Må ha hatt eggløsning tidligere enn antatt. Jeg kan settes på gravidMåtte den lille spiren holde hele veien denne gangen, og bli babyen vår
Vis vedlegget 340327

Fantastisk! Gratulerer!Dette er helt uvirkelig! Ingen tvil på denne pp-ens første test. Må ha hatt eggløsning tidligere enn antatt. Jeg kan settes på gravidMåtte den lille spiren holde hele veien denne gangen, og bli babyen vår
Vis vedlegget 340327

Hurra! Gratulerer!Holdt meg i mange timer på jobb i dag og det var så verdt det!! Håper den lille spiren sitter
![]()
Så herlig!! Gratulerer så mye![]()
Gratulerer!!![]()
Gratulerer så mye!
Gratulerer så mye![]()
Fantastisk! Gratulerer!![]()