Spennende, men nervepirrende ogsåAkkurat det samme hermen masse luft i magen, hehe
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende, men nervepirrende ogsåAkkurat det samme hermen masse luft i magen, hehe
![]()
Absolutt, skjønner det kan være veldig kjedelig med den ventingen, mest fordi en vil bare ha det avklart! Gode tanker til degSpennende, men nervepirrende også![]()

Tusen takkAbsolutt, skjønner det kan være veldig kjedelig med den ventingen, mest fordi en vil bare ha det avklart! Gode tanker til deg![]()

Hehe, ja samme her - Tror bare jeg har innfunnet meg med at jeg funker mye bedre uten å «henge seg opp» i å teste osv, men altså. Har jo testet to ganger om dagen i flere dager jeg en gang jeg trodde jeg var gravidTusen takk
Ja, vil jo bare ha et svarUtålmodig sjel
![]()

Hehe, man blir fort litt opphengtHehe, ja samme her - Tror bare jeg har innfunnet meg med at jeg funker mye bedre uten å «henge seg opp» i å teste osv, men altså. Har jo testet to ganger om dagen i flere dager jeg en gang jeg trodde jeg var gravid![]()
Testen jeg brukte idag var det masse små hakk i, vet ikke om det har noe å si.Trooor 15, men har litt lang syklus, vanligvis 31-33 dager. Men lurer på om eggløsning var litt sen denne gangen, så et sted mellom 12-15. hehe!Hehe, man blir fort litt opphengt
Hvor ligger du i løypa nå? Hvor mange dpo?
Aha, skjønnerTrooor 15, men har litt lang syklus, vanligvis 31-33 dager. Men lurer på om eggløsning var litt sen denne gangen, så et sted mellom 12-15. hehe!
Ja nei det blir litt styrete for meg, og synes personlig at da blir det veldig fokus på den prøvingen, tror ikke det hadde passet for ossAha, skjønnertester ikke du heller etter EL?
Når tenker du og teste?![]()
Får satse på den holder seg unnaNegativ test idag og ingen mensTesten jeg brukte idag var det masse små hakk i, vet ikke om det har noe å si.
Nå er jeg tom for tester så da får jeg bare vente til mensen kommer eller til jeg er frisk å kan reise å kjøpe flere tester.

Prøvde 2-3 ganger, men sliter med å holde meg sååå lenge, for jeg drikker så mye haha. Enig i at det blir styrete, greit å kjenne litt etter på kroppen ogsåJa nei det blir litt styrete for meg, og synes personlig at da blir det veldig fokus på den prøvingen, tror ikke det hadde passet for ossJeg tok en test i dag tidlig, helt hvit den
(eller spesifikt «ikke gravid»
Spennende da! Jeg hadde dessverre en jeg trodde var positiv forrige måned av samme test som den den du har tatt, men vi krysser selvfølgelig fingrene frem til eventuelt besøk!Prøvde 2-3 ganger, men sliter med å holde meg sååå lenge, for jeg drikker så mye haha. Enig i at det blir styrete, greit å kjenne litt etter på kroppen ogsåEtter tegn osv. Kan legge ved min test fra i natt haha, søsteren min mente hun så et eller annet, men jeg er i tvil
Men er ikke de digitale testene mindre sensitive?
PS: sett på lysstyrken på mobilen din![]()

Ja, har hørt det er mye skyggestrekerSpennende da! Jeg hadde dessverre en jeg trodde var positiv forrige måned av samme test som den den du har tatt, men vi krysser selvfølgelig fingrene frem til eventuelt besøk!
vet ikke helt hvor sensitive de er jeg, tror bare jeg tenkte at den burde vel slått ut når en er så mange dpo![]()
Du har nok rett i det! Får satse på den plutselig bare lyser sterkt mot degJa, har hørt det er mye skyggestrekerFøler ikke at noen tester er helt 100% ... Men ser ann et par dager til.
Tror de er 25 ml og sensitive er 10 ml HCg om jeg ikke tar helt feil nå?![]()

Jeg ser! Uten å myseTok denne nå... 10dpo... synes kanskje jeg ser noe?

Herregud..... blir i så fall 3. barnet på 4 år spent på test i morgen!Jeg ser! Uten å myse![]()
Sniker litt her! Jeg hadde også første måned med crinone denne syklusen. Hadde vanligvis korte lutealfaser på rundt 10 dager, denne varte 17 dager og mens kom 3 dager etter siste dag med crinone. Siden du har negative tester så hadde jeg kuttet crinone nå sånn at ny PP kan starteNå er jeg to dager på overtid ift TR, og tidligtester er fortsatt negative. Dette er første syklusen jeg går på progestronstøtte (crinone), og jeg har lest litt om at noen opplever at denne forsinker mensen og den ofte kommer en dag eller to etter at man har sluttet å ta det. Men man skal jo ikke slutte før man evt får TR.
Hva tenker dere? Innse at det ikke gikk denne gangen og slutte med crinone for denne syklusen, eller fortsette noen dager til?![]()