Ikm v.46 <3

Ikm i går, negativ test (endte med å ta den kl 2 i natt, et par timer etter jeg hadde tissa, vet ikke om det kan ha noe å si?) eller så kommer sikkert tr i dag. Ingen murringer, oppblåst (pleier ikke å få igjen buksene mine 1 uke før tr kommer, fortsatt ekstremt trøtt og ømfintelig for lukter.... Er sånn rar følelse ved eggstokken, men er sikkert tanta som gjør seg klar :( :( har noen opplevd å få negativ test etter ikm? Vet jo ikke 100% når EL var, bare antar.

11-12 dpo og skulle ta første test i dag, sååå flink å venta denne runden. Meeen der kom mensen :dead:

11-12 dpo og skulle ta første test i dag, sååå flink å venta denne runden. Meeen der kom mensen :dead:
Dere to som gikk på «liker ikke»: Det var nok snilt ment, men man får faktisk minuspoeng for dette. Skriv heller hva dere mener isteden for å trykke knapper. Dessverre er forum Babyverden en eldgammel side som ikke har blitt overhalt i det hele tatt på sikkert 10 år. Og da de kun leie siden, og ikke eie, kan de ikke gjør noe (påstå de).

Så kjedelig :( Masse lykke til beste pp! Du var veldig flink som klarte å vente med testing og du får trøste deg med penger spart. Mager trøst, jeg vet..

Dere to som gikk på «liker ikke»: Det var nok snilt ment, men man får faktisk minuspoeng for dette. Skriv heller hva dere mener isteden for å trykke knapper. Dessverre er forum Babyverden en eldgammel side som ikke har blitt overhalt i det hele tatt på sikkert 10 år. Og da de kun leie siden, og ikke eie, kan de ikke gjør noe (påstå de).
Det tror jeg ikke stemmer? Det er kun det røde krysset som gir negativ rating mener jeg. Eller tar jeg feil? Tok det vekk nå.

Det tror jeg ikke stemmer? Det er kun det røde krysset som gir negativ rating mener jeg. Eller tar jeg feil? Tok det vekk nå.
Du tar feil. Ikke bare det røde krysset. Og skjønner godt at det er forvirrende. Men for 10-15 år siden var det vanlig. Dere som er født på 90’tallet husker ikke det. De gamle som meg (snart 38), vet dette. Og jeg har utdanning i mediadesign, og ser at dette her er en programmering vi holdt på med for 20 år siden. Suuuper gammel opplegg, dessverre. Det fungerer, ja, men burde nok bearbeides.

Du tar feil. Ikke bare det røde krysset. Og skjønner godt at det er forvirrende. Men for 10-15 år siden var det vanlig. Dere som er født på 90’tallet husker ikke det. De gamle som meg (snart 38), vet dette. Og jeg har utdanning i mediadesign, og ser at dette her er en programmering vi holdt på med for 20 år siden. Suuuper gammel opplegg, dessverre. Det fungerer, ja, men burde nok bearbeides.
Jeg er også født på 80-tallet hehe, men var usikker. Takk for info :)

Så kjedelig :( Masse lykke til beste pp! Du var veldig flink som klarte å vente med testing og du får trøste deg med penger spart. Mager trøst, jeg vet..
Ja, jeg hadde bare en test liggende så tenkte at da får jeg vente! Har aldri klart det før men det ble travle dager. Kjedlig med enda en negativ pp, vi begynner å ha noen år med prøving bak oss. Får trøste med et glass vin til helgen:)

Jeg er så forvirra for tiden.
Som dere har fått med dere fikk jeg jo en svak svak strek på fredag og lørdag. Mens søndag var blenda. Men i dag kom det altså en svak strek igjen.
Om dette er babystrek burde den jo blitt strerkere siden fredag. Om det er/var en kjemisk er det jo rart at den var blenda på søndag, og så kom det strek igjen i dag. :confused013

Vedlegg

• 582007B3-157C-4F7A-A2BC-B373C1886F4C.jpeg
    582007B3-157C-4F7A-A2BC-B373C1886F4C.jpeg
    24,6 KB · Visninger: 127
Som dere har fått med dere fikk jeg jo en svak svak strek på fredag og lørdag. Mens søndag var blenda. Men i dag kom det altså en svak strek igjen.
Om dette er babystrek burde den jo blitt strerkere siden fredag. Om det er/var en kjemisk er det jo rart at den var blenda på søndag, og så kom det strek igjen i dag. :confused013
Har du prøvd en annen type test? Er det make sure sin du bruker der? Jeg fikk ikke utslag på en tidlig test der fra i går, da jeg fikk utslag på andre tester.. skal da nevnes at jeg kjøpte av det partiet fra fertil.no som hadde utløpsdato i oktober..

Negativ tidligtest og temperaturen gjorde et stort fall i dag tidlig, så her er det bare å stålsette seg for enda en prøveperiode.. Ikke helt uventet da vi ikke fikk lagt inn aksjer på de mest optimale dagene, men likevel blir man skuffet.:( Håper dere får mange positive tester! Lykke til ❤️

Jeg er skikkelig skuffet, og forvirret, TR kom i går, forventet «besøk» er ons/tors... Men det er nok muligens litt opprør i kroppen pga jeg slutta på pilla i oktober. Så neste IKM er uke 50, ifg appen jeg bruker. Får se om det stemmer:bookworm: Fysj dette er tungt. En del av meg vil bare blåse i syklus og sånt, og bare la det skje når det skjer, men jeg vet jo at jeg ikke klarer det!!! Så nå skal det bestilles tester, for både eggløsning og graviditet. Vel, jeg har ikke lenger hest (2 dager i uka og anne hver helg), så da fant jeg noe annet å bruke pengene på...
:arghh::shifty::nailbiting::banghead::(
Forvirret og frustrert.

Har du prøvd en annen type test? Er det make sure sin du bruker der? Jeg fikk ikke utslag på en tidlig test der fra i går, da jeg fikk utslag på andre tester.. skal da nevnes at jeg kjøpte av det partiet fra fertil.no som hadde utløpsdato i oktober..

Den på søndag og i dag var vanlige tester fra Make Sure. Mens fredag var tidligtest fra Make Sure, og lørdag var tidligtest fra babyplan.no.
Så det er tester fra ulike parti som har gitt utslag.

Så merkelig! Noe er det jo hmm. Men bruker du samme type test?

Dagens test 10 dpo. Virker nesten som om den blir svakere ? Prøvde en makesure test i går og den var litt sterkere. Får se igjen etter jobb i dag :)

Vedlegg

• 20201110_055955.jpg
    20201110_055955.jpg
    15,4 KB · Visninger: 104
Hehe, litt samme her. Satser på tester kjem på onsdag, og da er eg òg 13 dpo.
Jeg er på ikm i dag, mensen har ikke dukket opp her..... Kanskje i natt? Hvis ikke, så tester jeg i morgen tidlig.. Men veldig nervepirrende..

Masse lykke til :D Håper vi får positive svar :)

Åh, så spennende jenter! Jeg trodde jeg skulle være mer laid back denne gangen, men jeg merker jeg er misunnelig på gravide jeg ser og kjenner etter om jeg har symptomer hele tiden.

Det har jeg for øvrig ikke, noe som for så vidt er et symptom for meg. Vanligvis spotter jeg før mens, og ofte fra cd23 som var i går. Vanligvis får jeg akne på haka fra samme tid, og det har jeg heller ikke. Er noe øm i bekkenet, men det er både pms og gravidtegn hos meg.

Ikm i går, negativ test (endte med å ta den kl 2 i natt, et par timer etter jeg hadde tissa, vet ikke om det kan ha noe å si?) eller så kommer sikkert tr i dag. Ingen murringer, oppblåst (pleier ikke å få igjen buksene mine 1 uke før tr kommer, fortsatt ekstremt trøtt og ømfintelig for lukter.... Er sånn rar følelse ved eggstokken, men er sikkert tanta som gjør seg klar :( :( har noen opplevd å få negativ test etter ikm? Vet jo ikke 100% når EL var, bare antar.
Akkurat det samme her :banghead: men masse luft i magen, hehe :joyful:

Back
Topp