Ikm v.46 <3

klarte bare ikke å la være å teste igjen etter jeg fant tilfeldigvis en strimmeltest :woot:
Og her syns streke annerledes enn på første testen jeg tok tidligere idag



Vet ikke om jeg tørr å juble enda eller ikke :love017:love017
Gratulerer med sterk babystrek :D
 
Kjøpt meg CBD for en siste test i morgen, selv om jeg fikk pos på de to andre gt :)
Krysser for at testen ikke viser annet enn det de to andre viser i morgen :confused:
 
klarte bare ikke å la være å teste igjen etter jeg fant tilfeldigvis en strimmeltest :woot:
Og her syns streke annerledes enn på første testen jeg tok tidligere idag



Vet ikke om jeg tørr å juble enda eller ikke :love017:love017

Gratulerer!
 
Nå sier jeg meg fornøyd :love017:love017
 

Vedlegg

  • 20201117_032442.jpg
    20201117_032442.jpg
    8 KB · Visninger: 49
Ser ingen tegn til strek på testen i dag heller. Skikkelige menssmerter fra i går kveld av, har vært bombesikker på at den kjem, men ingenting foreløpig..:dead:
 

Vedlegg

  • IMG_20201117_092132.jpg
    IMG_20201117_092132.jpg
    9,2 KB · Visninger: 67
Legger inn nye tall siden dem jeg skrev her om dagen ble litt feil :p sånn at du får skrevet meg opp.

Pos gtest - 25 år - B1 - EL 11/10 - IKM 13/11
 
Åh, så kjipt.. Venter fortsatt på mensen her, berre sterke murringer og kvalme foreløpig..
Jaa, også så rart - ikke som vanlig TR, mye mindre (sorry TMI) og fikk sikkelig murringer eller «kramper» tidligere i dag, men nå har jeg egentlig aldri hatt mensensmerter, så er vel sikkert bare det :banghead:

vi får jo satse på at TR aldri dukker opp! :D
 
Jaa, også så rart - ikke som vanlig TR, mye mindre (sorry TMI) og fikk sikkelig murringer eller «kramper» tidligere i dag, men nå har jeg egentlig aldri hatt mensensmerter, så er vel sikkert bare det :banghead:

vi får jo satse på at TR aldri dukker opp! :D
Men då kan det jo vere at det er ei spire likevel:happy: Når testa du sist?
 
Tenkte jeg skulle ta en test i dag, siden TR ikke hadde meldt sin ankomst. Men i dag kom det jammen blod på papiret. 6 dager på overtid.

Så da kan jeg settes på TR.
 
Back
Topp