Ikm v.46 <3

Tippar det sikkert er det som skjer her og, den er nok tilbake i morgon :)

Du er tålmodig da :) håpar på positive tester for deg :D den som ventar på noko godt :)
Takk, jeg er redd bare EL har vært senere enn jeg har trodd, så er bare tr forsinket... Derfor jeg venter i grunn, siden hun sikkert dukker opp hehe.

Håper tr kommer igjen :)

Takk, jeg er redd bare EL har vært senere enn jeg har trodd, så er bare tr forsinket... Derfor jeg venter i grunn, siden hun sikkert dukker opp hehe.

Håper tr kommer igjen :)
Får håpe det ikkje er tr sol ventar rundt hjørnet :)

Ja, håpar den kjem tilbake, så eg kan bli ferdig og starte ny pp :D ingen tegn til noko som helst blødning akkurat for øyeblikket iallefall :)

Får håpe det ikkje er tr sol ventar rundt hjørnet :)

Ja, håpar den kjem tilbake, så eg kan bli ferdig og starte ny pp :D ingen tegn til noko som helst blødning akkurat for øyeblikket iallefall :)
Takk, håper ikke jeg heller :)

Oppdater her hvis tr kommer igjen da :D

Litt godt vi er flere :D Heldigvis skal jeg på jobb snart, så da slipper jeg og tenke så fælt :)

Har du noe følelse på at tr kommer?

jobber endel overtid om dagen, pluss har en på 1,5 år hjemme - så har egentlig ikke så mange timer i døgnet til å kjenne etter :joyful: Men har endel sånne «murringer», og har vanligvis ikke noe mensensmerter, men hvem vet - den er sikkert bare sen :yuck:

jobber endel overtid om dagen, pluss har en på 1,5 år hjemme - så har egentlig ikke så mange timer i døgnet til å kjenne etter :joyful: Men har endel sånne «murringer», og har vanligvis ikke noe mensensmerter, men hvem vet - den er sikkert bare sen :yuck:
Jeg har lite murringer nå faktisk, men det hadde jeg ikke med barn nr 2 heller. Men trøttheten og at jeg lukter så godt. Pluss ekstremt tett nese gjør jo at jeg mistenker noe, men vil ikke bli skuffet, så greit å vente hehe. Pleier å være sinnsykt oppblåst før mens også, ingenting nå.pulsen er fortsatt mye høyere enn den pleier. Krysser fingrene for oss begge :) :)

Jeg har lite murringer nå faktisk, men det hadde jeg ikke med barn nr 2 heller. Men trøttheten og at jeg lukter så godt. Pluss ekstremt tett nese gjør jo at jeg mistenker noe, men vil ikke bli skuffet, så greit å vente hehe. Pleier å være sinnsykt oppblåst før mens også, ingenting nå.pulsen er fortsatt mye høyere enn den pleier. Krysser fingrene for oss begge :) :)

jeg tror jeg også heller tenker at det ikke er noe, for å ikke bli skuffet - men får vel kanskje prøve meg på en ny test i dag :pompus:

Oppdater :) Jeg er på jobb og prøver å koble ut haha, men ikke leyt :D
Ja samme her, har ikke tid til å sitte inne på denne siden, men klarer ikke la være heller. Hehe :p

Skal kjøpe meg en test etterpå, så får jeg ta den i kveld og se hva den sier da :bag:

Herregud, jenter! I dag skulle jeg forte meg inn på badet for å teste, og plutselig fikk jeg et skikkelig blodtrykksfall. Alt ble svart og jeg måtte klamre meg til kommoden. Det har jeg ikke opplevd siden sist graviditet (hvor det skjedde ofte!), så kan det virkelig være? Hadde sendt meldinger med en god venninne hvor jeg egentlig prøvde å gjøre meg selv mindre spent i forkant :hilarious: Begrense skuffelsen! Så jeg tar med vesla på badet, tisser på test og pusser tennene hennes. Kaster et blikk mot testen, og der er det pinadø et pluss!

Vis vedlegget 340365

Gratulerer så mye!

Hvordan går det med deg?

Forvirra. Fikk jo svak strek før helga. Så blenda på søndag. Mens i går var det svak strek igjen. I dag blenda.
Tror det må ha vært en kjemisk eller feil på testene. Så nå venter jeg i grunn bare på TR

Forvirra. Fikk jo svak strek før helga. Så blenda på søndag. Mens i går var det svak strek igjen. I dag blenda.
Tror det må ha vært en kjemisk eller feil på testene. Så nå venter jeg i grunn bare på TR

Hva har du brukt for tester? jeg har det litt slik jeg og :( Skal ikke bruke de testene jeg har brukt igjen (one step).

Back
Topp