Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererFikk bekreftet m digital, så kan settes på gravid![]()

Korleis går det med deg idag?Hvordan har det gått?
Kommer rosa på papiret nå...... Kanskje tr på vei?![]()
GratulerererFikk bekreftet m digital, så kan settes på gravid![]()
Tanta har kommetKorleis går det med deg idag?![]()
Uff, det er så utrulig kjiptTanta har kommetKom skikkelig i går kveld.... Skuffet er bare fornavnet.
Hvordan er det med deg? Snart ferdig med tr?![]()

Lykke til. Blir spennende!Noen som har testet idag? Jeg har ikke enda, men tror det ryker en imorgen (IKM lørdag, og 4. November så gyn at jeg hadde hatt El for noen dager siden). Så er da i teorien 13 dpo. Men har som sagt ikke tidligtester, og er redd for negative tester når jeg tester tidlig.
Gratulerer alle med positiv test! Og lykke til neste PP til alle med tr
Ønsker deg masse lykke tilUff, det er så utrulig kjiptføler med deg.
Nærmar meg slutten på tr no, lite blødningar dei siste dagane, kan vel heller kalle det spotting.
Så da er det snart ny pp for tur![]()
TakkØnsker deg masse lykke tilså får vi prøve på august baby
![]()
noe rart er det her også! Etter å ha fått kalenderen riktig vei så forsto j at j hører til IKM uke 45 egentlig.. meen den kom ikke.. og ingen tr enda heller.. 5 dager på overtid og negative tester hver dag... testet EL til j ikke gadd mere, men kanskje den nettopp kom etter j ga oppHehe, skjønner det kanskje har noe for seg den tempingen og El-tester å sånnkonkludert med at jeg er nok bare 12-13 dpo, ikke sånn 17-18 som jeg trodde, jeg har jo ikke tatt høyde for at jeg har syklus på ca 32-33 dager. Hehe
![]()
Hah, så merkelig! Da må den ha vært endel forsinket da eller? Jeg tok en test nå - kjempehvit!noe rart er det her også! Etter å ha fått kalenderen riktig vei så forsto j at j hører til IKM uke 45 egentlig.. meen den kom ikke.. og ingen tr enda heller.. 5 dager på overtid og negative tester hver dag... testet EL til j ikke gadd mere, men kanskje den nettopp kom etter j ga opp

Så mannen må kjøpe test fra apoteket i morgon. IKM i dag, masse sterke murringer i natt og i heile dag, men ingen mens. Berre litt brunlig utflod.. Altfor spennende, dette altså!! Er det fleire som fortsatt venter på svar? 
IKM lørdag, og endel murringer. Og oppblåst som om jeg var i 5 mnd minstTidligtestene med posten lar vente på segSå mannen må kjøpe test fra apoteket i morgon. IKM i dag, masse sterke murringer i natt og i heile dag, men ingen mens. Berre litt brunlig utflod.. Altfor spennende, dette altså!! Er det fleire som fortsatt venter på svar?
![]()
har flyttet inn i tights og kjole, buksene frister lite Hehe, huff. Ja, rimelig oppblåst i dag eg òg. Men pleier jo å være det før mens, så veldig vanskelig å skille symptomene! Venter du å teste til lørdag, da?IKM lørdag, og endel murringer. Og oppblåst som om jeg var i 5 mnd minsthar flyttet inn i tights og kjole, buksene frister lite
![]()
Tror det ryker en test imorgenHehe, huff. Ja, rimelig oppblåst i dag eg òg. Men pleier jo å være det før mens, så veldig vanskelig å skille symptomene! Venter du å teste til lørdag, da?
dagtid så beinflyr jeg på do minst hver 2. time, så nytter ikke med noe test da ihvertfall Ikm i morgen, men veldig hvite testerTidligtestene med posten lar vente på segSå mannen må kjøpe test fra apoteket i morgon. IKM i dag, masse sterke murringer i natt og i heile dag, men ingen mens. Berre litt brunlig utflod.. Altfor spennende, dette altså!! Er det fleire som fortsatt venter på svar?
![]()

Hmm. Kanskje litt sein eggløsning denne PP? Krysser fingrene for to streker snartIkm i morgen, men veldig hvite tester![]()
Nei, det skjønner egTror det ryker en test imorgenMen får se hvor trøtt jeg er
dagtid så beinflyr jeg på do minst hver 2. time, så nytter ikke med noe test da ihvertfall
Jeg har hatt tr på besøk hele 3 ganger siden februar 2019, så husker ikke lenger hva som er symptomer på det
![]()
Spennende med test i morgon! Mannen har bestemt seg for å ha heimekontor i morgon, så det blir ingen apotek test på meg.. (40min inkl ferje til nermeste apotek) Så da må eg berre håååpe at det kjem tester i posten i morgon!!