IKM uke 9

5 dpo.... la tiden gå litt fortere daa:rolleyes:

Så spennende! Er jo ikke heeelt urealistisk, men det er jo ganske tidlig. Temper du sånn at du har helt koll på el? Eller kan du i teorien være mer enn 4 dpo? Er også 4 dpo i dag, ut fra temp. Jeg kjenner ingenting☺️ Sist syklus kjente jeg masse murringer og sånn 4dpo... Men da kom jo tr. Varierer litt hos meg i alle fall :) Har ikke ømme pupper heller når jeg tenker meg om. Pleier alltid å få det etter el. Har lest så mye om at de som blir gravide har hatt masse symptomer alle gangene de ikke har blitt gravide, men den pp de ble det så hadde de ingen symptomer... hmmm :)

Tror ikke el har kommet tidligere siden jeg tok EL test som jeg regnet som positivt på tirsdag. Er i pp 3 nå. I begge de tidligere pp har jeg hatt mange «symptomer» uten at jeg var gravid. Denne gangen er det bare noen små stikk eller svaaake murringer og litt ømme pupper. Sist dpo hadde jeg så ømme pupper at det gjorde vondt når jeg gikk. Så har liksom ikke noen symptomer nå annet enn den lille blødningen 4 dpo. Men kan jo krysse fingrene for at det er et positivt tegn at man ikke har noen symptomer ;)

Aner ikke hvor mange dpo jeg er, da dette er en skikkelig «halvveis» PP! Virket som jeg var fruktbar forrige helg ift EL-slim, så vi rakk jo én runde i halmen søndag morgen før jeg dro tilbake på opptreningen hele uka, uten EL-tester og temperaturregistrering... så kan ikke vite når/om egget slapp. Tenker jeg kan være alt fra 6 til 3 DPO...

MEN: Jeg da jeg var på do i stad var det en svær slimete klatt med farge som «brunlig gull» på papiret, altså ikke gul men mye mørkere. Lurte på om det var kommet fra «den andre» kroppsåpningen, men det luktet ingenting og lignet ikke på noe jeg har sett før... hadde litt sånne mensenmurringer i går.. så tanken på at dette kan ha vært en såkalt festeblødning har selvsagt angrepet meg nå, og jeg innser at det kan bli veldig vanskelig å tenke at «det umulig kunne gå» likevel.. gash. Tenkte jo jeg skulle kunne klare å holde meg helt avslappet og nøytral denne PP, meeeen det spørs da:confused: Blir vel helt sånn symptomjeger igjen den neste uka kan jeg tro:bag::hilarious:

Tror jeg begynner testinga allerede på onsdag jeg ass:facepalm: 7 dpo :hilarious:

:woot:
Tror ikke el har kommet tidligere siden jeg tok EL test som jeg regnet som positivt på tirsdag. Er i pp 3 nå. I begge de tidligere pp har jeg hatt mange «symptomer» uten at jeg var gravid. Denne gangen er det bare noen små stikk eller svaaake murringer og litt ømme pupper. Sist dpo hadde jeg så ømme pupper at det gjorde vondt når jeg gikk. Så har liksom ikke noen symptomer nå annet enn den lille blødningen 4 dpo. Men kan jo krysse fingrene for at det er et positivt tegn at man ikke har noen symptomer ;)

Da er vi ganske så like, minus jeg ikke har hatt noen festeblødning! Har forresten også kjent litt stikkinger på høyre eggstokkområdet i dag... Men føler bare det er innbilning:nailbiting: Når begynner du testing?:signs003

Sko061 -36 -pp1- B3 - el 16.02 ikm: i løpet av uken.

:woot:

Da er vi ganske så like, minus jeg ikke har hatt noen festeblødning! Har forresten også kjent litt stikkinger på høyre eggstokkområdet i dag... Men føler bare det er innbilning:nailbiting: Når begynner du testing?:signs003

Spennende :angel8 Krysser fingrene!

Jeg tror jeg må teste fredag morgen. Vet at jeg skal drikke litt vin fredag kveld (et arrangement jeg MÅ på). Så spørsmålet er om jeg skal vente til lørdag morgen med å teste slik at jeg slipper et stort forklaringsproblem og dårlig samvittighet på fredag, også får jeg heller være litt forsiktig med alkoholinntaket. Vanskelig det der. Er ikke så veldig giret på å fortelle folk om prøvingen.

Når tenker du å teste?

3 dager med positiv EL test, -kjenner jeg er tvilende til at det kan bli noe suksess denne PP’en.
Fikk negativ EL test i dag.

fru Googlemaister finner mye motstridende ang lang lh topp. Så, må jo bare vente å se :bookworm:

noen som har det samme?

Spennende :angel8 Krysser fingrene!

Jeg tror jeg må teste fredag morgen. Vet at jeg skal drikke litt vin fredag kveld (et arrangement jeg MÅ på). Så spørsmålet er om jeg skal vente til lørdag morgen med å teste slik at jeg slipper et stort forklaringsproblem og dårlig samvittighet på fredag, også får jeg heller være litt forsiktig med alkoholinntaket. Vanskelig det der. Er ikke så veldig giret på å fortelle folk om prøvingen.

Når tenker du å teste?

Hmm, ja, de overveiingene der er vanskelig. Tror jeg ville testet med tidligtest fredag morgen, og dersom den er negativ ville jeg slappet av og kost meg som normalt :angelic: Skulle den være positiv (:smiley-angelic001)så er det greit å vite at som regel kan folk «lures» på en eller annen måte:angel8

Jeg håper at jeg klarer å vente til fredag selv, men venter tidligtester i posten, så kjenner jeg meg selv rett vil jeg nok ryke på en smell så fort de er i hus:happy090 6dpo i dag og skal til legen for å ta hormonprøver... Føler alt ligger til rette for baby ellers, så må finne ut om det kan være noe....

3 dager med positiv EL test, -kjenner jeg er tvilende til at det kan bli noe suksess denne PP’en.
Fikk negativ EL test i dag.

fru Googlemaister finner mye motstridende ang lang lh topp. Så, må jo bare vente å se :bookworm:

noen som har det samme?
Jeg har alltid to- tre dager med positiv test, men en er som regel klart sterkest (og kommer frem raskt). Aldri tenkt på at det kan ha noe å si, men nå må det jo googles

I dag røk jeg på en smell med første graviditetstest for denne syklusen. Jeg er ca 7/8 DPO med eggløsning sist mandag, men såklart var testen negativ. Kanskje en ørliten skygge, men ikke sterkere enn sist syklus som var negativ så det er nok mer ønsketekning fra min side. Det blir nok mer spennende de kommende dagene :nailbiting:

Back
Topp