IKM uke 9

532DBC55-BC8B-4537-AD60-3B2F9685EC9F.jpeg :wav:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

20200303_080558.jpg

Mistanken min stemte da.. samme dag som denne kom, begynte jeg å blø for fult, så tidlig SA/kjemisk (vet ikke helt hvor skillet går). Og kraftigere blødning enn vanlig mens. Var forberedt på det altså, så det går helt fint. Nå må jeg vel ta ny om noen uker før å se at den blir helt negativ igjen.

Vis vedlegget 320274
Mistanken min stemte da.. samme dag som denne kom, begynte jeg å blø for fult, så tidlig SA/kjemisk (vet ikke helt hvor skillet går). Og kraftigere blødning enn vanlig mens. Var forberedt på det altså, så det går helt fint. Nå må jeg vel ta ny om noen uker før å se at den blir helt negativ igjen.
Så trist å lese :( når jeg hadde tidlig SA var bare uke 5 så ble testene ganske fort negative igjen :) og jeg fikk el til samme tid som jeg skulle 14 dager fra flødningen startet :) så det er kanskje en liten trøst å høre :) håper spiren sitter snart ❤️

Får fortsatt ikke gravid på test , 4 dager over forventet og med bare så vidt to dager med svak spotting på torsdag og fredag . :yuck::shifty:

Så trist å lese :( når jeg hadde tidlig SA var bare uke 5 så ble testene ganske fort negative igjen :) og jeg fikk el til samme tid som jeg skulle 14 dager fra flødningen startet :) så det er kanskje en liten trøst å høre :) håper spiren sitter snart ❤️

Blir nok en pause fra prøving nå =) men greit å vite at de blir negative igjen =) håper spiren sitter for deg snart også =)

5 dagen over idag :banghead: men nekter å ta ny test før fredag! :wtf:

skjønner den! Var akkurat likens selv :)
Ja.. Men jeg har ingen andre symptomer på at jeg er gravid annet enn uteblivelse av hu skrekkelige tanta.. Hadde brun utflod to dager før jeg skulle hatt.. Og jeg vet jeg hadde eggløsning dag 18/19.. Så den burde vært her.. Så man får krysse alt som krysses kan :gen014

Ja.. Men jeg har ingen andre symptomer på at jeg er gravid annet enn uteblivelse av hu skrekkelige tanta.. Hadde brun utflod to dager før jeg skulle hatt.. Og jeg vet jeg hadde eggløsning dag 18/19.. Så den burde vært her.. Så man får krysse alt som krysses kan :gen014

Jeg har også lite symptomer! Så er litt urealistisk at jeg faktisk er gravid :p men var litt småkvalm når jeg sto opp i dag! Så det er håp for deg også :)

Dette er det merkeligste jeg har vært borti..på mandag hadde jeg saftfarget blødning, ikke veldig mye.. det var også den dagen jeg hadde den testen som hadde tydelig rosa strek. Så tirsdag kom det heftig blødning gjennom ettermiddag/kveld. Blødde faktisk gjennom klærne to ganger på jobb, selv om jeg hadde byttet bind annenhver time.. og i går og i dag har jeg kun spottet bittelitt. Bruker egentlig blø i 5 dager med ganske full flow når det er mens, men nå regner jeg jo med jeg hadde en tidlig SA.. Men burde vel blø mer enn en ag da også.. eller?

Back
Topp