TR kom i går
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye !

Så trist å leseVis vedlegget 320274
Mistanken min stemte da.. samme dag som denne kom, begynte jeg å blø for fult, så tidlig SA/kjemisk (vet ikke helt hvor skillet går). Og kraftigere blødning enn vanlig mens. Var forberedt på det altså, så det går helt fint. Nå må jeg vel ta ny om noen uker før å se at den blir helt negativ igjen.
Gratulerer sååå mye!!

Så trist å lesenår jeg hadde tidlig SA var bare uke 5 så ble testene ganske fort negative igjen
og jeg fikk el til samme tid som jeg skulle 14 dager fra flødningen startet
så det er kanskje en liten trøst å høre
håper spiren sitter snart
![]()
5 dagen over idagmen nekter å ta ny test før fredag!
![]()
Ja.. Men jeg har ingen andre symptomer på at jeg er gravid annet enn uteblivelse av hu skrekkelige tanta.. Hadde brun utflod to dager før jeg skulle hatt.. Og jeg vet jeg hadde eggløsning dag 18/19.. Så den burde vært her.. Så man får krysse alt som krysses kanskjønner den! Var akkurat likens selv![]()

Ja.. Men jeg har ingen andre symptomer på at jeg er gravid annet enn uteblivelse av hu skrekkelige tanta.. Hadde brun utflod to dager før jeg skulle hatt.. Og jeg vet jeg hadde eggløsning dag 18/19.. Så den burde vært her.. Så man får krysse alt som krysses kan![]()
Herregud så spennende!Jeg har også lite symptomer! Så er litt urealistisk at jeg faktisk er gravidmen var litt småkvalm når jeg sto opp i dag! Så det er håp for deg også
![]()