IKM uke 9

Da kom tr i dag... ja ja, på’n igjen!:) Gratulerer så mye til dere som har blitt gravide:love7 Masse lykke til med den videre prøvingen til dere andre, kanskje ser jeg noen av dere igjen i uke 13:love7:D

Begynte å blø i kveld, foreløpig bare saftfarget og veldig lite, men har mensmurringer, så tar seg sikkert opp etterhvert.. bruker vel egentlig å ha sånn *pang!!! Her kommer jeg med et brak mensen*, så litt nytt :hilarious::hilarious::hilarious:

Tror det blir et par mnd pause før pp8. =)

Fortsatt ikke noe TR her å er tre dager over :bounce Rastløs å går bare å venter.. Flere som ikke har fått TR på besøk??

Tr kom igår... Da blir det pp 8. Lykke til dere som har blitt gravide. Til dere andre som fikk tr, lykke til neste pp. Krysser fingrene for at det blir spire neste gang:D

Tr kom igår... Da blir det pp 8. Lykke til dere som har blitt gravide. Til dere andre som fikk tr, lykke til neste pp. Krysser fingrene for at det blir spire neste gang:D
Masse lykke til med PP8 :love7

gru/gleder meg til test i morgen! Hvis jeg er gravid, så bør det ikke være noen tvil på testen nå? Er jo 3-4 dager over i morgen :nailbiting:
Testa i dag men den var rimelig negativ :grumpy: meen en får leve i trua.. Har ikke opplevd at TR er forsinket med clomifen:happy:

Back
Topp