Mammaentil1
Glad i forumet
Hvordan gikk det? Tatt test i dag??![]()
Nei tok ikke, fordi tempen sank til coverline i dag, så da regner jeg med tante rød kommer. Så var nok kjemisk her desverre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det? Tatt test i dag??![]()
Masse lykke til med den videre prøvingen til dere andre, kanskje ser jeg noen av dere igjen i uke 13
tok en fra babyplan også... men usikker på det er skygger altså!

Sånn var min ogsåBle ikke noe mer blødning etter dette.. bare litt brunt slim, skjønner ingentingfår bare vente å se om mensen kommer..
Å er 3 dager på overtid.. 
Har du tatt en test da?Sånn var min ogsåÅ er 3 dager på overtid..
![]()
Hvordan går det?![]()
tr er ikke kommet! Tenker jeg venter til onsdagen før neste test 

Jada, men den er negativHar du tatt en test da?

Jada, men den er negativ![]()
Masse lykke til med PP8Tr kom igår... Da blir det pp 8. Lykke til dere som har blitt gravide. Til dere andre som fikk tr, lykke til neste pp. Krysser fingrene for at det blir spire neste gang![]()

TakkMasse lykke til med PP8![]()

Fortsatt ikke noe TR her å er tre dager overRastløs å går bare å venter.. Flere som ikke har fått TR på besøk??
Ingen tr enda![]()
Så spennende!!

Testa i dag men den var rimelig negativgru/gleder meg til test i morgen! Hvis jeg er gravid, så bør det ikke være noen tvil på testen nå? Er jo 3-4 dager over i morgen![]()
meen en får leve i trua.. Har ikke opplevd at TR er forsinket med clomifen
Jeg tror du er gravid! Testen din sist så jo såå positiv ut! Syykt spennende!gru/gleder meg til test i morgen! Hvis jeg er gravid, så bør det ikke være noen tvil på testen nå? Er jo 3-4 dager over i morgen![]()