IKM uke 9

I dag røk jeg på en smell med første graviditetstest for denne syklusen. Jeg er ca 7/8 DPO med eggløsning sist mandag, men såklart var testen negativ. Kanskje en ørliten skygge, men ikke sterkere enn sist syklus som var negativ så det er nok mer ønsketekning fra min side. Det blir nok mer spennende de kommende dagene :nailbiting:

Spennende tid, MilaS! Gjerne legg ut bilde hvis du føler for det, så kan strekøyet trenes:angelic:

Spennende tid, MilaS! Gjerne legg ut bilde hvis du føler for det, så kan strekøyet trenes:angelic:

Klart det :) Det synes ikke på bilder i det hele tatt så jeg regner med det bare er en skygge. Jeg ser bare antydning til skygge hvis jeg holder den i ulike posisjoner under lys, men slike usynlige streker har jeg fått tidligere også uten at det var noe :) Blir mye mer spennende om et par dager :)

670A60A8-17E7-49C4-A194-38F1512BF4CA.jpeg

8dpo..
Nå syns jeg den verste tiden kommer..
Skuffelser og pms :banghead:
Men det er selvfølgelig for det jeg ønsker så sterkt!:sorry:
Går jo egentlig og gleder meg hele tiden til denne tiden pga det KAN bli positiv test men etter 9mnd uten er det mer gått over i frykt for mer skuffelser... :confused1

Testene kom i posten i dag:joyful: 5dpo å det klør i fingrene etter å teste :facepalm:

Det blir så spennende å se hvordan det går med alle her inne fremover, krysser fingre og tær for oss alle:):signs003

Jeg fikk fast smilefjes på clearblue lørdag kveld, høres det riktig ut at det blir 1dpo på meg i morgen da?:smiley-ashamed004:)

Begynner å få ømme pupper, og har kjent murringer i dag. Ikke noe godt tegn for min del da jeg også i forrige pp fikk utrolig ømme bryster uten å være gravid :inpain:

3 dager med positiv EL test, -kjenner jeg er tvilende til at det kan bli noe suksess denne PP’en.
Fikk negativ EL test i dag.

fru Googlemaister finner mye motstridende ang lang lh topp. Så, må jo bare vente å se :bookworm:

noen som har det samme?
Hatt lang LH topp jeg også! Sterke tester i 5 dager .. vi får håpe det blir noe av frøa!!

Tviler på at det blir noe denne pp og.. Jeg jobber hele tiden og vi får aldri lagt inn aksjer, vet ikke en gang om jeg har hatt el:banghead:

Hmm menssmertene i går var veldig kraftige. I dag er de borte og ingen tr. 9 dpo og blenda g test

I dag har jeg bare en skikkelig dårlig dag. Magefølelsen min sier at det ikke går veien denne måneden heller. Har ingen symptomer som skulle tilsi at noe er på gang.

Er det grunn til bekymring hvis det ikke klaffer denne måneden heller? Både jeg og mannen er unge og friske (etter alt vi vet i alle fall). Bør vi bestille fertilitetssjekk hvis det ikke går nå etter tredje forsøk?

Mannen spør med store forventninger hver dag «er du gravid nå da?». Jeg vet han blir dødsskuffet hvis det ikke går nå, for da kommer vi til å vente til august med å prøve igjen. Vi hadde håpet å ha med oss en liten en inn i neste juleferie.

I dag har jeg bare en skikkelig dårlig dag. Magefølelsen min sier at det ikke går veien denne måneden heller. Har ingen symptomer som skulle tilsi at noe er på gang.

Er det grunn til bekymring hvis det ikke klaffer denne måneden heller? Både jeg og mannen er unge og friske (etter alt vi vet i alle fall). Bør vi bestille fertilitetssjekk hvis det ikke går nå etter tredje forsøk?

Mannen spør med store forventninger hver dag «er du gravid nå da?». Jeg vet han blir dødsskuffet hvis det ikke går nå, for da kommer vi til å vente til august med å prøve igjen. Vi hadde håpet å ha med oss en liten en inn i neste juleferie.

Ingen grunn til bekymring , ser dette er pp3?
Det er er ikke unormalt for friske og unge at det kan ta opp mot 1 år, men en har en forventning at det skal skje med engang, men det er dessverre sjeldent realiteten...
Om dere vil sjekke dere føre det har gått 1 år, må dere også gjøre det privat da en ikke har krav på noe føre det! Men fortsatt flere dager til ikm, du vet aldri, kan hende det har klaffet likevel:happy:

Føler meg deg... Skal teste nå og gruer meg mer enn jeg gleder meg.. orker ikke flere slag i trynet.. :banghead:

Men selvom det ikke føles slik er ikke 3pp mye, MEN hvis det beroliger dere kan dere jo alltids ta en fertilitets sjekk for å bli betrygget om at alt er bra. Noen gjør dette til og med før de begynner å prøve.

Vi sjekket oss da det var gått 6mnd hos Hausken for 2700kr og for oss var det verdt pengene. Da vet vi mer hvor vi står og hva vi skal forholde oss til.

Håper dagen snarr blir bedre for deg!:Heartred

Spennende! :woot:
Har du fått skygge på de før?
Hvilke pp er du i?
Krysser fingrene for deg!
:signs003

Jeg har aldri fått så sterk skygge før nei. De jeg har hatt før vises ikke særlig godt på bilder :nailbiting:
Jeg er i seriøs-pp 2, men vi har holdt på litt forsiktig siden sommeren. Vi har hatt 3 sene og flere tidlige SA/MA før vi fikk første barn så vi slipper ikke jubelen løs ennå :)

Jeg har aldri fått så sterk skygge før nei. De jeg har hatt før vises ikke særlig godt på bilder :nailbiting:
Jeg er i seriøs-pp 2, men vi har holdt på litt forsiktig siden sommeren. Vi har hatt 3 sene og flere tidlige SA/MA før vi fikk første barn så vi slipper ikke jubelen løs ennå :)
Ååh håper denne sitter!!:Heartbigred

Hei:)
Det er nok ikke noe feil med noen av dere og 3pp er ikke lenge! Jeg også trodde det var no galt med en av oss når ikke jeg ble gravid på 4pp. Ble gravid på 5pp men endte i abort desverre! :( nå er vi på pp3 etter aborten og fortsatt ingen ting. Regner med det tar litt lenger tid i og med at det KUN er 20% sjangs for å bli gravid hver måned! Så i løpet av 12 mnd burde det ha klaffet og man får vel ikke hjelp fra staten før det? Om ikke du er over 35 år da! :) ha is i magen, prøv å slapp av å ikke tenk så mye på prøvingen :) (bedre sagt en gjort) men kan jo prøve :) masse lykke til. Den sitter nok fortere enn du tror:) men man må prøve å slappe av å nyte livet og med hverandre også. Man glemmer kanskje det oppi prøvingen :p snakker for meg selv der altså :)

Back
Topp