IKM uke 9

Takk for tips;) Nå som jeg har sluttet på «skumle medisiner» kan jeg nok trygt drikke grapefruktjuice, men tror jeg skal følge rådet om å blande med litt appelsinjuice:rolleyes:

Takk for tips;) Nå som jeg har sluttet på «skumle medisiner» kan jeg nok trygt drikke grapefruktjuice, men tror jeg skal følge rådet om å blande med litt appelsinjuice:rolleyes:
Jeg brukte også grapefruktkjærneekstrakt blander noen dråper i vann! Skal nok være enda mere effektivt og smaker ikke noen ting :)

Litt blod på papiret i dag morges. Svake murringer. Er bare 4 dpo, så er vel alt for tidlig for en eventuell festeblødning?

Litt blod på papiret i dag morges. Svake murringer. Er bare 4 dpo, så er vel alt for tidlig for en eventuell festeblødning?

Så spennende! Er jo ikke heeelt urealistisk, men det er jo ganske tidlig. Temper du sånn at du har helt koll på el? Eller kan du i teorien være mer enn 4 dpo? Er også 4 dpo i dag, ut fra temp. Jeg kjenner ingenting☺️ Sist syklus kjente jeg masse murringer og sånn 4dpo... Men da kom jo tr. Varierer litt hos meg i alle fall :) Har ikke ømme pupper heller når jeg tenker meg om. Pleier alltid å få det etter el. Har lest så mye om at de som blir gravide har hatt masse symptomer alle gangene de ikke har blitt gravide, men den pp de ble det så hadde de ingen symptomer... hmmm :-)

68F34EB1-FE72-4E42-A202-7AEF0DC65206.jpeg Vil dere si denne er negativ? :) hatt flere positive nå, så håper eggløsningen var i går og at denne nå er negativ

6dpo idag og kjente akkurat en voldsom "krampetrekning" i magen/livmor området.
Husker jeg fikk dette for 6mnd siden og da var det ingenting så vil jo ikke legge for mye i det. Men har noen opplevd dette rundt den tiden og det var pga graviditet? (Står jo mye om Implantation cramping på nettet)
Føles "rart" i området nå etterpå.
:dontknow

Når kommer dere til å begynne å teste?:woot:

Har bestilt tidligtester på EBay, så blir når de kommer. Til helga kanskje. Er 9 dpo på torsdag... Begynner ikke før :-) Hva tenker du? Spennende med mulig implantation cramp

Skikkelig stikking i går kveld på venstre side! Merka det skikkelig når jeg skulle legge meg i går kveld:nailbiting: men kun 4 dpo i dag så kan umulig være noe:facepalm:

Dette
Husker jeg fikk dette for 6mnd siden og da var det ingenting så vil jo ikke legge for mye i det. Men har noen opplevd dette rundt den tiden og det var pga graviditet? (Står jo mye om Implantation cramping på nettet)

Dette lurer jeg også på. Er 6-7 dpo i dag og har skikkelige kramper i livmorområdet . Jeg har prøvd å google rundt dette med implementering, men det står ikke noe sted at det er bevist at det kan gi kramper, men det blir spennende å se nå :woot:

Idag litt over 08.00, fikk jeg vonde elsmerter. Så satse på egget slapp da, selv om den siste eltesten var posetiv idag også. Men føler egget slipper den dagen jeg får smertene, så går ut fra det:) En dag fra eller til gjør ikke noe...:p Da blir det 1 dpo imorgen.

Det kan høres ut som festesmerter:D Krysser fingrene for det:)

Dette

Dette lurer jeg også på. Er 6-7 dpo i dag og har skikkelige kramper i livmorområdet . Jeg har prøvd å google rundt dette med implementering, men det står ikke noe sted at det er bevist at det kan gi kramper, men det blir spennende å se nå :woot:
Blir spennende å se!:cat:
Man klamrer seg jo fast i det håpet man får:nailbiting:

Back
Topp