Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg brukte også grapefruktkjærneekstrakt blander noen dråper i vann! Skal nok være enda mere effektivt og smaker ikke noen tingTakk for tipsNå som jeg har sluttet på «skumle medisiner» kan jeg nok trygt drikke grapefruktjuice, men tror jeg skal følge rådet om å blande med litt appelsinjuice
![]()
Litt blod på papiret i dag morges. Svake murringer. Er bare 4 dpo, så er vel alt for tidlig for en eventuell festeblødning?

Vis vedlegget 319097 Vil dere si denne er negativ?hatt flere positive nå, så håper eggløsningen var i går og at denne nå er negativ
Hatt sterkere tester siden 12, pleier å ha i det i 2 døgn ca før negativ. Nå var jeg da litt usikker på denne! Men aksjer er lagt uansett, så spiller ikke så stor rolle!Jeg syns den ser positiv ut

Når kommer dere til å begynne å teste?![]()
Når kommer dere til å begynne å teste?![]()

Spennende!Har bestilt tidligtester på EBay, så blir når de kommer. Til helga kanskje. Er 9 dpo på torsdag... Begynner ikke førHva tenker du? Spennende med mulig implantation cramp

Hehe! Det er ikke så lett neiSom vanlig håper jeg at jeg klarer holde meg til tidligst 10 dpo, men kjenner jeg meg selv rett så begynner jeg vel 7-8 dpo![]()

6dpo idag og kjente akkurat en voldsom "krampetrekning" i magen/livmor området.
Husker jeg fikk dette for 6mnd siden og da var det ingenting så vil jo ikke legge for mye i det. Men har noen opplevd dette rundt den tiden og det var pga graviditet? (Står jo mye om Implantation cramping på nettet)
Føles "rart" i området nå etterpå.
![]()

Det kan høres ut som festesmerter6dpo idag og kjente akkurat en voldsom "krampetrekning" i magen/livmor området.
Husker jeg fikk dette for 6mnd siden og da var det ingenting så vil jo ikke legge for mye i det. Men har noen opplevd dette rundt den tiden og det var pga graviditet? (Står jo mye om Implantation cramping på nettet)
Føles "rart" i området nå etterpå.
![]()
Blir spennende å se!Dette
Dette lurer jeg også på. Er 6-7 dpo i dag og har skikkelige kramper i livmorområdet . Jeg har prøvd å google rundt dette med implementering, men det står ikke noe sted at det er bevist at det kan gi kramper, men det blir spennende å se nå![]()