Hehe! Det er ikke så lett nei
Når er du 7dpo?
Gleder meg sånn til å se tester her inne!![]()
Jeg også :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når er du 7dpo?
Ååh det hadde vært en drøm!Det kan høres ut som festesmerterKrysser fingrene for det
![]()

Blir spennende å se!
Man klamrer seg jo fast i det håpet man får![]()
hadde EL sist mandag så bør være 7/8dpo i morgen 
Så spennende! Er jo ikke heeelt urealistisk, men det er jo ganske tidlig. Temper du sånn at du har helt koll på el? Eller kan du i teorien være mer enn 4 dpo? Er også 4 dpo i dag, ut fra temp. Jeg kjenner ingentingSist syklus kjente jeg masse murringer og sånn 4dpo... Men da kom jo tr. Varierer litt hos meg i alle fall
Har ikke ømme pupper heller når jeg tenker meg om. Pleier alltid å få det etter el. Har lest så mye om at de som blir gravide har hatt masse symptomer alle gangene de ikke har blitt gravide, men den pp de ble det så hadde de ingen symptomer... hmmm
![]()

Når er du 7dpo?

Tror ikke el har kommet tidligere siden jeg tok EL test som jeg regnet som positivt på tirsdag. Er i pp 3 nå. I begge de tidligere pp har jeg hatt mange «symptomer» uten at jeg var gravid. Denne gangen er det bare noen små stikk eller svaaake murringer og litt ømme pupper. Sist dpo hadde jeg så ømme pupper at det gjorde vondt når jeg gikk. Så har liksom ikke noen symptomer nå annet enn den lille blødningen 4 dpo. Men kan jo krysse fingrene for at det er et positivt tegn at man ikke har noen symptomer![]()
Når begynner du testing?
Uff ja, det skjønner jeg! Syns det er lenge nok til tirsdag liksomIkke før fredag. Syns det er leeenge til![]()

Da er vi ganske så like, minus jeg ikke har hatt noen festeblødning! Har forresten også kjent litt stikkinger på høyre eggstokkområdet i dag... Men føler bare det er innbilningNår begynner du testing?
![]()
Krysser fingrene! Jeg er 4,så vi er ganske likt5 dpo.... la tiden gå litt fortere daa![]()
prøver å være tålmodig, men den kommende uka blir drøy 
Er eggløsningskalkulator til å stole på? Evt hvilke?
SpennendeKrysser fingrene!
Jeg tror jeg må teste fredag morgen. Vet at jeg skal drikke litt vin fredag kveld (et arrangement jeg MÅ på). Så spørsmålet er om jeg skal vente til lørdag morgen med å teste slik at jeg slipper et stort forklaringsproblem og dårlig samvittighet på fredag, også får jeg heller være litt forsiktig med alkoholinntaket. Vanskelig det der. Er ikke så veldig giret på å fortelle folk om prøvingen.
Når tenker du å teste?
Skulle den være positiv
6dpo i dag og skal til legen for å ta hormonprøver... Føler alt ligger til rette for baby ellers, så må finne ut om det kan være noe....Jeg har alltid to- tre dager med positiv test, men en er som regel klart sterkest (og kommer frem raskt). Aldri tenkt på at det kan ha noe å si, men nå må det jo googles3 dager med positiv EL test, -kjenner jeg er tvilende til at det kan bli noe suksess denne PP’en.
Fikk negativ EL test i dag.
fru Googlemaister finner mye motstridende ang lang lh topp. Så, må jo bare vente å se
noen som har det samme?