IKM uke 9

Føler med deg! 2 siste syklusene mine har vært annerledes/senere enn alle de 7 føro_O
Håper du snart får EL!!:cheers
Fader altså:wtf: vil helst se en positiv el test men har bare 1 igjen! For regna med at jeg fikk positiv i dag! Men jeg holder meg litt til før jeg går på toalettet så tar jeg den siste:) om ikke den er positiv får jeg kjøpe noen i morgen tidlig også får jeg stole på tempen og ff :) samt Flo :) tvi tvi :p lykke til til deg ;)

Fader altså:wtf: vil helst se en positiv el test men har bare 1 igjen! For regna med at jeg fikk positiv i dag! Men jeg holder meg litt til før jeg går på toalettet så tar jeg den siste:) om ikke den er positiv får jeg kjøpe noen i morgen tidlig også får jeg stole på tempen og ff :) samt Flo :) tvi tvi :p lykke til til deg ;)
Lurt!:joyful:
Så lenge du tar temperaturen har du jo full kontroll!
Pluss at testen kan jo også gå fra negativ til super positiv på kort tid! Det har hvertfall jeg opplevd :D
:signs003

Lurt!:joyful:
Så lenge du tar temperaturen har du jo full kontroll!
Pluss at testen kan jo også gå fra negativ til super positiv på kort tid! Det har hvertfall jeg opplevd :D
:signs003
Men jeg lurer på om eggløsning har vært, i dag er det null el slim og ganske tørt i forhold til de 6 forrige dagene! Så jeg lurer på om el kan ha vært i løpet av natten eller i dag;) kjenner litt stikk på venstre side i dag også så. Vi får se :) har liksom alltid klart å fange opp el men er så irriterende når ikke jeg gjør det:sorry: hvordan går det med deg da?

Men jeg lurer på om eggløsning har vært, i dag er det null el slim og ganske tørt i forhold til de 6 forrige dagene! Så jeg lurer på om el kan ha vært i løpet av natten eller i dag;) kjenner litt stikk på venstre side i dag også så. Vi får se :) har liksom alltid klart å fange opp el men er så irriterende når ikke jeg gjør det:sorry: hvordan går det med deg da?
Da blir det spennende å se hva tempen sier imorgen!:nailbiting::woot:

Jeg sluttet å tempe for 3mnd siden, da hadde gjort det i 7mnd og orker rett og slett ikke mer når jeg fikk vite at ene egglederen mest sannsynlig er tett eller ikke fungerende. SÅ jeg kan ikke vite med sikkerhet at el har vært og det stresser meg litt men jeg bare satser fult på at jeg er 2dpo idag!:rolleyes:
Så får jeg heller bare forsette å legge aksjer hver 2/3 dag fremover så vi er sikret uansett hva!:happy:

Forresten, så hørte jeg på en av Babyverdens podcaster i går. Den handlet om fertilitet og hvorfor noen sliter med å bli gravide. Jon Hausken gjestet programmet. Han mente at hvis et par der begge er friske og relativt unge, og som har sex under eggløsning, burde bli gravide i første eller andre prøveperiode. Etter dette bør man sjekke opp at noe ikke er galt.

Jeg synes dette hørtes litt dramatisk ut. Hva tenker dere? Ut i fra dette forumet virker det som de aller fleste trenger mer enn to prøveperioder før det klaffer, uten at det nødvendigvis er noe galt av den grunn.

Kjente dette stresset meg litt.
Vi har nå prøvd 5 prøveperioder, var hos fertilitetsklinikk og sjekket oss begge og vi er friske begge to, mannen har masse gode svømmere og alt ser bra ut hos meg. Men, vi har blitt gravide før på første forsøk 2 ganger (mistet begge) så det er først nå vi "sliter". De sier jo 1 år med prøving for en grunn tenker jeg? De sa på fertilitetsklinikken at hvis de bruker inseminering så øker det bare sjansen med 25%, altså er ikke det 100% sikkert heller og da sprøyter de mildt sagt egget med frisk og raskt sperm når det er modent :joyful:

E10FE762-1AE5-48C7-BC73-FF0AEA4049D7.jpeg Fikk denne i kveld, regner med den er helt klar positiv i morgen tidlig da! Snart DPO land her! Håper inderlig spira sitter:nailbiting:

Fikk el slim ikveld jeg, en uke før jeg skal ha.. Og mannen er borte til i morgen kveld:banghead: La inn aksjer på lørdag,men tviler på at det holdt:sorry:

Var på ul i går for sjekk etter MA. Gynekologen sjekka også eggstokkene, og sa at jeg kunne forvente eggløsning løpet av veldig få dager, typ 1-4-ish. Jeg ville legge inn aksjer i går, men mannen ville ikke :(

Gynekologen sa dessverre også at jeg hadde en del rester igjen etter MA-en, og han tvilte på at jeg ville bli gravid denne syklusen. Det var imidlertid ingenting i veien for å prøve :happy:

Ser ut som jeg enten har gått glipp av LH-toppen eller så har ikke egget blitt sluppet. Satser på det første!

Aksjer lagt inn de siste fire dagene, så nå begynner den laaange ventetiden mot ikm. Håper så inderlig det klaffer denne gangen :Heartpink

Vedlegg

• A6B297E6-89A6-47D9-90D8-CF8AD0D83260.jpeg
    A6B297E6-89A6-47D9-90D8-CF8AD0D83260.jpeg
    44,2 KB · Visninger: 109
Ser ut som jeg enten har gått glipp av LH-toppen eller så har ikke egget blitt sluppet. Satser på det første!

Aksjer lagt inn de siste fire dagene, så nå begynner den laaange ventetiden mot ikm. Håper så inderlig det klaffer denne gangen :Heartpink

Ser jo positiv ut den M 15?:happy:

Kan forresten endre meg til el 11/2 og ikm 25/2 :happy:
1 dpo idag:woot:

Fikk el slim ikveld jeg, en uke før jeg skal ha.. Og mannen er borte til i morgen kveld:banghead: La inn aksjer på lørdag,men tviler på at det holdt:sorry:
Jeg også fikk el slim for en uke siden! El i dag ifølge appen men jeg tror tempen sier i går! :facepalm: Så man får el slim før el:shy: og stopper opp når el har vært så for min del stemte det nok med i går for var ganske tørt der nede i går og i dag litt krem’ish:facepalm: jeje! Akser lagt inn både mandag og i dag, i går var vi så trøtte at vi sovna bare fra hverandre :wtf: masse lykke til er nok ikke for seint for deg å legge inn aksjer i morgen :D:D:D:rolleyes:

Back
Topp