Da ser der ut til at jeg hører til her IKM ca. 3 mars, EL ca. 17 februar. Første barn, PP2 etter MA.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen til skravlegjengen vår! [emoji4]Da ser der ut til at jeg hører til her IKM ca. 3 februar, EL ca. 17 februar. Første barn, PP2 etter MA.
Velkommen Da har jeg satt deg opp på listaDa ser der ut til at jeg hører til her IKM ca. 3 februar, EL ca. 17 februar. Første barn, PP2 etter MA.
Det hadde vært en skikkelig førjulsgave [emoji173]Takk for det! Håper på masse fine novemberspirer
Har forstått det sånn at mange blør litt i det folikklene sprekker under eggløsning.. har du ikke opplevd det før?Skjønner fortsatt ingenting nå fikk jeg elslim med blod i ! Negativ test i dag tidlig/natt! Vi fikk summa oss til sengekos (sofaen funker fint den! Hahah) så aksjene er lagt inn! Får ta eltest i morgen !
Har forstått det sånn at mange blør litt i det folikklene sprekker under eggløsning.. har du ikke opplevd det før?
Vi står på nesten hver dag noe blinker eller sier høy fertilitet [emoji4] jeg begynner å se skikkelig forskjell på testene, så el har ikke vært, men det er ikke langt unna. [emoji4] overfalle gubben etter kurs i dag [emoji56]B linkene smilefjes på clearblue !!! Uæææ! Aldri fått blinkende smilefjes, bare stille smilefjes! Vi hadde sengekos i går, tviler på jeg får han til sengs idag au hva tenker dere? Det er fortsatt 3-4 dager til eggløsning i følge denne testen! Ville dere hatt kos idag au eller ventet til i morgen?
Vi står på nesten hver dag noe blinker eller sier høy fertilitet [emoji4] jeg begynner å se skikkelig forskjell på testene, så el har ikke vært, men det er ikke langt unna. [emoji4] overfalle gubben etter kurs i dag [emoji56]
Seriøst. Trodde den skulle være mer negativ i dag?? Hva skjer med kroppen? Bare 1 1/2 time siden jeg tisset også :s hmmm
"Du mamma vi på prate senere, jeg holder på med min daglige rutine for å lage barnebarn til deg" [emoji23]
Så plutselig på testen igjen nå. Enten rett før eller rett etter fristen gikk ut. Selvfølgelig ringte mamma mens jeg holdt på å teste
"Du mamma vi på prate senere, jeg holder på med min daglige rutine for å lage barnebarn til deg" [emoji23]