IKM uke 9❤

Skjønner fortsatt ingenting :( nå fikk jeg elslim med blod i ! Negativ test i dag tidlig/natt! Vi fikk summa oss til sengekos (sofaen funker fint den! Hahah) så aksjene er lagt inn! Får ta eltest i morgen !

Skjønner fortsatt ingenting :( nå fikk jeg elslim med blod i ! Negativ test i dag tidlig/natt! Vi fikk summa oss til sengekos (sofaen funker fint den! Hahah) så aksjene er lagt inn! Får ta eltest i morgen !
Har forstått det sånn at mange blør litt i det folikklene sprekker under eggløsning.. har du ikke opplevd det før?

Prøvde tisse på en monitorpinne og sammenlikne med den fra imorges.. stooor forskjell; morgenurin var veldig konsentrert og den fra i kveld skikkelig utvannet, likevel så jeg forskjell på indikatorene, den fra i kveld var mye sterkere [emoji85] jeg håper jeg får max imorgen, bare fordi jeg vil.

89426f545c54a5678ee8d3d64fec9a03.jpg

Konsentrert kveldsurin! Veldig fornøyd med så negativ test :)

Har forstått det sånn at mange blør litt i det folikklene sprekker under eggløsning.. har du ikke opplevd det før?

Kan ikke huske det hvertfall! Men har sikkert det. Men el er jo ikke før til lørdag egentlig, får teste nå og se om el er på vei :)

B linkene smilefjes på clearblue !!! Uæææ! Aldri fått blinkende smilefjes, bare stille smilefjes! Vi hadde sengekos i går, tviler på jeg får han til sengs idag au :( hva tenker dere? Det er fortsatt 3-4 dager til eggløsning i følge denne testen! Ville dere hatt kos idag au eller ventet til i morgen?

B linkene smilefjes på clearblue !!! Uæææ! Aldri fått blinkende smilefjes, bare stille smilefjes! Vi hadde sengekos i går, tviler på jeg får han til sengs idag au :( hva tenker dere? Det er fortsatt 3-4 dager til eggløsning i følge denne testen! Ville dere hatt kos idag au eller ventet til i morgen?
Vi står på nesten hver dag noe blinker eller sier høy fertilitet [emoji4] jeg begynner å se skikkelig forskjell på testene, så el har ikke vært, men det er ikke langt unna. [emoji4] overfalle gubben etter kurs i dag [emoji56]

Seriøst. Trodde den skulle være mer negativ i dag?? Hva skjer med kroppen? Bare 1 1/2 time siden jeg tisset også :s hmmm
c5dbd73b5a0628ec2324c069116af967.jpg

Vi står på nesten hver dag noe blinker eller sier høy fertilitet [emoji4] jeg begynner å se skikkelig forskjell på testene, så el har ikke vært, men det er ikke langt unna. [emoji4] overfalle gubben etter kurs i dag [emoji56]

Da får jeg overfallet mannen etterpå da ;) han er fortsatt syk da!

13a36b445eb9deb65be5f5a13f8d9b51.jpg

Så plutselig på testen igjen nå. Enten rett før eller rett etter fristen gikk ut. Selvfølgelig ringte mamma mens jeg holdt på å teste :p

Back
Topp