IKM uke 9❤

Seriøst. Trodde den skulle være mer negativ i dag?? Hva skjer med kroppen? Bare 1 1/2 time siden jeg tisset også :s hmmm
c5dbd73b5a0628ec2324c069116af967.jpg

Kanskje du slipper to egg denne mnd[emoji16][emoji12]

Velkommen hit har satt deg opp på lista :)
Vet hvordan du har det med symptomer, de kommer forbausende fort her og men foreløpig ikke noe treff likevel :rolleyes:
Håper spira sitter for deg denne gangen, og at dere slipper å prøve mye lenger <3

:)

Ja huff, og hvis man kjenner på noe nytt så blir jo hvertfall forhåpningene større..

Takk for det <3 Det samme til deg <3

Kanskje du slipper to egg denne mnd[emoji16][emoji12]

Omg :o har faktisk tvillinger på farmor sin side, så det ligger i familien. I tillegg har svigerbror fått tvillinger. Så vi har faktisk tullet med det :p vi får se :p tempen min har ikke steget ennå da, så ikke noe egg er sluppet ennå ifølge den :p

tempen min har ikke steget ennå da, så ikke noe egg er sluppet ennå ifølge den :p
Så irriterende [emoji23] jeg har fortsatt bare høy på monitor, samme styrke på streken som igår morges.
Våknet klokken 6 i dag med intense smerter i nedre del av magen og måtte finne noe å støtte den opp med når jeg lå på siden [emoji23] jeg så ut som om jeg hadde spist en ballong! så jeg tror kroppen min prøver så hardt den kan med el.
Kviser har jeg også fått.. masse [emoji55]

Så irriterende [emoji23] jeg har fortsatt bare høy på monitor, samme styrke på streken som igår morges.
Våknet klokken 6 i dag med intense smerter i nedre del av magen og måtte finne noe å støtte den opp med når jeg lå på siden [emoji23] jeg så ut som om jeg hadde spist en ballong! så jeg tror kroppen min prøver så hardt den kan med el.
Kviser har jeg også fått.. masse [emoji55]

I dag fikk jeg negativ el-test igjen. Så enten tuller kroppen min noe veldig. Eller så kanskje har jeg sluppet et egg på begge sider?! Er det mulig? :p

I dag fikk jeg negativ el-test igjen. Så enten tuller kroppen min noe veldig. Eller så kanskje har jeg sluppet et egg på begge sider?! Er det mulig? :p
Tror det skal være mulig å slippe på begge sider ja. Legg inn aksjer! [emoji23]
Evt så kan det være at kroppen ikke fikk til, og prøvde på nytt. Begynner å tenke at jeg faktisk traff på første beregningen min av el [emoji23]

Tror det skal være mulig å slippe på begge sider ja. Legg inn aksjer! [emoji23]
Evt så kan det være at kroppen ikke fikk til, og prøvde på nytt. Begynner å tenke at jeg faktisk traff på første beregningen min av el [emoji23]

6e0d2c039bb672299c37c42883ca2e01.jpg
4817316896ef127e47b1aa9d65636b64.jpg

I går og i dag. Håper kroppen har klart å slippe egget nå da! Har snart trodd at el har vært i en uke :p slitsomt :p Hehe ja, la inn aksjer tidligere i dag :p
13c8faa8d4521e9282c489d0ec163f8d.jpg
her er dagens graf. Håper den stiger i morgen!

Omg :o har faktisk tvillinger på farmor sin side, så det ligger i familien. I tillegg har svigerbror fått tvillinger. Så vi har faktisk tullet med det :p vi får se :p tempen min har ikke steget ennå da, så ikke noe egg er sluppet ennå ifølge den :p

Vi har også tvillinger i familien! På begge sider[emoji23] vi er ganske likt i syklus ser jeg. Har hatt EL smerter i tre dager og i dag kom slimet! Yess! Hehe vi har kjørt på hver dag hittil og kommer til å fortsette med det noen dager til[emoji12][emoji28] phu!

Har hatt EL smerter i tre dager og i dag kom slimet! Hurra! Hehe lurer på om ikm blir 1/2 istedenfor 3/2.. men like greit å bare la den stå[emoji12] vi har kjørt på hver dag siden tr dro og fortsetter med det noen dager til[emoji12]

Enda en eltest tatt idag! Å fikk blinkende smilefjes i dag au som antatt! :) kjører på for det om ! Kan ikke la noe gå til spille :D

Når er det egentlig best og ha sex?
Sånn tidsmessig på dagen eller kvelden?

Enda en eltest tatt idag! Å fikk blinkende smilefjes i dag au som antatt! :) kjører på for det om ! Kan ikke la noe gå til spille :D

Når er det egentlig best og ha sex?
Sånn tidsmessig på dagen eller kvelden?
Jeg vil faktisk gjette kvelden/natta fordi man ofte blir liggende og godgjøre seg en stund før tyngdekraften gjør jobben sin [emoji23]

I går fikk jeg en kjempe hyggelig beskjed! En venninne av meg er redelig blitt gravid! Eg ble så glad jeg begynte å grine! Hadde Aldri trodd jeg ville reagere sånn! Så glad på de sine vegne!! Så nå satser vi på full klaff!

Blinkende smilefjes denne dagen også!
3 dager på rad med blinkende smiley!
Fast i morgen?? Kanskje??

Dagens graf! Den er vel ganske riktig??
Jeg synes det ser ut som et tempeskjema, ja [emoji85] har ikke snøring på temping! [emoji23]

Blinkende smilefjes denne dagen også!
3 dager på rad med blinkende smiley!
Fast i morgen?? Kanskje??
Jeg har ventet på maks på monitoren(clearblue) i en uke nå [emoji23] tror el har vært siden jeg ser sånn forskjell på strekene..i dag er nok den svakeste streken jeg har hatt [emoji85]

Back
Topp