Seriøst. Trodde den skulle være mer negativ i dag?? Hva skjer med kroppen? Bare 1 1/2 time siden jeg tisset også :s hmmm
Kanskje du slipper to egg denne mnd[emoji16][emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Seriøst. Trodde den skulle være mer negativ i dag?? Hva skjer med kroppen? Bare 1 1/2 time siden jeg tisset også :s hmmm
Velkommen hit har satt deg opp på lista
Vet hvordan du har det med symptomer, de kommer forbausende fort her og men foreløpig ikke noe treff likevel
Håper spira sitter for deg denne gangen, og at dere slipper å prøve mye lenger <3
Don't let the witch take you! [emoji4]Da har jeg fått bekreftet EL med temping og jeg havner likevel i uke 8 Masse lykke til!
Kanskje du slipper to egg denne mnd[emoji16][emoji12]
Så irriterende [emoji23] jeg har fortsatt bare høy på monitor, samme styrke på streken som igår morges.tempen min har ikke steget ennå da, så ikke noe egg er sluppet ennå ifølge den
Så irriterende [emoji23] jeg har fortsatt bare høy på monitor, samme styrke på streken som igår morges.
Våknet klokken 6 i dag med intense smerter i nedre del av magen og måtte finne noe å støtte den opp med når jeg lå på siden [emoji23] jeg så ut som om jeg hadde spist en ballong! så jeg tror kroppen min prøver så hardt den kan med el.
Kviser har jeg også fått.. masse [emoji55]
Tror det skal være mulig å slippe på begge sider ja. Legg inn aksjer! [emoji23]I dag fikk jeg negativ el-test igjen. Så enten tuller kroppen min noe veldig. Eller så kanskje har jeg sluppet et egg på begge sider?! Er det mulig?
Tror det skal være mulig å slippe på begge sider ja. Legg inn aksjer! [emoji23]
Evt så kan det være at kroppen ikke fikk til, og prøvde på nytt. Begynner å tenke at jeg faktisk traff på første beregningen min av el [emoji23]
Omg har faktisk tvillinger på farmor sin side, så det ligger i familien. I tillegg har svigerbror fått tvillinger. Så vi har faktisk tullet med det vi får se tempen min har ikke steget ennå da, så ikke noe egg er sluppet ennå ifølge den
Da har jeg fått bekreftet EL med temping og jeg havner likevel i uke 8 Masse lykke til!
Jeg vil faktisk gjette kvelden/natta fordi man ofte blir liggende og godgjøre seg en stund før tyngdekraften gjør jobben sin [emoji23]Enda en eltest tatt idag! Å fikk blinkende smilefjes i dag au som antatt! kjører på for det om ! Kan ikke la noe gå til spille
Når er det egentlig best og ha sex?
Sånn tidsmessig på dagen eller kvelden?
Jeg synes det ser ut som et tempeskjema, ja [emoji85] har ikke snøring på temping! [emoji23]Dagens graf! Den er vel ganske riktig??
Jeg har ventet på maks på monitoren(clearblue) i en uke nå [emoji23] tror el har vært siden jeg ser sånn forskjell på strekene..i dag er nok den svakeste streken jeg har hatt [emoji85]Blinkende smilefjes denne dagen også!
3 dager på rad med blinkende smiley!
Fast i morgen?? Kanskje??
Jeg synes det ser ut som et tempeskjema, ja [emoji85] har ikke snøring på temping! [emoji23]
Hehe ja sant jeg er helt noob på dette selv! Lærer noe nytt her inne hver dag!