IKM uke 9❤

Takk[emoji5] har skikkelig murringer i magen i dag og veldig vondt i korsryggen, småkvalm og slim (aner ikke om det er el slim el svømmere[emoji12])
Så mulig kroppen går mot en 29 dagers syklus.. har selvfølgelig ikke flere eggløsningstester igjen[emoji12]
Håper jo at etter 9 dager med blinke smiley at det kanskje er eggløsning i dag..
Bekkenet mitt har hangla litt i dag også:)

Fremdeles ingen positiv EL-test her, satser på at den kommer i morgen eller søndag :happy: får legge inn litt aksjer i dag uansett! Kjenner det murrer litt så er nok ikke så lenge til :cool:

Våkna opp med masse EL-slim idag!! Satser på at EL er idag eller imorgen og kjører på ikveld! Akkurat lagt vesla, så er det bare å vente på at mannen kommer hjem(og håpe vesla sover i minst 10 minutter i strekk så vi får tid![emoji23])!

Heia el og slim!
Her er til og med lysten borte, jeg er grinete og ingen slim overhode, så el har nok vært [emoji85] tror ikm er litt tidligere, men jeg safer og sier at den er den samme for å slippe skuffelsen med lang syklus. Merker at pms'en allerede har meldt sin ankomst [emoji56] så nå gjenstår det å se når monitoren får lav fertilitet, og når jeg evt får positiv test. Prøver holde meg til bursdagen til gubben, den 2. Men vi får se.. planlagt tur til svigers den uken så vi får se om jeg tør å teste før vi er tilbake.

Nok en positiv EL-test her ikveld :) Får prøve å legge inn aksjer ikveld da til tross for at jeg er i dårlig form (forkjølelse). Har masse el-slim også:) Krysser fingrene for at dette klaffer! Selv om jeg har litt lite trua med den dårlige formen min og greier.. Vi får se!

Vedlegg

• IMG_4538.JPG
    IMG_4538.JPG
    355,8 KB · Visninger: 76
Nå er jeg dritt sur.. ble ingenting i går eller idag.. får nok fast smilefjes i morgen tidlig. Og da er det nok el på mandag(?) Og vi skal til Sverige med svigers i morgen og overnatte på samme hytte med de til søndag. Da blir det nok ingenting da heller!

Han er SLITEN... jeg prøver og forklare han at vi må faktisk ha sex for og lage barn. Men han er alltid sliten.. og det er alltid rundt el... :( jeg blir så lei meg! Og spør han også om det her virkelig er noe han vil, og han sier jo ja.. men hallo, da må han jo ha lyst au da :( jeg føler det er jeg som hinter hver gang. Og at han har sex bare for å ha sex. Mtp at han aldri hinter til meg om at han vil ha meg :'( nå er jeg skikkelig sutrete.. han er ikke så ille som han høres ut som.. men skulle ønske han tok initiativ selv noen ganger, så jeg ikke føler jeg utnytter han...:(

Blinkene smilefjes i dag å :/ 5 dager! Hmm! Rart! Kanskje smil i morgen da? Og el på mandag ?

Nå er jeg dritt sur.. ble ingenting i går eller idag.. får nok fast smilefjes i morgen tidlig. Og da er det nok el på mandag(?) Og vi skal til Sverige med svigers i morgen og overnatte på samme hytte med de til søndag. Da blir det nok ingenting da heller!

Han er SLITEN... jeg prøver og forklare han at vi må faktisk ha sex for og lage barn. Men han er alltid sliten.. og det er alltid rundt el... :( jeg blir så lei meg! Og spør han også om det her virkelig er noe han vil, og han sier jo ja.. men hallo, da må han jo ha lyst au da :( jeg føler det er jeg som hinter hver gang. Og at han har sex bare for å ha sex. Mtp at han aldri hinter til meg om at han vil ha meg :'( nå er jeg skikkelig sutrete.. han er ikke så ille som han høres ut som.. men skulle ønske han tok initiativ selv noen ganger, så jeg ikke føler jeg utnytter han...:(
Æsj, så kjipt! :/ Føler med deg!

Hm..ikke lett det der! Skjønner deg godt :Heartred

Åå skjønner du blir fortvilet. Kanskje han får litt prestasjonsangst fordi han ønsker det veldig? Har du prøvd å ikke fortelle han når det skjer og heller være litt flørtete og forføre han litt? Da blir sengekosen kjekkere også. Prøve å ikke tenke på at NÅ blir babyen laget, men at dere to koser dere i nuet. Bare en tanke..
Så nettopp nye posten din om el kanskje er på mandag. Det hadde vel passet bedre da isåfall om dere er på tur i helgen.

Ser ut som at jeg har ikm i uke 8 i stede, så da kan jeg slettes:)
Var usikker på om jeg hørte til uke 8 el 9.. pga kun blinkende smiley visste jeg ikke om når eggløsninga var:)

Noen som har noe morsomme dpo-symptomer? Jeg har fått murringer allerede, ca 3dpo, og det hadde jeg sist også [emoji102]

Noen som har noe morsomme dpo-symptomer? Jeg har fått murringer allerede, ca 3dpo, og det hadde jeg sist også [emoji102]
Lite å melde her egentlig. Blitt veldig uvel litt innimellom men det kan jo være så mangt, og så har jeg hatt endel murringer i dag jeg og. Litt som om tr skal komme snart!:wideyed: Ca 4dpo her ;)

God natt jenter ! Storkost oss uff i Sverige og på hytte ! Nå er det natta etter flere timers kjøring! Sverige i morgen igjen da :) så får vi se om det er fast smilefjes i morgen tidlig! Fikk kost oss til tross for at vi er på hytte med svigers ! Så aksjer er lagt inn! Haha!

Huff, her har mannen fått verdens verste man-flu, så det blir ingen babylaging denne måneden allikavel. :( Er bare å ta meg av lista, for her blir det nok ikke babylaging før til sommeren. Lykke til videre, damer! [emoji173][emoji173] Heier på dere!

Huff, her har mannen fått verdens verste man-flu, så det blir ingen babylaging denne måneden allikavel. :( Er bare å ta meg av lista, for her blir det nok ikke babylaging før til sommeren. Lykke til videre, damer! [emoji173][emoji173] Heier på dere!
Så sykt typisk [emoji40] hvorfor vente til sommeren? Nå noe jeg nysgjerrig

Back
Topp