velkommen har satt deg inn på lista på 2/3 så ser vi bare hvordan det går*Newbeginning* - pp2 - vet ikke når det er eggløsning el ikm, men kan sikkert sette 2 mars hvis jeg satser på 28 dagers syklus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
velkommen har satt deg inn på lista på 2/3 så ser vi bare hvordan det går*Newbeginning* - pp2 - vet ikke når det er eggløsning el ikm, men kan sikkert sette 2 mars hvis jeg satser på 28 dagers syklus.
...enda [emoji16]
Æsj, så kjipt! :/ Føler med deg!Nå er jeg dritt sur.. ble ingenting i går eller idag.. får nok fast smilefjes i morgen tidlig. Og da er det nok el på mandag(?) Og vi skal til Sverige med svigers i morgen og overnatte på samme hytte med de til søndag. Da blir det nok ingenting da heller!
Han er SLITEN... jeg prøver og forklare han at vi må faktisk ha sex for og lage barn. Men han er alltid sliten.. og det er alltid rundt el... jeg blir så lei meg! Og spør han også om det her virkelig er noe han vil, og han sier jo ja.. men hallo, da må han jo ha lyst au da jeg føler det er jeg som hinter hver gang. Og at han har sex bare for å ha sex. Mtp at han aldri hinter til meg om at han vil ha meg :'( nå er jeg skikkelig sutrete.. han er ikke så ille som han høres ut som.. men skulle ønske han tok initiativ selv noen ganger, så jeg ikke føler jeg utnytter han...
Hm..ikke lett det der! Skjønner deg godtNå er jeg dritt sur.. ble ingenting i går eller idag.. får nok fast smilefjes i morgen tidlig. Og da er det nok el på mandag(?) Og vi skal til Sverige med svigers i morgen og overnatte på samme hytte med de til søndag. Da blir det nok ingenting da heller!
Han er SLITEN... jeg prøver og forklare han at vi må faktisk ha sex for og lage barn. Men han er alltid sliten.. og det er alltid rundt el... jeg blir så lei meg! Og spør han også om det her virkelig er noe han vil, og han sier jo ja.. men hallo, da må han jo ha lyst au da jeg føler det er jeg som hinter hver gang. Og at han har sex bare for å ha sex. Mtp at han aldri hinter til meg om at han vil ha meg :'( nå er jeg skikkelig sutrete.. han er ikke så ille som han høres ut som.. men skulle ønske han tok initiativ selv noen ganger, så jeg ikke føler jeg utnytter han...
Nå er jeg dritt sur.. ble ingenting i går eller idag.. får nok fast smilefjes i morgen tidlig. Og da er det nok el på mandag(?) Og vi skal til Sverige med svigers i morgen og overnatte på samme hytte med de til søndag. Da blir det nok ingenting da heller!
Ok, da har jeg tatt deg bort fra lista . Masse lykke til i uke 8Ser ut som at jeg har ikm i uke 8 i stede, så da kan jeg slettes
Var usikker på om jeg hørte til uke 8 el 9.. pga kun blinkende smiley visste jeg ikke om når eggløsninga var
Lite å melde her egentlig. Blitt veldig uvel litt innimellom men det kan jo være så mangt, og så har jeg hatt endel murringer i dag jeg og. Litt som om tr skal komme snart! Ca 4dpo herNoen som har noe morsomme dpo-symptomer? Jeg har fått murringer allerede, ca 3dpo, og det hadde jeg sist også [emoji102]
Så sykt typisk [emoji40] hvorfor vente til sommeren? Nå noe jeg nysgjerrigHuff, her har mannen fått verdens verste man-flu, så det blir ingen babylaging denne måneden allikavel. Er bare å ta meg av lista, for her blir det nok ikke babylaging før til sommeren. Lykke til videre, damer! [emoji173][emoji173] Heier på dere!