IKM uke 9❤

7 dageb ned blinkende smilefjes :( jeg gir opp! Men ser på strekene på de at de er blitt sterkere ! Så da kan det jo være at jeg får fast smiley senere i kveld :D

Kjenner følelsen! Jeg har fortsatt positive streker! Men i dag hadde jeg masse strekkbart slim igjen. Og hatt mye el-smerter i tre dager. Heia egget! Slipp nå taket da! :p

Kjenner følelsen! Jeg har fortsatt positive streker! Men i dag hadde jeg masse strekkbart slim igjen. Og hatt mye el-smerter i tre dager. Heia egget! Slipp nå taket da! :p

Godt det ikke bare er meg! Hatt flere dager med strekbart slim jeg å! Og med blod i! Så hvorfor vil ikke dette slippe?:(

pp 1 etter SA, første barn- IKM 1 Mars

EL var sansynligvis på 16 Februar :)

De sier man ofte blir fort gravid etter å ha mistet, så håper det kan bli en November spire :Heartred

Godt det ikke bare er meg! Hatt flere dager med strekbart slim jeg å! Og med blod i! Så hvorfor vil ikke dette slippe?:(

Nei ikke vet jeg. Tror eggene mine lider av separasjonsangst :p med de må jo bare slippe inn en svømmer da, så får den bli der leeeeenge :D

Mine svigerforeldre er ikke glad i tanken på at barna skal få barn. Vi er visst ikke klare ifølge dem [emoji14]
Aha ;) så det er ingen barnebarn fra før?de kan vel ikke fatte at barna deres er blitt så store;) jeg er sikker på at de blir meget fornøyde etterhvert hvertfall :happy:

Aha ;) så det er ingen barnebarn fra før?de kan vel ikke fatte at barna deres er blitt så store;) jeg er sikker på at de blir meget fornøyde etterhvert hvertfall :happy:
Ingen. Jeg er en mnd eldre enn småsøsknene til gubben [emoji14] han er 25 om to uker, eldst i flokken, og jeg er 22. De får bare tåle det.

Oisann! :p glad jeg hadde en siste el-test liggende! Nå er det vel ingen tvil om positiv test lenger. Bildet er tatt før fristen er gått ut.
231bd8a743e29cc5071feeadd18b0b79.jpg

Ingen. Jeg er en mnd eldre enn småsøsknene til gubben [emoji14] han er 25 om to uker, eldst i flokken, og jeg er 22. De får bare tåle det.
Noen får jo sjokk når de får vite at de skal bli besteforeldre, men når de får tenkt seg litt om så begynner de å glede seg :) satser på at det er slik i ditt tilfelle :happy:

For å si det sånn... mamma hoppet ikke rundt og danset. Det tok jeg veldig tungt, selvom jeg visste at hun ikke kom til å like det på forhånd. Men altså, hvis det kommer noen innom nå bare fordi hun var i "nærheten" så er det henne :p og hun ringer hele tiden på FaceTime sånn i tilfelle hun får et glimt av Noah :p så det går over :)

Oisann! :p glad jeg hadde en siste el-test liggende! Nå er det vel ingen tvil om positiv test lenger. Bildet er tatt før fristen er gått ut.
231bd8a743e29cc5071feeadd18b0b79.jpg

Å så bra! Jeg er veldig i tvil om jeg skal teste nå eller vent et par timer til kanskje? Tok test kl 11 idag på morgenen. Å da fikk jeg blinkende smilefjes! Kanskje vente til kl 5 eller noe? Hva tenker dere ?

Har hatt 7 dagwr med blinkende smilefjes nå idag! Så nå må det snart slippe!
Kjenner masse murring og stikk i høyre side da! Så egget gjør seg vel snart klar !

Har ikke elslim idag, men det er veldig fuktig ! Hahahaha!

I dag har jeg fått meg selv på litt bedre tanker enn å bare være grinete som jeg har følt meg de siste dagene[emoji119] fikk med gubben på å planlegge litt praktisk (hvor mye penger ting koster) så han bestemte at vi skal ha stokke vogn-sett med besafe når den tiden kommer[emoji3]

Når begynner dere å tester? Jeg vil holde meg til ikm denne gangen så jeg slipper alle disse skyggestrekene! men det klør i fingrene allerede! Er 6 dpo i dag!
Tenker samme som deg men får se hvordan det går :p tenker neste helg muligens ;)

Back
Topp