IKM uke 9❤

Murre har murringer [emoji23] hihihi. Men det kan være bra med murringer da!
Hehe, ja jeg tenker på det hver gang jeg skriver ordet murringer:hilarious:
Er en kombo med de murringene. Forhåpningene blir høye når det og kan være tegn på graviditet siden det er så tidlig og lenge uten at noe mer skjer, og så er det og usikkerheten om det da ikke har gått og at jeg nå bare går og venter på tr..

Pleier dere alltid å kjenne når dere har EL? Jeg kjenner ingenting denne gangen, så lurer kanskje på om jeg ikke får EL. Hmm:/ Neste gang skal jeg bruke EL-tester tenker jeg :)

Pleier dere alltid å kjenne når dere har EL? Jeg kjenner ingenting denne gangen, så lurer kanskje på om jeg ikke får EL. Hmm:/ Neste gang skal jeg bruke EL-tester tenker jeg :)

Jeg har aldri tenkt over det tidligere. Så jeg må nok si nei. Men el slim har jeg alltid hatt. Men faktisk ikke visst at det hadde noe med el å gjøre[emoji23][emoji23]

Woop woop! En runde til her! Ekstra aksjer :happy:

Så nå er vi vel sikret skikkelig! Regner med eggløsning er i kveld! Veldig murringer her i gården!

Skal vi prøve med en runde i morgen etter jobb da også? Øker sjansen da?

Hvert ca litt over 24 timer mellom hver gang vi har hatt samleie nå! Bortsett fra lørdag til mandag, da var det 48 timer :)

Så burde vi ha oss i morgen også? Eller kan det ødelegge?:anyone

Jeg har aldri tenkt over det tidligere. Så jeg må nok si nei. Men el slim har jeg alltid hatt. Men faktisk ikke visst at det hadde noe med el å gjøre[emoji23][emoji23]

De forrige månedene har jeg kjent det så innmari godt. Smerter nederst i magen, el slim og ømme bryster rett etter el. Men ingenting nå. Kan jo være mulig at jeg har el likevel, men syns det er litt rart

Woop woop! En runde til her! Ekstra aksjer :happy:

Så nå er vi vel sikret skikkelig! Regner med eggløsning er i kveld! Veldig murringer her i gården!

Skal vi prøve med en runde i morgen etter jobb da også? Øker sjansen da?

Hvert ca litt over 24 timer mellom hver gang vi har hatt samleie nå! Bortsett fra lørdag til mandag, da var det 48 timer :)

Så burde vi ha oss i morgen også? Eller kan det ødelegge?:anyone
Jeg tenker bare kjør på, det kan ikke skade ;)så har man hvertfall gjort alt man kan:D

For meg er det forskjell fra gang til gang men nå har jeg ikke testa etter el så vet jo egentlig aldri når jeg skal kjenne noe :phender jeg får stikninger og så er det el slim da i varierende grad;)

Jeg tenker bare kjør på, det kan ikke skade ;)så har man hvertfall gjort alt man kan:D

Er i grunn det jeg også tenker:)
Eneste er om han orker:shy:
Hvert kravstor hver dag omtrent.
Og skjønner hvis han blir sliten for og si det sånn! I går følte han at stellet var mørbanka stakkars! Huff måtte le litt då.
Og idag fikk han vondt i hodet!

Men igjen så klager han ikke over at vi har det for ofte da!

Oj,ja det er kjipt! Får alltid murringer en dag i forveien eller samme dag som tr, men tydeligvis ikke denne gangen. Har bare så korte sykluser så håper ikke tr kommer før tidligst søndag! Da er i så fall syklusen min på 22 dager:confused:

Men tid hadde du el da?:)

Er i grunn det jeg også tenker:)
Eneste er om han orker:shy:
Hvert kravstor hver dag omtrent.
Og skjønner hvis han blir sliten for og si det sånn! I går følte han at stellet var mørbanka stakkars! Huff måtte le litt då.
Og idag fikk han vondt i hodet!

Men igjen så klager han ikke over at vi har det for ofte da!
Hihi, kanskje litt slemt å si men er nesten litt moro at det er mannfolket som har det sånn og ikke motsatt :hilarious: Her er mannen sjeleglad og kommer løpende med en gang :hilarious: sier kanskje mest om hvordan vi pleier å ha det :woot:

Hihi, kanskje litt slemt å si men er nesten litt moro at det er mannfolket som har det sånn og ikke motsatt :hilarious: Her er mannen sjeleglad og kommer løpende med en gang :hilarious: sier kanskje mest om hvordan vi pleier å ha det :woot:

Han av min er vel 1 av 10000000 som ikke er så kåt hele tiden ! Hahahahaha

Nå fikk jeg plutselig intense smerter i korsryggen og venstre eggstokk :eek:

Hmm? Slipper egget nå tro?

Back
Topp