IKM uke 9❤

Når etter festesmerter burde man begynne å teste? [emoji102] fire dager? Mer? Tenker teste den 28. Men jeg liker å teste [emoji119] teste, teste, teste

Ca 14. Natt til 15.
Hadde noen skikkelig menssmerter isted som flere her mistenker at kan være festesmerter [emoji102]
Så spennende! :D Høres jo fornuftig ut å teste rundt den 28. ;-) Jeg hadde nok begynt å teste før det for min del:p Jeg er usikker på når jeg hadde el.. Hadde følelsen av at det var rundt den 14., men ifølge testene var det natt til den 18. ... Litt usikker på når jeg skal begynne å teste.

Så spennende! :D Høres jo fornuftig ut å teste rundt den 28. ;-) Jeg hadde nok begynt å teste før det for min del:p Jeg er usikker på når jeg hadde el.. Hadde følelsen av at det var rundt den 14., men ifølge testene var det natt til den 18. ... Litt usikker på når jeg skal begynne å teste.
Jeg vil ikke være fornuftig [emoji102] tenk om den er positiv også går jeg glipp av et par dager med jubel for det [emoji119]

Min har 2. Mars, men da er vi hos svigers og da blir det knotete å teste [emoji23]

Så vittig egentlig! Haha!
Ja den ser jeg da :) da skjønner jeg at du tester litt tidligere, men sover dere der da? Går jo an og eventuelt teste før eller etter dere er kommet hjem ?

Så vittig egentlig! Haha!
Ja den ser jeg da :) da skjønner jeg at du tester litt tidligere, men sover dere der da? Går jo an og eventuelt teste før eller etter dere er kommet hjem ?
Vi reiser 28. Og skal være der til 3. Før vi skal på hytta med dem og blir der til 5. Det er syv timer herfra [emoji23]

Er 7dpo i dag (tror jeg, har ikke testet etter el så vet ikke 100%), å fikk nå litt ferskt blod på papiret! Jeg pleier å spotte litt dagen før tanta kommer.. Men det er jo en uke til ikm!! Forige mnd kom tanta 4 dager før, så håper virkelig ikke at syklusen blir enda kortere!!!

Sitter og venter på at smilefjesa på testene mine skal gå vekk! Slik at jeg kan teste igjen og se om el har vært!

Har til og med tisset opp i en boks kl kvart over 9 på morgenen idag og lagt den i kjøleskapet i mens! Hahaha !

Så nå må jeg bare vente til kl er sånn ca 3 ! Fordi da vet jeg at den ene har stått i 48 timer!

Back
Topp