Det kan jo høres sånn ut heia gullegget!Nå fikk jeg plutselig intense smerter i korsryggen og venstre eggstokk
Hmm? Slipper egget nå tro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan jo høres sånn ut heia gullegget!Nå fikk jeg plutselig intense smerter i korsryggen og venstre eggstokk
Hmm? Slipper egget nå tro?
Det kan jo høres sånn ut heia gullegget!
Når hadde du el igjen?Når etter festesmerter burde man begynne å teste? [emoji102] fire dager? Mer? Tenker teste den 28. Men jeg liker å teste [emoji119] teste, teste, teste
Ca 14. Natt til 15.Når hadde du el igjen?
Så spennende! Høres jo fornuftig ut å teste rundt den 28. ;-) Jeg hadde nok begynt å teste før det for min del Jeg er usikker på når jeg hadde el.. Hadde følelsen av at det var rundt den 14., men ifølge testene var det natt til den 18. ... Litt usikker på når jeg skal begynne å teste.Ca 14. Natt til 15.
Hadde noen skikkelig menssmerter isted som flere her mistenker at kan være festesmerter [emoji102]
Jeg vil ikke være fornuftig [emoji102] tenk om den er positiv også går jeg glipp av et par dager med jubel for det [emoji119]Så spennende! Høres jo fornuftig ut å teste rundt den 28. ;-) Jeg hadde nok begynt å teste før det for min del Jeg er usikker på når jeg hadde el.. Hadde følelsen av at det var rundt den 14., men ifølge testene var det natt til den 18. ... Litt usikker på når jeg skal begynne å teste.
Min har 2. Mars, men da er vi hos svigers og da blir det knotete å teste [emoji23]Jeg skal teste på bursdagen til mannen mn 6 mars! Å hadde vært en fantastisk bursdagsgave!
Min har 2. Mars, men da er vi hos svigers og da blir det knotete å teste [emoji23]
Vi reiser 28. Og skal være der til 3. Før vi skal på hytta med dem og blir der til 5. Det er syv timer herfra [emoji23]Så vittig egentlig! Haha!
Ja den ser jeg da da skjønner jeg at du tester litt tidligere, men sover dere der da? Går jo an og eventuelt teste før eller etter dere er kommet hjem ?
Vi reiser 28. Og skal være der til 3. Før vi skal på hytta med dem og blir der til 5. Det er syv timer herfra [emoji23]
Min har 2. Mars, men da er vi hos svigers og da blir det knotete å teste [emoji23]
Wow, så uke 9 er bursdagsuke for gubbene våre [emoji23]Min har 28. Februar, så det er desverre altfor tidlig å teste siden jeg tror el var i går [emoji14] blæææ
Wow, så uke 9 er bursdagsuke for gubbene våre [emoji23]
Min blir 25 [emoji3]Hvor gamle blir deres?
Min blir 26 [emoji813]pink
Helt enig!Jeg vil ikke være fornuftig [emoji102] tenk om den er positiv også går jeg glipp av et par dager med jubel for det [emoji119]