Lurer på om hvor mange dpo jeg er hvis el var natt til 18.feb.. ? Er jeg da 4 eller 5 dpo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville sagt 4 [emoji4]Lurer på om hvor mange dpo jeg er hvis el var natt til 18.feb.. ? Er jeg da 4 eller 5 dpo?
Fillern.. Hehe!Ville sagt 4 [emoji4]
Jeg venter til 10dpo(fredag), har sett at noen får positivt på monitor da, så da tester jeg fredag, søndag og tirsdag hvis ikke jeg får positiv. Får jeg positiv så må jeg vente noen uker til jeg får 3+ og ringe legen for på bestille tul [emoji4]Tror jeg skal begynne å teste når jeg er 7-8 dpo. Hva med dere andre?
Jeg ser den! Vi har planer om å være hjemme neste jul, da vi var hos svigers den jula som var. (Phuuu!) Må dere reise til svigers i jula? Når har onkel og tante bursdag?Må innrømme at jeg vurderer en venteperiode neste PP for å unngå fødsel på bursdagen til kommende tante og onkel om det klaffer[emoji102] og endatil barselperiode hos svigers i jula. Ææh. Skummelt!
Onkel og tante har bursdag helt i starten av des. Blir jeg overtidsgåer så blir det sykehuset der, og da rett til dem med liten baby etter fødsel [emoji102] juhu..!Jeg ser den! Vi har planer om å være hjemme neste jul, da vi var hos svigers den jula som var. (Phuuu!) Må dere reise til svigers i jula? Når har onkel og tante bursdag?
Da er det bare å krysse fingrene for at spira sitter!Da fikk jeg endelig tatt eltesten! Sparte på morgen urinen, den ble tatt kl 9! Og den var negativ! Det vil si at jeg hadde eggløsning i går kveld !
Men tror jeg nå slutte og stresse så med dette ! Men jeg er jo i grunn ikke stresset! Syns det er morro og bli kjent med kroppen! Å da traff vi ganske greit også! Så håper det har klaffet/klaffer
Jeg har sykt lyst til å begynne å teste men skal jo egentlig vente til helga tror jeg er 8dpo i dag men det vet jeg jo ikke mest redd for å teste tidlig å få positivt hvis det likevel ikke blir noe avTror jeg skal begynne å teste når jeg er 7-8 dpo. Hva med dere andre?
Jeg er utrolig nok ikke redd for å spontanabortere foreløpig[emoji102]Jeg har sykt lyst til å begynne å teste men skal jo egentlig vente til helga [emoji14] tror jeg er 8dpo i dag men det vet jeg jo ikke mest redd for å teste tidlig å få positivt hvis det likevel ikke blir noe av
Hvor gamle blir deres?
Min blir 26
Slim idag?? I sånn 4 halv 5 tiden?? What? Jeg vil tro egget eventuelt er død ut nå da siden det lever bare 24 timer ! Så er nok ikke vits å ha samleie ?
Enda et par som annonsere graviditet på Facebook, en gutt på sensommeren. Blir så trist når jeg tenker på at vi egentlig skulle ha fått en liten gutt i mai.. Håper spiren sitter denne måneden så vi kan få føle litt på gleden igjen! Håper for oss alle sammen!