Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vi noen symptomspottere her inne nå? [emoji16]
Jeg tror det er litt individuelt, kan være alt fra tre til ti dager tror jeg [emoji102]Tenkte på det selv, er bare 2dpo, men når pleier man å eventuelt få festesmerter eller spotting?
Tok en test i går som viste en veeeldig svaaak strek, sikkert skyggestrek.. når den tørket viste den veldig godt! Testen i dag var nett lik. prøvde å ta bilde, men den er såpass svak av det er vanskelig å få med på bilde[emoji20] regner med det bare er skyggestreker, tenker å kjøpe en annen test som keg kan bruke i morgen[emoji846]
Jeg maser litt ekstra i dag [emoji23] bestilte meg babyplan-staver fra billigetester nå.. så da kommer de sikkert mandag eller tirsdag.. og da får jeg lov til å teste av meg selv [emoji4] istedenfor å bruke de monitor testene når de bruker litt tid på å bli enige [emoji87]
Noen som har erfaring med de?
Klarer ikke tanken på strips [emoji119]
Jeg har også vanligvis skikkelig masse symptomer, så holder på med en liste over symptomer jeg vanligvis har, og hva som er "nytt" .. får jeg tr så går de "nye" symptomene over til "vanlig"-lista [emoji3]
Fikk en dråpe ferskt blod på papiret nå nettopp [emoji102] jeg vet ikke hvor det kom fra! Uæ! Kanskje krampene mine er magesår istedenfor [emoji23] hahah, det hadde vært noe! Nå er jeg bra spent på hva som foregår!
Det har jeg og hatt de siste dagene! Kansje en dråpe til dagen[emoji85] aldri opplevd det før!! Vi får håpe det er festeblødning![emoji23]
Heia dråpe [emoji134][emoji135][emoji119]Da vil jeg også ha dråpe!
Hei flotte damer! Kaster meg på her jeg! Ikm 2. Mars men fingrene kløv etter å starte testing snart! Hvilken dpo begynner dere å teste?
Blod trenger ikke vøre bra da! [emoji23]Jeg vil å ha blod ! bare mye utflod foreløpig! Og ingen ømme nipler ! Hahaha!
3 dpo bare da ! Så vet ikke hva som skjer foreløpig da
Hadde bare litt ømme bryst i går da