IKM uke 9❤

Har vi noen symptomspottere her inne nå? [emoji16]

Tenkte på det selv, er bare 2dpo, men når pleier man å eventuelt få festesmerter eller spotting?
Jeg tror det er litt individuelt, kan være alt fra tre til ti dager tror jeg [emoji102]

Jeg er ca 9dpo og har fått den heftige underhudskvisa [emoji22]

Tok en test i går som viste en veeeldig svaaak strek, sikkert skyggestrek.. når den tørket viste den veldig godt! Testen i dag var nett lik. prøvde å ta bilde, men den er såpass svak av det er vanskelig å få med på bilde[emoji20] regner med det bare er skyggestreker, tenker å kjøpe en annen test som keg kan bruke i morgen[emoji846]
c8e570cf77863541fb1c7ee0b97755bf.jpg

Tok en test i går som viste en veeeldig svaaak strek, sikkert skyggestrek.. når den tørket viste den veldig godt! Testen i dag var nett lik. prøvde å ta bilde, men den er såpass svak av det er vanskelig å få med på bilde[emoji20] regner med det bare er skyggestreker, tenker å kjøpe en annen test som keg kan bruke i morgen[emoji846]
c8e570cf77863541fb1c7ee0b97755bf.jpg

Jeg tror det er en ordentlig strek! Spennende![emoji173]

10dpo, tør ikke teste i dag [emoji14] så det får bli imorgen eller søndag, evt om jeg klarer å holde meg til tirsdag [emoji87]

Jeg maser litt ekstra i dag [emoji23] bestilte meg babyplan-staver fra billigetester nå.. så da kommer de sikkert mandag eller tirsdag.. og da får jeg lov til å teste av meg selv [emoji4] istedenfor å bruke de monitor testene når de bruker litt tid på å bli enige [emoji87]
Noen som har erfaring med de?
Klarer ikke tanken på strips [emoji119]

Jeg maser litt ekstra i dag [emoji23] bestilte meg babyplan-staver fra billigetester nå.. så da kommer de sikkert mandag eller tirsdag.. og da får jeg lov til å teste av meg selv [emoji4] istedenfor å bruke de monitor testene når de bruker litt tid på å bli enige [emoji87]
Noen som har erfaring med de?
Klarer ikke tanken på strips [emoji119]

Jeg har babyplan-stavene, men har foreløpig kun brukt EL-stavene :) fungere bra de!

Jeg hadde så lite symptomer første gang, at jeg var sikker på jeg ikke var gravid. Men denne gangen innbiller jeg meg at jeg opplever de samme små variasjonene. Kan være innbillning, har ikke lyst å bli skuffa :(

I januar var jeg sikker på at jeg var gravid med en haug med "symptomer", men negative tester og så kom TR. Ble så utrolig skuffet og lei meg at jeg orker ikke tro noe denne måneden. Prøver å la være å kjenne etter symptomer og fokuserer på andre ting. Skjer det så skjer det! Men et håp har jeg jo :)

Jeg har også vanligvis skikkelig masse symptomer, så holder på med en liste over symptomer jeg vanligvis har, og hva som er "nytt" .. får jeg tr så går de "nye" symptomene over til "vanlig"-lista [emoji3]

:dummy1:
Jeg har også vanligvis skikkelig masse symptomer, så holder på med en liste over symptomer jeg vanligvis har, og hva som er "nytt" .. får jeg tr så går de "nye" symptomene over til "vanlig"-lista [emoji3]

Det kan nok være lurt! Men håper du slipper TR og at du heller står med en positiv test på tirsdag! :dummy::dummy1:

Fikk en dråpe ferskt blod på papiret nå nettopp [emoji102] jeg vet ikke hvor det kom fra! Uæ! Kanskje krampene mine er magesår istedenfor [emoji23] hahah, det hadde vært noe! Nå er jeg bra spent på hva som foregår!

Fikk en dråpe ferskt blod på papiret nå nettopp [emoji102] jeg vet ikke hvor det kom fra! Uæ! Kanskje krampene mine er magesår istedenfor [emoji23] hahah, det hadde vært noe! Nå er jeg bra spent på hva som foregår!

Det har jeg og hatt de siste dagene! Kansje en dråpe til dagen[emoji85] aldri opplevd det før!! Vi får håpe det er festeblødning![emoji23]

Det har jeg og hatt de siste dagene! Kansje en dråpe til dagen[emoji85] aldri opplevd det før!! Vi får håpe det er festeblødning![emoji23]

Nå krysser vi fingrene og fletter håret så blir det bra [emoji23] Jeg er så øm over magen at det er latterlig
Da vil jeg også ha dråpe! :woot:
Heia dråpe [emoji134][emoji135][emoji119]

Jeg vil å ha blod !:laughing005 bare mye utflod foreløpig! Og ingen ømme nipler ! Hahaha!
3 dpo bare da ! Så vet ikke hva som skjer foreløpig da :)
Hadde bare litt ømme bryst i går da

Hei flotte damer! Kaster meg på her jeg! Ikm 2. Mars men fingrene kløv etter å starte testing snart! Hvilken dpo begynner dere å teste?:)

Jeg sprakk på ca 7dpo [emoji87] og nå venter jeg til tirsdag som er ca 13 dpo men fortsatt et stykke unna ikm [emoji23]
Jeg vil å ha blod !:laughing005 bare mye utflod foreløpig! Og ingen ømme nipler ! Hahaha!
3 dpo bare da ! Så vet ikke hva som skjer foreløpig da :)
Hadde bare litt ømme bryst i går da
Blod trenger ikke vøre bra da! [emoji23]
Jeg har heller ikke ømme pupper, det bruker jeg å ha noe voldsomt av i dpo-land!

Back
Topp