IKM uke 9❤

6 dpo idag... Er spent på om jeg klarer å unngå å teste i morgen tidlig Blir vel bare skuffet over negativ test.... men tenk hvis:happy090

Det er min tanke også [emoji102] må nesten gi alle til gubben og be han om å gjemme dem
Ja, det høres egentlig ut som en god plan;). Men skal gi meg en sjanse til å prøve å ha nok selvkontroll selv:p Jeg ble forresten enig med mannen ista om at vi tar en pause fra den aktive prøvinga neste måned. Så får vi heller bli positivt overraska om det skulle bli noe klaff allikevel. :)

Ja, det høres egentlig ut som en god plan;). Men skal gi meg en sjanse til å prøve å ha nok selvkontroll selv:p Jeg ble forresten enig med mannen ista om at vi tar en pause fra den aktive prøvinga neste måned. Så får vi heller bli positivt overraska om det skulle bli noe klaff allikevel. :)
Da klaffer det helt sikkert [emoji23]
jeg skal ikke gi han dem [emoji14] han tar dem bare med på jobb isåfall.

Negativ i dag også[emoji849] 10 dpo! Den øverste testen er fra 7 dpo, de domme skyggestrekene altså!!!
aed82f147881a477852dbd69116c656d.jpg

Jeg er svak [emoji55] ble negativt i dag også! Så da skal jeg møte min gravide venninne uten noe særlig håp selv æsj altså

Dårlig gjort med skyggestreker! Gå bort skyggestrek!

Her ble det blenda så nå tenker jeg å vente til ikm på tirsdag hvis ikke tanta kommer før det. Forventer nesten å begynne å spotte når som helst nå:oops: cd 21 i dag og har hatt sykluser på 22/23 dager.
Spennende å følge dere! Nå går vi straks inn i uka vår !:Heartred

Jeg er svak [emoji55] ble negativt i dag også! Så da skal jeg møte min gravide venninne uten noe særlig håp selv æsj altså

Dårlig gjort med skyggestreker! Gå bort skyggestrek!

Bra jeg ikke er alene om å være svak[emoji85][emoji849]
Ja, de skyggestrekene gir så falske håp!

Spennende å følge med på dere. Er 8 dager dpo idag, første pp, og tør ikke teste av frykt for å bli skuffet heier på dere!

9dpo å blenda. har ingen symptomer i det heletatt de siste 2 dagene, forbereder meg på skuffelse igjen..

Huff! Må bare fortelle dette til dere.

Skulle innom apoteket i stad, begynt å klø sånn smått nedentil :( så bedre å være føre var! Kom inn, så sitter den kjekke gutten i kassa og spør om jeg trenger hjelp! Jeg bare eh..nei (og ble dritt flau) Går bort og står lenge og glor på canesten. Kikker på han og han smiler til meg. Tar motet til meg og tar pakka og går og betaler! Dritt klein stemning og jeg var sikkert dritt rød som en tomat i trynet og nærmest løp ut ! Omg.. det var FLAUT!

Huff! Må bare fortelle dette til dere.

Skulle innom apoteket i stad, begynt å klø sånn smått nedentil :( så bedre å være føre var! Kom inn, så sitter den kjekke gutten i kassa og spør om jeg trenger hjelp! Jeg bare eh..nei (og ble dritt flau) Går bort og står lenge og glor på canesten. Kikker på han og han smiler til meg. Tar motet til meg og tar pakka og går og betaler! Dritt klein stemning og jeg var sikkert dritt rød som en tomat i trynet og nærmest løp ut ! Omg.. det var FLAUT!
De på apoteket har nok sett det før, men kleint er det alltid! Men jeg bruker ikke canesten når jeg mistenker sopp, jeg bruker diflucan [emoji23] jeg synes det er værre å kjøpe g-tester i dagligvarebutikken [emoji87]

I dag ble jeg bilsyk på vei hjem fra kaffedate

Her har det begynt å stikke veldig langt oppi der og merkelig følelse i livmor-området siden i går kveld :rolleyes: Jeg tør ikke ha troa! Litt mistenkelig er det jo allikevel :nailbiting: 6 DPO kommende kveld/natt.

Back
Topp