6 dpo idag... Er spent på om jeg klarer å unngå å teste i morgen tidlig Blir vel bare skuffet over negativ test.... men tenk hvis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er min tanke også [emoji102] må nesten gi alle til gubben og be han om å gjemme dem6 dpo idag... Er spent på om jeg klarer å unngå å teste i morgen tidlig Blir vel bare skuffet over negativ test.... men tenk hvis
Ja, det høres egentlig ut som en god plan. Men skal gi meg en sjanse til å prøve å ha nok selvkontroll selv Jeg ble forresten enig med mannen ista om at vi tar en pause fra den aktive prøvinga neste måned. Så får vi heller bli positivt overraska om det skulle bli noe klaff allikevel.Det er min tanke også [emoji102] må nesten gi alle til gubben og be han om å gjemme dem
Da klaffer det helt sikkert [emoji23]Ja, det høres egentlig ut som en god plan. Men skal gi meg en sjanse til å prøve å ha nok selvkontroll selv Jeg ble forresten enig med mannen ista om at vi tar en pause fra den aktive prøvinga neste måned. Så får vi heller bli positivt overraska om det skulle bli noe klaff allikevel.
Negativ i dag også[emoji849] 10 dpo! Den øverste testen er fra 7 dpo, de domme skyggestrekene altså!!!
Så hyggelig at du er med oss satte deg opp på lista.Hei flotte damer! Kaster meg på her jeg! Ikm 2. Mars men fingrene kløv etter å starte testing snart! Hvilken dpo begynner dere å teste?
Jeg er svak [emoji55] ble negativt i dag også! Så da skal jeg møte min gravide venninne uten noe særlig håp selv æsj altså
Dårlig gjort med skyggestreker! Gå bort skyggestrek!
Kjenner igjen følelsen men ikke gi opp helt enda9dpo å blenda. har ingen symptomer i det heletatt de siste 2 dagene, forbereder meg på skuffelse igjen..
Takk skal prøveKjenner igjen følelsen men ikke gi opp helt enda
De på apoteket har nok sett det før, men kleint er det alltid! Men jeg bruker ikke canesten når jeg mistenker sopp, jeg bruker diflucan [emoji23] jeg synes det er værre å kjøpe g-tester i dagligvarebutikken [emoji87]Huff! Må bare fortelle dette til dere.
Skulle innom apoteket i stad, begynt å klø sånn smått nedentil så bedre å være føre var! Kom inn, så sitter den kjekke gutten i kassa og spør om jeg trenger hjelp! Jeg bare eh..nei (og ble dritt flau) Går bort og står lenge og glor på canesten. Kikker på han og han smiler til meg. Tar motet til meg og tar pakka og går og betaler! Dritt klein stemning og jeg var sikkert dritt rød som en tomat i trynet og nærmest løp ut ! Omg.. det var FLAUT!