IKM uke 9❤

Jeg er syyyykt oppblåst! Ca 11dpo tror jeg! [emoji50] ikke vonde pupper som jeg bruker å ha, og jeg har et voldsomt kvise-utbrudd!
Sliter litt med å bestemme meg for antall dager når jeg hadde eggløsning på natta

Jeg er syyyykt oppblåst! Ca 11dpo tror jeg! [emoji50] ikke vonde pupper som jeg bruker å ha, og jeg har et voldsomt kvise-utbrudd!
Sliter litt med å bestemme meg for antall dager når jeg hadde eggløsning på natta

Samme her, eggløsning en eller annen gang mellom 20.30 og 07.30. Jeg har bestemt meg for å regne fra morgenen av, i og med at det jo er da vi tester uansett :) kommende kveld/natt er jeg 7 DPO, så mandag morgen 7 DPO regner jeg.

Last edited:
Er det noen her som tafser på livmortappen og vil dele hvordan den kjennes ut nå som vi går inn I uke 9?:)

Mine symptomer er fortsatt en del gul utflod[emoji85] kviser, det pleier jeg å få etter mens ikke før, murringer i ryggen og er så ufattelig sliten! Har nylig hatt kyssesyke, så noe henger igjen derfra, men i dag er forma heilt på bånn.. håper det er spiretegn da! Skal kanskje teste i kveld[emoji16] vet ikke sikkert når EL var da jeg ikke tester, men tipper den var rundt forrige fredag.

Mine symptomer er fortsatt en del gul utflod[emoji85] kviser, det pleier jeg å få etter mens ikke før, murringer i ryggen og er så ufattelig sliten! Har nylig hatt kyssesyke, så noe henger igjen derfra, men i dag er forma heilt på bånn.. håper det er spiretegn da! Skal kanskje teste i kveld[emoji16] vet ikke sikkert når EL var da jeg ikke tester, men tipper den var rundt forrige fredag.
Spennende! Gleder meg til å høre om testen hvis du tar den :)

Jeg er også nysgjerrig på test! [emoji16]

Jeg er 10 dpo idag ifølge Ovia, men tror ikke el var på CD14 denne syklusen, heller CD17. Digg å ikke føle testetrang. Blir vel sånn etter 10pp :wacky: håper jeg klarer å holde meg til tr evt dukker opp, men venter nærmere torsdag da den er forventet, så svaret er nogenlunde sikkert :) lykke til damer, håper det blir mange fine streker her inne :)

Noen av dere som er kvalme? Jeg er sjeldent kvalm, men begynte å være litt uvel idag. Spiste et knekkebrød så gikk det over og kom tilbake igjen. Samme et par timer senere o_O 10 dpo idag.. har ikke testet. Litt pysete :nailbiting:

Noen av dere som er kvalme? Jeg er sjeldent kvalm, men begynte å være litt uvel idag. Spiste et knekkebrød så gikk det over og kom tilbake igjen. Samme et par timer senere o_O 10 dpo idag.. har ikke testet. Litt pysete :nailbiting:
Jeg er alltid kvalm mellom el og tr.. er faktisk så ille at jeg reagerer når jeg IKKE er kvalm [emoji23]
Jeg er ikke kvalm nå, og jeg orker ikke kaffe, men kaffe er litt bevisst fra min side, jeg kan drikke en kanne om jeg ikke stopper meg selv [emoji16]

Tenk at det er søndag før uken vår allerede! [emoji50] tiden fløy jo avgårde!

Skikkelig kramper i magen og veldig kvalm.. tror dette er "fantom"symptomer! Hahaha!
Siden dere merker det ! Jeg er bare 5dpo.. så egget har ikke fått festet seg engang!

Men murringer og kramper i magen er det ;)

Egentlig ikke prøver men har nå vært kvalm i 4 dager og kvalmen er mistenkelig lik kvalmen sist jeg var gravid. Er 9 dpo og hadde negativ test i går morges. Kjenner jeg er en smule forvirret [emoji53] men hadde ikke vært feil med en liten spire [emoji173] kan legge til at jeg har murringer og blødd neseblod. Neseblod blødde jeg mye i sist svangerskap.

Lurer på om jeg ikke har EL denne måneden jeg. Noen som vet om dette kan skje av og til? Jeg har ganske stabil syklus på rundt 28-28 dager.

Back
Topp