Jeg hadde sååå lyst til å teste i morges, men klarte å la være 6 DPO er en smule tidlig å begynne testingen liksom.. får i alle fall gi det et par dager til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er syyyykt oppblåst! Ca 11dpo tror jeg! [emoji50] ikke vonde pupper som jeg bruker å ha, og jeg har et voldsomt kvise-utbrudd!
Sliter litt med å bestemme meg for antall dager når jeg hadde eggløsning på natta
Er det noen her som tafser på livmortappen og vil dele hvordan den kjennes ut nå som vi går inn I uke 9?
Man skal visst ikke tafse på tappen etter EL så vidt jeg har forstått.
Det er nok ikke krise, men det er fordi den er like uforutsigbar som utflod etter el [emoji4]Oi seriøst huffda!
Spennende! Gleder meg til å høre om testen hvis du tar denMine symptomer er fortsatt en del gul utflod[emoji85] kviser, det pleier jeg å få etter mens ikke før, murringer i ryggen og er så ufattelig sliten! Har nylig hatt kyssesyke, så noe henger igjen derfra, men i dag er forma heilt på bånn.. håper det er spiretegn da! Skal kanskje teste i kveld[emoji16] vet ikke sikkert når EL var da jeg ikke tester, men tipper den var rundt forrige fredag.
Jeg er også nysgjerrig på test! [emoji16]Mine symptomer er fortsatt en del gul utflod[emoji85] kviser, det pleier jeg å få etter mens ikke før, murringer i ryggen og er så ufattelig sliten! Har nylig hatt kyssesyke, så noe henger igjen derfra, men i dag er forma heilt på bånn.. håper det er spiretegn da! Skal kanskje teste i kveld[emoji16] vet ikke sikkert når EL var da jeg ikke tester, men tipper den var rundt forrige fredag.
Jeg er alltid kvalm mellom el og tr.. er faktisk så ille at jeg reagerer når jeg IKKE er kvalm [emoji23]Noen av dere som er kvalme? Jeg er sjeldent kvalm, men begynte å være litt uvel idag. Spiste et knekkebrød så gikk det over og kom tilbake igjen. Samme et par timer senere 10 dpo idag.. har ikke testet. Litt pysete