IKM uke 9❤

Egentlig ikke prøver men har nå vært kvalm i 4 dager og kvalmen er mistenkelig lik kvalmen sist jeg var gravid. Er 9 dpo og hadde negativ test i går morges. Kjenner jeg er en smule forvirret [emoji53] men hadde ikke vært feil med en liten spire [emoji173] kan legge til at jeg har murringer og blødd neseblod. Neseblod blødde jeg mye i sist svangerskap.

Neseblod har jeg hørt mange plutselig får som gravid.. hadde jeg fått det hadde jeg nok fått noia.. aldri i hele mitt liv blødd neseblod uten at det har væet selvpåført pga pelling [emoji23]
Lurer på om jeg ikke har EL denne måneden jeg. Noen som vet om dette kan skje av og til? Jeg har ganske stabil syklus på rundt 28-28 dager.
Hvis du er vant til stabile sykluser er det veldig usannsynlig å plutselig miste el.. men da er det gjerne noe mer på gang enn att bare el er borte.. [emoji14]

Neseblod har jeg hørt mange plutselig får som gravid.. hadde jeg fått det hadde jeg nok fått noia.. aldri i hele mitt liv blødd neseblod uten at det har væet selvpåført pga pelling [emoji23]

Omg! Jeg blødde litt neseblod i dag når jeg snøt meg! Ble plutselig så tett i nesten. I dag når jeg våknet hadde mannen sendt snap til meg. En svart video med snorking! Det var visst meg i natt :p haha såååå spennende!

Noen av dere som er kvalme? Jeg er sjeldent kvalm, men begynte å være litt uvel idag. Spiste et knekkebrød så gikk det over og kom tilbake igjen. Samme et par timer senere o_O 10 dpo idag.. har ikke testet. Litt pysete :nailbiting:

Jeg har Vært småkvalm i dag.. bestilte kinamat til middag og fikk så sykt halsbrann at jeg bare måtte slutte å spise.. har bare hatt halsbrann i tidligere svangerskap, ikke Før, ikke etter :o men bare blendahvite tester :(

Jeg har Vært småkvalm i dag.. bestilte kinamat til middag og fikk så sykt halsbrann at jeg bare måtte slutte å spise.. har bare hatt halsbrann i tidligere svangerskap, ikke Før, ikke etter :eek: men bare blendahvite tester :(

Hvor lenge er det siden eggløsning da? :)

Jeg er 99% sikker på at jeg er gravid. Det stikker og strekker i livmoren og har fått den samme smaken i munnen som forrige gang jeg var gravid :) Tror jeg skal prøve meg på en test i morgen tidlig.. Så håper jeg denne spiren holder helt til mål! [emoji813]pink
Jeg vil også være så sikker! Send litt babydust hit! [emoji16]

Ser dere noe?
IMG_2493.JPG

Det er i hvert fall ikke unormalt å ha noen sykluser uten EL innimellom :)

Jeg er kvalm innimellom når jeg har gått en stund uten å spise. Vond korsrygg, vonde brystvorter, ikke vanlige ømme bryster, murringer, ikke spotting. 12 dpo tipper jeg.

Er nok egentlig litt tidlig å ta test i morgen.. men jeg har 3 vanlige tester + 2 digitale :rolleyes: Så får jeg ikke hint til positiv i morgen så venter jeg med å ta en ny til onsdag!

Back
Topp