IKM uke 9❤

Lurer på om jeg ikke har EL denne måneden jeg. Noen som vet om dette kan skje av og til? Jeg har ganske stabil syklus på rundt 28-28 dager.
Det er ganske vanlig at man kanskje ikke har el en gang iløpet av 1 år, hender den hopper over :)

IMG_3472.JPG

Ingen tvil om dagens test, men bekymrer meg for kjemisk eller tidlig SA.

Gratulerer :D huff, prøv å ikke bekymre deg for mye. Er det noe høyere risiko for at du skal miste?

Takk, alle sammen! :) Det sitter litt i hodet siden jeg mistet i desember. Er over 38 år og da er vel sjansen større for å miste. Men nå skal dette gå bra!

Gratulerer så mye, Puddingen! :D

Takk, alle sammen! :) Det sitter litt i hodet siden jeg mistet i desember. Er over 38 år og da er vel sjansen større for å miste. Men nå skal dette gå bra!

Sånne ting bruker å bli sittende i hodet har jeg inntrykk av [emoji87] men vi krysser fingre og tær for gode spirer! Alltid!

Så leit å høre :( men denne gangen skal det gå bra ja :D

Gratulerer så mye! Heier på at denne gangen sitter det :Heartred

Testene mine var ikke kommet enda [emoji87] så hvis de da ikke har kommet til imorgen må jeg vente en hel uke! [emoji50]
Mye som har skjedd den siste uken hjemme, så alle symptomer bortsettfra murring er nesten umulig å si at er pga noen graviditet eller ikke. [emoji20]
Og tankene mine har til og med streifet innom at jeg kanskje er egoistisk som ønsker meg barn nå; ting føles ikke helt riktig, men jeg tror ikke de noengang kommer til å føles riktig når det kommer til det [emoji17] jeg er sykt emosjonell i dag [emoji14]

Testene mine var ikke kommet enda
emoji87.png
så hvis de da ikke har kommet til imorgen må jeg vente en hel uke!
emoji50.png

Mye som har skjedd den siste uken hjemme, så alle symptomer bortsettfra murring er nesten umulig å si at er pga noen graviditet eller ikke.
emoji20.png

Og tankene mine har til og med streifet innom at jeg kanskje er egoistisk som ønsker meg barn nå; ting føles ikke helt riktig, men jeg tror ikke de noengang kommer til å føles riktig når det kommer til det
emoji17.png
jeg er sykt emosjonell i dag
emoji14.png

Hva tenker du på? Hva er det som ikke føles riktig? Egoistisk?

Du vet at det er veldig vanlig graviditetstegn å over evaluere alt, samt være emosjonell?? ;) ;)

Testene mine var ikke kommet enda [emoji87] så hvis de da ikke har kommet til imorgen må jeg vente en hel uke! [emoji50]
Mye som har skjedd den siste uken hjemme, så alle symptomer bortsettfra murring er nesten umulig å si at er pga noen graviditet eller ikke. [emoji20]
Og tankene mine har til og med streifet innom at jeg kanskje er egoistisk som ønsker meg barn nå; ting føles ikke helt riktig, men jeg tror ikke de noengang kommer til å føles riktig når det kommer til det [emoji17] jeg er sykt emosjonell i dag [emoji14]
Det er helt innafor å være emosjonell og å tenke mye forskjellig i denne situasjonen. Krysser fingrene for deg at du har en spire i magen. :) <3

Jeg hadde samme følelsen når vi prøvde på første pga mamma. Jeg gruet meg så innmari til å fortelle henne det at jeg kunne besvimt. Hun tok det heller ikke så bra. Jeg var da 25 år så jeg hadde ikke akkurat havnet under kategorien unge mødre :p mamma sa til og med direkte til meg at det var egoistisk av meg å bli gravid da.

Back
Topp