Det er ganske vanlig at man kanskje ikke har el en gang iløpet av 1 år, hender den hopper overLurer på om jeg ikke har EL denne måneden jeg. Noen som vet om dette kan skje av og til? Jeg har ganske stabil syklus på rundt 28-28 dager.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ganske vanlig at man kanskje ikke har el en gang iløpet av 1 år, hender den hopper overLurer på om jeg ikke har EL denne måneden jeg. Noen som vet om dette kan skje av og til? Jeg har ganske stabil syklus på rundt 28-28 dager.
Gratulerer så mye!❤
Ikm 29.2
Dette liker vi! [emoji16] gratulerer [emoji173]
Ikm 29.2
Er ikke ute før du har trJeg er 10 dpo idag, og negativ test Er alt håp ute denne mnd da?
Gratulerer huff, prøv å ikke bekymre deg for mye. Er det noe høyere risiko for at du skal miste?
Sånne ting bruker å bli sittende i hodet har jeg inntrykk av [emoji87] men vi krysser fingre og tær for gode spirer! Alltid!Takk, alle sammen! Det sitter litt i hodet siden jeg mistet i desember. Er over 38 år og da er vel sjansen større for å miste. Men nå skal dette gå bra!
Gratulerer så mye, Puddingen!
Takk, alle sammen! Det sitter litt i hodet siden jeg mistet i desember. Er over 38 år og da er vel sjansen større for å miste. Men nå skal dette gå bra!
Gratulerer så mye! Heier på at denne gangen sitter detTakk, alle sammen! Det sitter litt i hodet siden jeg mistet i desember. Er over 38 år og da er vel sjansen større for å miste. Men nå skal dette gå bra!
Gratulerer!
Ikm 29.2
Testene mine var ikke kommet endaså hvis de da ikke har kommet til imorgen må jeg vente en hel uke!
Mye som har skjedd den siste uken hjemme, så alle symptomer bortsettfra murring er nesten umulig å si at er pga noen graviditet eller ikke.
Og tankene mine har til og med streifet innom at jeg kanskje er egoistisk som ønsker meg barn nå; ting føles ikke helt riktig, men jeg tror ikke de noengang kommer til å føles riktig når det kommer til detjeg er sykt emosjonell i dag
Gratulerer! Om å gjøre og tenke positivt Tenk at du har en liten spire i magen! Det er stort
Det er helt innafor å være emosjonell og å tenke mye forskjellig i denne situasjonen. Krysser fingrene for deg at du har en spire i magen. <3Testene mine var ikke kommet enda [emoji87] så hvis de da ikke har kommet til imorgen må jeg vente en hel uke! [emoji50]
Mye som har skjedd den siste uken hjemme, så alle symptomer bortsettfra murring er nesten umulig å si at er pga noen graviditet eller ikke. [emoji20]
Og tankene mine har til og med streifet innom at jeg kanskje er egoistisk som ønsker meg barn nå; ting føles ikke helt riktig, men jeg tror ikke de noengang kommer til å føles riktig når det kommer til det [emoji17] jeg er sykt emosjonell i dag [emoji14]
Testene mine var ikke kommet enda [emoji87] så hvis de da ikke har kommet til imorgen må jeg vente en hel uke! [emoji50]
Mye som har skjedd den siste uken hjemme, så alle symptomer bortsettfra murring er nesten umulig å si at er pga noen graviditet eller ikke. [emoji20]
Og tankene mine har til og med streifet innom at jeg kanskje er egoistisk som ønsker meg barn nå; ting føles ikke helt riktig, men jeg tror ikke de noengang kommer til å føles riktig når det kommer til det [emoji17] jeg er sykt emosjonell i dag [emoji14]