IKM uke 9❤

Da harr jeg misforstått litt [emoji14]
Kanskje syklusen din har bestemt seg for å sykle seg en tur rundt europa? [emoji23]
Det går bra, ikke så lett å ha oversikten over alle :p
Ja ikke vet jeg. Kan jo nesten virke sånn hvis det faktisk er el nå:wideyed:Men kan være at kroppen først nå har nullstilt seg etter p pille slutt og at dette er min faktiske syklus..

Det går bra, ikke så lett å ha oversikten over alle [emoji14]
Ja ikke vet jeg. Kan jo nesten virke sånn hvis det faktisk er el nå:wideyed:Men kan være at kroppen først nå har nullstilt seg etter p pille slutt og at dette er min faktiske syklus..
Mye mulig.. jeg sluttet i starten av jan [emoji14] så vi er sikkert likt i laget

Takk, alle sammen! :) Det sitter litt i hodet siden jeg mistet i desember. Er over 38 år og da er vel sjansen større for å miste. Men nå skal dette gå bra!

Gratulerer så mye, Puddingen! :D

Jeg er å 38. Mista i januar men er 4+6 i dag. Livredd for å miste men må bare ha håpet [emoji173]

Gratulerer!! :D

Her ble det en tidlig blenda 7DPO i morges, litt vel tidlig å starte testingen :rolleyes: Sist jeg var gravid fikk jeg svak positiv 11 DPO og så sterkere 13 DPO. Ny test på onsdag og så på fredag! IKM søndag 5. mars.
Jeg fikk en enda svakere strek på lørdag som var, da var jeg 11 dpo. Og i dag er jeg 13 dpo og det var fortsatt svak strek i dag. Prøv igjen om noen dager, så skal du se kanskje det kommer to streker [emoji4] hvor lenge har dere prøvd?

Nevnte jeg at jeg drakk kaffe med en venninne med barn i dag? Jeg måtte visst slutte å prøve å få barn fordi da blir man gravid med en gang! Lett for henne å si som blir gravid med uhell og ikke mangler en eggleder [emoji45]

Nevnte jeg at jeg drakk kaffe med en venninne med barn i dag? Jeg måtte visst slutte å prøve å få barn fordi da blir man gravid med en gang! Lett for henne å si som blir gravid med uhell og ikke mangler en eggleder [emoji45]
Åh, føler med deg! <3 Jeg ble gravid veldig fort sist og virker som folk forventet at da skal det gå like fort neste gang også.. det trenger ikke å være tilfelle...

Jeg fikk en enda svakere strek på lørdag som var, da var jeg 11 dpo. Og i dag er jeg 13 dpo og det var fortsatt svak strek i dag. Prøv igjen om noen dager, så skal du se kanskje det kommer to streker [emoji4] hvor lenge har dere prøvd?

Ja regner egentlig med at det kommer en ekstra strek om noen dagen, nå stikker det i både pupper og livmor :inpain: tester igjen på onsdag morgen og så fredag morgen. Vi har sånnsett prøvd siden juli 2016, men var gravid fra august til slutten av november. Mistet en liten gutt i uke 16 :Heartblue Så dette er PP2 etter første mens etter MA.. :bored: meget komplisert å forklare! :hilarious:

Sniker fra oktober 17 :D Hadde akkurat samme opplevelse som deg mens vi prøvde på denne spiren. Stresset meg i hjel med prøvingen, og stresset bare enda mer når venninner skulle fortelle meg at "de bare slappet av en måned, så ble de gravide". Men jeg ble likevel gravid! Folk :p

Ja regner egentlig med at det kommer en ekstra strek om noen dagen, nå stikker det i både pupper og livmor :inpain: tester igjen på onsdag morgen og så fredag morgen. Vi har sånnsett prøvd siden juli 2016, men var gravid fra august til slutten av november. Mistet en liten gutt i uke 16 [emoji813]blue Så dette er PP2 etter første mens etter MA.. :bored: meget komplisert å forklare! :hilarious:
Jeg har selv hatt en ma. Jeg håper det går deres vei snart. Dette er min tredje gang gravid uten et eneste barn. Så håper virkelig det går vår vei [emoji4]

Åh, føler med deg! <3 Jeg ble gravid veldig fort sist og virker som folk forventet at da skal det gå like fort neste gang også.. det trenger ikke å være tilfelle...

Jeg ble gravid fort før, men det var jo ikke helt ideelt [emoji14] hadde det bare vært så lett hver gang!

Sniker fra oktober 17 :D Hadde akkurat samme opplevelse som deg mens vi prøvde på denne spiren. Stresset meg i hjel med prøvingen, og stresset bare enda mer når venninner skulle fortelle meg at "de bare slappet av en måned, så ble de gravide". Men jeg ble likevel gravid! Folk :p
Jeg hører det så alt for ofte [emoji20] svir spesielt masse når det er folk som VET at vi har mistet OG at jeg mangler en eggleder slik at det ikke er like lett [emoji87]

Ja vi får krysse fingre og tær. Jeg bruker crinone denne gang. Bruker du noe? [emoji4]

Nei denne måneden har jeg ikke brukt noe som helst. Laget meg ananas-smoothie på EL-dagen og de to påfølgende dagene, men det er vel det :) Sist måned prøvde jeg Solvipect uten særlig resultat.

Nei denne måneden har jeg ikke brukt noe som helst. Laget meg ananas-smoothie på EL-dagen og de to påfølgende dagene, men det er vel det :) Sist måned prøvde jeg Solvipect uten særlig resultat.
Ananas-smoothie? [emoji7]

Grønnkål [emoji45] er det godt?
Har ananas noen "dokumentert" virkning på fertilitet?

Nei grønnkål i seg selv er vel ikke akkurat lørdagsgodt, men man merker det ikke sammen med all ananasen :) Har lest at ananas i dagene rett etter EL skal være bra, men har ingen dokumentasjon. Fordelen er jo at det uansett smaker kjempegodt! :woot:

Nei grønnkål i seg selv er vel ikke akkurat lørdagsgodt, men man merker det ikke sammen med all ananasen :) Har lest at ananas i dagene rett etter EL skal være bra, men har ingen dokumentasjon. Fordelen er jo at det uansett smaker kjempegodt! :woot:
Hmm! Jeg snakket litt med sambo, vi skal muligens forsøke litt av hvert fremover om det ikke har klaffet nå.. så vi vurderer sånne naturmiddel-greier fremover for å gjøre at det, om ikke annet, føles lettere [emoji4]

--

Jeg har funnet ut at det jeg trodde var kviser, trolig er utslett [emoji45] snasent pizzafjes å besøke svigers med! [emoji56] heia hormoner! Og i tillegg ikm mens vi er hos svigers, da blir det lite kos og mye seng og smertehelvete hvis tr melder ankomst.

Back
Topp