Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer [emoji4][emoji4]
Tja [emoji87] ventet egentli mensen sist fredag, men tenkte den var sen pga Sa. Håper denne klarer å klore seg fast [emoji4] sterkere i dag enn i går [emoji1405]
Tja [emoji87] ventet egentli mensen sist fredag, men tenkte den var sen pga Sa. Håper denne klarer å klore seg fast [emoji4] sterkere i dag enn i går [emoji1405]
Her har tr komt..
Gratulerer sååå mye til de med positiv test! [emoji173]️
Gratulerer så mye! ❤
Jaa! [emoji173]Tja [emoji87] ventet egentli mensen sist fredag, men tenkte den var sen pga Sa. Håper denne klarer å klore seg fast [emoji4] sterkere i dag enn i går [emoji1405]
Blenda test her i dag noe som ikke er så rart når jeg har fått påvist el i natt! Hipp hurra for syklustull!
Så da er det over og ut for meg men har trua på mange flere positive tester her inne
Takk skal prøve å fokusere på det nå hvertfall , så håper jeg det ikke er alt for lenge før jeg er her inne igjenLykke til med ny jobb i det miste så ser vi deg snart igjen tenker jeg
Takk skal prøve å fokusere på det nå hvertfall , så håper jeg det ikke er alt for lenge før jeg er her inne igjen
Pust rolig, om så fortell intervjueren at du er nervøs, de bruker å skjønne det og ta litt hensyn. [emoji4]Å hjelp skal på intervju idag ! Kjempe nervøs er utdannet barn og ungdomsarbeider! Å skal på intervju på en skole med 100 prosent vikariat! Å jeg er så nervøs jeg holder på å dø.. noen tips?
Pust med magen, ta tid og tenk gjennom det du skal si når d spørr. De trenger ikke svar med en gang det er lov å stoppe opp å tenke og vær deg selv det er det viktigsteÅ hjelp skal på intervju idag ! Kjempe nervøs er utdannet barn og ungdomsarbeider! Å skal på intervju på en skole med 100 prosent vikariat! Å jeg er så nervøs jeg holder på å dø.. noen tips?