IKM uke 9❤

c4a10d537400da464e7536ee2886f136.jpg

Tja [emoji87] ventet egentli mensen sist fredag, men tenkte den var sen pga Sa. Håper denne klarer å klore seg fast [emoji4] sterkere i dag enn i går [emoji1405]

c4a10d537400da464e7536ee2886f136.jpg

Tja [emoji87] ventet egentli mensen sist fredag, men tenkte den var sen pga Sa. Håper denne klarer å klore seg fast [emoji4] sterkere i dag enn i går [emoji1405]

Gratulerer og lykke til[emoji173] her er det bare blendatester... lurer på om EL kan ha vært forsinket.. har hatt så mye murringer, så hadde jo litt håp.. ikm er ca fredag.

Mensen her :(
Haff.. laparoskopi i slutten av mars, får håpe det kan hjelpe meg..
masse lykke til alle sammen! Og gratulerer så mye til de med positiv test ❤

Blendahvit test i dag (igjen) :p men brystene klør og det renner melk når jeg dusjer??? Hmmm

Vedlegg

• 20170228_103401.jpg
    20170228_103401.jpg
    207,8 KB · Visninger: 100
Blenda test her i dag noe som ikke er så rart når jeg har fått påvist el i natt! Hipp hurra for syklustull! :confused:
Så da er det over og ut for meg men har trua på mange flere positive tester her inne :):Heartred

Å hjelp :( skal på intervju idag ! Kjempe nervøs:( er utdannet barn og ungdomsarbeider! Å skal på intervju på en skole med 100 prosent vikariat! Å jeg er så nervøs jeg holder på å dø..:( noen tips?

Å hjelp :( skal på intervju idag ! Kjempe nervøs:( er utdannet barn og ungdomsarbeider! Å skal på intervju på en skole med 100 prosent vikariat! Å jeg er så nervøs jeg holder på å dø..:( noen tips?
Pust rolig, om så fortell intervjueren at du er nervøs, de bruker å skjønne det og ta litt hensyn. [emoji4]

Pust med magen, ta tid og tenk gjennom det du skal si når d spørr. De trenger ikke svar med en gang det er lov å stoppe opp å tenke :-) og vær deg selv det er det viktigste :)

Jeg er på cd 29 i dag, ca tre dager til ikm, og fikk testene mine i posten imorges.. tar med meg to til svigers, og har bunkret opp til tr i tilfelle. Så de får sikkert vite det med en gang om den er positiv, så vi slipper å grue oss til reaksjonen [emoji14]
Har ikke tegn til en eneste murring, sår pupp, eller noe som helst annet enn at jeg føler meg hoven i magen.

Back
Topp