IKM uke 9❤

Jeg er veldig lei meg :( ble ikke jobb på meg... er utdannet fagarbeider og har vært ringevikar i 3 år ved samme skole og vært lærling to år før det og gjorde et helt eksemplarisk intervju sa rektoren. Men jeg har for lite erfaring. Jeg blir så lei meg... hvorfor kan dette ikke gå min vei?

Synes det er så rart at dem sier sånt. Hvordan skal man ellers får erfaring om man ikke får finne ut veien selv?

Håper du ikke gir opp. Fortsett å søk, og plutselig har du drømme jobben [emoji5]

Synes det er så rart at dem sier sånt. Hvordan skal man ellers får erfaring om man ikke får finne ut veien selv?

Håper du ikke gir opp. Fortsett å søk, og plutselig har du drømme jobben [emoji5]

Syns også det er rart :( var sånn opp forrige intervju også.. men takk <3

c4a10d537400da464e7536ee2886f136.jpg

Tja [emoji87] ventet egentli mensen sist fredag, men tenkte den var sen pga Sa. Håper denne klarer å klore seg fast [emoji4] sterkere i dag enn i går [emoji1405]
Gratulerer!! :-D

kjenner jeg blir helt tussete av å gå og vente på å ta en ny test! :bored: men har bestemt meg for at jeg skal vente til første dag av ikm (lørdag). Leser og leser her inne for å prøve å finne noen symptomer som ligner :D det eneste jeg muligens kan ha som symptomer er svak kvalme om kvelden og en kjip hodepine når jeg reiser meg. Ellers ingenting.. :( men jeg pleier å få ømme pupper før mens da, så mister ikke håpet helt! selv om jeg er ganske sikker på utfallet ;):yuck:
Jeg har hatt samme alle tre ganger jeg har blitt gravid. Ingen ømme bryst noe jeg vanligvis har før mens. Lykke til [emoji4]

Åå det er så sykt godt å se når folk får positive tester [emoji173] grattis [emoji173]

Har hatt litt ustabil syklus, variert mellom 30 og 32 dager. Sist var den på 34, og nå kom det litt rosa på 28. :(

Hvordan går det med gjengen som hadde ikm igår eller idag? [emoji4]

Hvordan går det med deg? Når skal du teste? [emoji5]️
Testet imorges på babyplan stav som skulle slå ut på 10ml/u. Fikk ikke engang en skyggestrek, så løpet er nok kjørt for denne runden. Får se når tr kommer, den liker jo å være sein. Sist runde endte på 37 dager.

Testet imorges på babyplan stav som skulle slå ut på 10ml/u. Fikk ikke engang en skyggestrek, så løpet er nok kjørt for denne runden. Får se når tr kommer, den liker jo å være sein. Sist runde endte på 37 dager.
Vet du når du har El? Jeg tror jeg hadde el på dag 16 i syklus denne gangen og derfor det tok tid før streken kom [emoji5]️

Vet du når du har El? Jeg tror jeg hadde el på dag 16 i syklus denne gangen og derfor det tok tid før streken kom [emoji5]️
Hadde el mellom 14. og 15. Feb.. så det skulle kunne slått ut nå om det var noe.. [emoji20]

Hadde el mellom 14. og 15. Feb.. så det skulle kunne slått ut nå om det var noe.. [emoji20]
Og det vet du fordi du har testet eller fordi du kjenner det? Har dere prøvd lenge? Vi prøvde i 10 mnd etter en MA. Grunnen til at det tok sånn tid var at jeg var altfor stressa vil jeg tro. Etter jeg sluttet å tenke på det, poff, så var jeg gravid. Dessverre endte det i sa. Og er nå gravid igjen etter sa i desember. Mitt beste tips er å prøve å slappe mer av og finne på noe koselig i prøvingen. Gå en tur eller gå på kino. Gjør ting som får deg til å tenke mindre. Lykke til videre [emoji11]

Og det vet du fordi du har testet eller fordi du kjenner det? Har dere prøvd lenge? Vi prøvde i 10 mnd etter en MA. Grunnen til at det tok sånn tid var at jeg var altfor stressa vil jeg tro. Etter jeg sluttet å tenke på det, poff, så var jeg gravid. Dessverre endte det i sa. Og er nå gravid igjen etter sa i desember. Mitt beste tips er å prøve å slappe mer av og finne på noe koselig i prøvingen. Gå en tur eller gå på kino. Gjør ting som får deg til å tenke mindre. Lykke til videre [emoji11]
Testet. Brukerr monitor [emoji14] jeg mangler en eggleder etter exu så slappe av er ikke et alternativ desverre. Dette er pp2 for denne runden, så det går jo ikke på skinner med en gang [emoji14]

Back
Topp