IKM uke 9❤

Åh beklager det var jeg ikke klar over [emoji17]
Ikke noe å beklage overhode [emoji173]
Ble skikkelig grinete nå, for nå skal lillebroren til samboeren min ha barn, annonserte det nå for noen minutter siden. DET svei å se reaksjonen til svigerforeldrene mine. [emoji20]

Ble skikkelig grinete nå, for nå skal lillebroren til samboeren min ha barn, annonserte det nå for noen minutter siden. DET svei å se reaksjonen til svigerforeldrene mine. [emoji20]
Var det noen spesiell reaksjon? Kjenner meg igjen i følelsen :Heartred Har fått annonsert tre nære som skal ha bare siste uken.

Var det noen spesiell reaksjon? Kjenner meg igjen i følelsen [emoji813]red Har fått annonsert tre nære som skal ha bare siste uken.
Typiske greia med at man ikke er klar fordi man ikke har ting på stell [emoji14] men da baner de jo vei for oss da, sånn at når vi forteller det har de vent seg til tanken. [emoji56] så får vi forhåpentligvis en litt mindre skuffet reaksjon [emoji4] np hadde det passet bra om vi fikk positiv test, haha!

Typiske greia med at man ikke er klar fordi man ikke har ting på stell [emoji14] men da baner de jo vei for oss da, sånn at når vi forteller det har de vent seg til tanken. [emoji56] så får vi forhåpentligvis en litt mindre skuffet reaksjon [emoji4] np hadde det passet bra om vi fikk positiv test, haha!

Så bra de tok støyten da[emoji23] håper du får positiv test! Her kom tr, så pp3 står for tur! Satser på en liten førjulsgave i år[emoji173]

8 dpo.

Tok en ebay test. Der du tar urinen opp i en sånn stikk og sprøyter 3-4 dråper på gravidtesten (sånn legener bruker)

Tenkte ikke så på den, reiste på jobb, nå når jeg kommer hjem er det en skikkelig svak svak strek! Det skal jo så å si være umulig :O for se om to dager hva svaret blir !

289933cb03c159c95cb1037a118308db.jpg
8272d45ee4a2facd46ae61af3e294b9b.jpg
tok denne i morges og kan skimte noe.. er sikkert skygge da, men spennende å se!
.hva heter denne appen igjen? Der du får bildet i negativ?

Blir helt matt jeg :( ikke blir vi gravide og ikke får jeg fast :( er ringevikar 5 plasser ..:( å likevel har jeg ikke noen erfaring..
Skjønner veldig godt at det er frustrerende . Selv vært i vikar i tre år og fikk akkurat fast nå etter x antall søkerunder og intervjuer i skolen. Ikke gi opp så går det en dag for deg også :)ikke gi opp troen på at du er flink nok:Heartred

For en kjip kommentar å gi :( Men ja, jeg håper det gjør det lettere for dere:D

Tok denne! Mange timer siden! Tatt på morgenen! Måtte redigere det ene da! For å se! Har aldri fått sånn tykk strek før ! Men vil ikke ha for høye forhåpninger !
Tross alt bare 8dpo

Vedlegg

• IMG_20170301_172051.jpg
    IMG_20170301_172051.jpg
    90,1 KB · Visninger: 107
  • 20170301_174359.jpg
    20170301_174359.jpg
    350,1 KB · Visninger: 109
Tok denne! Mange timer siden! Tatt på morgenen! Måtte redigere det ene da! For å se! Har aldri fått sånn tykk strek før ! Men vil ikke ha for høye forhåpninger !
Tross alt bare 8dpo
Jeg var litt i grenseland usikker på denne [emoji14] ta ny om noen dager.

Uff skjønner følelsen. Både kusinen og fetteren til min samboer de begynte å prøve rett før oss, begge har babyer på 1 år. Det er kjempe vondt for meg å se hvor mye oppmerksomhet de babyene får når vi også skulle hatt baby [emoji174] men vi får baby en dag vi også, hold motet oppe [emoji4]

Jeg har fått litt blod på papiret nå ikveld.. Så nå kommer tr her, 2 dager før tiden! :( (Cd29) Forrige syklus var på 31 dager og forrige der igjen på 33. Så nå tror jeg den snart er tilbake slik den var før forrige svangerskap.. Da er det bare å ønske pp3 velkommen! Vi skal prøve å ikke stresse like mye med prøvingen denne måneden, så mulig jeg blir litt mindre aktiv inne på forumet denne perioden. Skal prøve å tenke litt mer på andre ting, og forhåpentligvis også klare å senke skuldrene litt.. Vi får se hvordan det går;p Gratulerer igjen til dere med positive tester! :)

Uff skjønner følelsen. Både kusinen og fetteren til min samboer de begynte å prøve rett før oss, begge har babyer på 1 år. Det er kjempe vondt for meg å se hvor mye oppmerksomhet de babyene får når vi også skulle hatt baby [emoji174] men vi får baby en dag vi også, hold motet oppe [emoji4]
Nei altså.. de fikk ikke noe støtte akkurat, heller det stikk motsatte. [emoji14] men de venner seg vel til det innen vi kan levere vår beskjed om det samme [emoji23] hvis ikke så sier vi det rett før vi drar hjem derfra når det blir aktuelt.

Back
Topp