IKM uke 9❤

Skikkelige krampetak i livmorsområdet:O og mensmurringer, det føles som noe strekker! Og puppene mine er vonde når jeg ligger på en men ikke når jeg knar de !

Hm, spennende!Hvorfor får du ikke lagt ut bilde?:)

Filen er for stor :( men tror jeg tar ny i morgen eller mandag :) har jo demontert hele greia og slettet bilde siden jeg ikke får lagt det ut :)

Last edited:
Skikkelige krampetak i livmorsområdet:O og mensmurringer, det føles som noe strekker! Og puppene mine er vonde når jeg ligger på en men ikke når jeg knar de !

Filen er for stor :( men tror jeg tar ny i morgen eller mandag :) har jo demontert hele greia og slettet bilde siden jeg ikke får lagt det ut :)
Jeg pleier bare å kutte bildet litt så funker det :) gleder meg til å se neste test!:happy3

Krysser fingrene for at du kan bli med meg til novembergruppa! :)

Så skjønt:) men jeg er veldig negativ nå merker jeg, dagen har vært helt fæl :( bare grener og er sikker på jeg får tanta til uka :'(

Da skal jeg holde håpet for deg så lenge :) Man kan jo bli ganske emosjonell av gravidhormoner også da! Jeg har merket at lunta er relativt kort allerede :rolleyes:

Jeg trodde jeg fikk tr igår, men det gjorde jeg ikke samt negativ g-test igår. Så over ikm og skjønner ingenting etter 9pp med syklus som en klokke. Spent på hva som skjer :p

Back
Topp