IKM uke 9❤

Sorry at jeg har vært lit frakobla, trengte litt pause midt oppi alt syklustullet:oops:
Men så spennende at du kanskje hadde strek!:woot: Håper mange fler i gruppa vår får gode nyheter denne uka [emoji813]red
Du er unnskyldt altså, men folk er litt utolmodige[emoji173]
Jeg synes det var superspennende, men tør ikke stole på det før etter TUL om det blir sterkere strek.. [emoji87]

Det var nok skygge på min. Tr er her. Smerter og småblødninger. Selvfølgelig på bursdagen til gubben når vi er på besøk hos svigers, broren nettopp har annonsert kjærringa sin graviditet og hele familien kommer på kaffe og kaker. Nå vil jeg ingenting annet enn å gråte [emoji20]
Bestilt meg basaltermometer fra komplettapotek nå.

Det var nok skygge på min. Tr er her. Smerter og småblødninger. Selvfølgelig på bursdagen til gubben når vi er på besøk hos svigers, broren nettopp har annonsert kjærringa sin graviditet og hele familien kommer på kaffe og kaker. Nå vil jeg ingenting annet enn å gråte [emoji20]

:Heartbigred

Da har jeg lagt til på lista de som har fått positive tester så langt så håper vi at lista blir lang videre :-) Rop ut hvis jeg har glemt noen! Ikke alltid like lett å ha oversikten :angelic:

:Heartred Og du er sikker på at det er tr? :-/

Puppene mine er begynt å klø litt på sidene. Så er jeg så himla svimmel! Kyllingen luktet eddik i går og smakte omtrent eddik au :O
Hmmm. 9dpo så vet ikke helt hva jeg skal tro¿

Æsj søren også! Kjenner så godt igjen følelsen :Heartpink Akkurat blitt tante selv, og skulle hatt termin bare 3 måneder etter dem. Er noe dritt å ønske noe så høyt og så skjer det ikke så fort som man gjerne vil :( Masse lykke til neste PP, kos deg så mye du kan med ikke-gravide gjøremål/mat innen den tid!

Sender en stor klem ❤

Æsj søren også! Kjenner så godt igjen følelsen [emoji813]pink Akkurat blitt tante selv, og skulle hatt termin bare 3 måneder etter dem. Er noe dritt å ønske noe så høyt og så skjer det ikke så fort som man gjerne vil :( Masse lykke til neste PP, kos deg så mye du kan med ikke-gravide gjøremål/mat innen den tid!
Sender en stor klem [emoji173]
[emoji173][emoji173] søte dere [emoji4]
Ja, kan kose meg med vin, grillmat og badstu i helga på hytta, og det er jo godt da [emoji56]

Sender en god klem til deg[emoji173] vi blir i samme ikm-gruppe neste pp også da? Da SKAL det bli en liten julebaby på oss [emoji7]

Da har enda en venninne anno sertifisert på Facebook at hun er gravid.. hun er 24 år å skal ha sitt tredje barn.. jeg har ikke fått mitt første engang:( og ho tok abort i oktober.. og ble gravid igjen med en gang... syns livet er ganske urettferdig nå.. ligger i senga mi og er skikkelig deprimert og vil bare sove:(

Vet om 6 jenter som er gravide til nå og har termin juni - oktober :(

Har eksamen i morgen og klarer ikke å ofre den en tanke siden tr egentlig skulle komme først på dagen i dag, men ingen tegn til den enda.. testene, ja testene i flertall som jeg har tatt er helt blenda! Men puppene prikkerog hvis jeg dusjer eller tar på dem er det som om utdrivni gsrefleksen starter og det begynner å renne dråper med gul (råmelk?) Wtf liksom? Virker som at hormonene et i skikkelig ubalanse?:(

Har eksamen i morgen og klarer ikke å ofre den en tanke siden tr egentlig skulle komme først på dagen i dag, men ingen tegn til den enda.. testene, ja testene i flertall som jeg har tatt er helt blenda! Men puppene prikkerog hvis jeg dusjer eller tar på dem er det som om utdrivni gsrefleksen starter og det begynner å renne dråper med gul (råmelk?) Wtf liksom? Virker som at hormonene et i skikkelig ubalanse?:(

Råmelk? Allerede nå? Er ikke det litt vel tidlig? Reiser til legen !

Da har enda en venninne anno sertifisert på Facebook at hun er gravid.. hun er 24 år å skal ha sitt tredje barn.. jeg har ikke fått mitt første engang:( og ho tok abort i oktober.. og ble gravid igjen med en gang... syns livet er ganske urettferdig nå.. ligger i senga mi og er skikkelig deprimert og vil bare sove:(

Vet om 6 jenter som er gravide til nå og har termin juni - oktober :(
I feel you [emoji173][emoji173]

I feel you [emoji173][emoji173]

Takk <3 Har heldigvis gode venner som tenker på meg <3

Ønske om barn er så stort <3
Ble ringt av en veldig god venninne og ho sa de hadde tenkt så på meg og at de har så vondt av meg <3 og at det blir snart vår tur <3

Har ikke gratulert de på Facebook enda, orker ikke :'(

Back
Topp