Er det mulig å si noe såntDet var egentlig akkurat som forventet. De fikk ikke begge bli 50 før de skulle bli besteforeldre og det var galt [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det mulig å si noe såntDet var egentlig akkurat som forventet. De fikk ikke begge bli 50 før de skulle bli besteforeldre og det var galt [emoji14]
Jada, det er det [emoji14]Er det mulig å si noe sånt
Søk på pregnancy test checker [emoji4]
Mange timer siden testen ble tatt; men det var en svaaak svaaak rosa strek der [emoji4] plukket fra hverandre babyplan-testen
Mange timer siden testen ble tatt; men det var en svaaak svaaak rosa strek der [emoji4] plukket fra hverandre babyplan-testen
Bilde?
Tar en på fredag tenker jeg, da får dere bilde [emoji14] i tilfelle det bare er en lure-strek. Er litt for redd for til håpe. [emoji87]Bilde!!!
Oi oi oi! Spennende!! [emoji16]En dag over ikm, skulle hatt tr igår. Kommer den ikke idag tester jeg imorgen
Bare lirte på om du den som er tråd-starter kunne skrive i første innlegget de som har blitt gravide?
MurreeeEr helt ny her inne men har selv IKM i uke 9 og så at flere spurte etter en tråd her inne så kaster meg ut i det
Er den fra i morges? [emoji4]
Her er testen jeg nevnte. 24t etter at testen er tatt [emoji14] men det er en strek der, redd det er skygge nå. Den hadde farge igårkveld.
Den som er fra igår.. tar en ny imorgen hvis ikke murringene mine i dag er tr som kommer som bestilt [emoji14]Er den fra i morges? [emoji4]
Tenkte på det i går, skal ordne det i løpet av dagen det vi vet så langtBare lirte på om du den som er tråd-starter kunne skrive i første innlegget de som har blitt gravide?
Sorry at jeg har vært lit frakobla, trengte litt pause midt oppi alt syklustulletMurreee