IKM uke 9❤

Da har enda en venninne anno sertifisert på Facebook at hun er gravid.. hun er 24 år å skal ha sitt tredje barn.. jeg har ikke fått mitt første engang:( og ho tok abort i oktober.. og ble gravid igjen med en gang... syns livet er ganske urettferdig nå.. ligger i senga mi og er skikkelig deprimert og vil bare sove:(

Vet om 6 jenter som er gravide til nå og har termin juni - oktober :(
:Heartred

Har eksamen i morgen og klarer ikke å ofre den en tanke siden tr egentlig skulle komme først på dagen i dag, men ingen tegn til den enda.. testene, ja testene i flertall som jeg har tatt er helt blenda! Men puppene prikkerog hvis jeg dusjer eller tar på dem er det som om utdrivni gsrefleksen starter og det begynner å renne dråper med gul (råmelk?) Wtf liksom? Virker som at hormonene et i skikkelig ubalanse?:(
Lykke til med eksamen da!:signs003

Takk <3 Har heldigvis gode venner som tenker på meg <3

Ønske om barn er så stort <3
Ble ringt av en veldig god venninne og ho sa de hadde tenkt så på meg og at de har så vondt av meg <3 og at det blir snart vår tur <3

Har ikke gratulert de på Facebook enda, orker ikke :'(

:Heartred

1 dag over ikm.. ser du noe?
20170303_052603.jpg

Gratulerer så mye! Hvordan følelse hadde du?:)

Fredag for en uke siden begynte det å stikke i underliv/livmor området, så da sa jeg til mannen at nå tror jeg noe kanskje fester seg. I dagene etterpå har jeg kjent rare smaker i munnen, rare lukter overalt, og murring/nummenhet/kiling i livmoren :) Var derfor rimelig sikker da det var samme jeg kjente sist graviditet, men man vet jo aldri 100% før testing!

Hei alle kloke damer :) Tr er ventet idag, og det har jo forståvidt kommer noe.. Hver gang jeg er på do og tisser er det en misfarging på papiret liksom. Men ingen vanlig mens eller murringer hittil! Skal ta en test imorgen om ikke tr kommer for fullt ikveld eller inatt.. Noen med erfaringer på dette? :Heartred

Hei alle kloke damer :) Tr er ventet idag, og det har jo forståvidt kommer noe.. Hver gang jeg er på do og tisser er det en misfarging på papiret liksom. Men ingen vanlig mens eller murringer hittil! Skal ta en test imorgen om ikke tr kommer for fullt ikveld eller inatt.. Noen med erfaringer på dette? [emoji813]red

Det fikk jeg på morgenen før tr kom, knall rosa papir [emoji14]
Hvordan gikk det igår? Ble det noe mer?

Tok ny test på morgenen idag! 11dpo, er en strek der å! Men klarer ikke bestemme meg om den er blå eller skygge! Og når jeg tok den fra hverandre så er den mye tydeligere! Men får ikke lagt ut bilde :(

Tok ny test på morgenen idag! 11dpo, er en strek der å! Men klarer ikke bestemme meg om den er blå eller skygge! Og når jeg tok den fra hverandre så er den mye tydeligere! Men får ikke lagt ut bilde :(
Hm, spennende!Hvorfor får du ikke lagt ut bilde?:)

Back
Topp