IKM uke 9❤

Jeg hadde samme følelsen når vi prøvde på første pga mamma. Jeg gruet meg så innmari til å fortelle henne det at jeg kunne besvimt. Hun tok det heller ikke så bra. Jeg var da 25 år så jeg hadde ikke akkurat havnet under kategorien unge mødre :p mamma sa til og med direkte til meg at det var egoistisk av meg å bli gravid da.
:smiley-angry005
Seriøst?
Huff, mye disse mødre/svigermødre kan lire av seg.

Jeg var 20 når jeg ble gravid. Man føler seg klar når man er klar. Andre har ingenting med slike ting rett og slett!

:smiley-angry005
Seriøst?
Huff, mye disse mødre/svigermødre kan lire av seg.

Jeg var 20 når jeg ble gravid. Man føler seg klar når man er klar. Andre har ingenting med slike ting rett og slett!

Nei, det ødelagte mye av gleden. Og jeg var faktisk flau av å fortelle hva mamma syntes når folk spurte om hun var glad... det gjorde også at jeg aldri ringte henne for råd og støtte når det skjedde noe i svangerskapet eller etter fødsel. Ble heller irritert når hun hadde noe å si. For jeg følte hun ikke fortjente å ha noen mening. Men nå over ett år siden fødsel så går det mye bedre og hun har sagt flere ganger at jeg ikke må vente for lenge med nr2. Så håper det blir helt annerledes svangerskap med neste :)

Nei, det ødelagte mye av gleden. Og jeg var faktisk flau av å fortelle hva mamma syntes når folk spurte om hun var glad... det gjorde også at jeg aldri ringte henne for råd og støtte når det skjedde noe i svangerskapet eller etter fødsel. Ble heller irritert når hun hadde noe å si. For jeg følte hun ikke fortjente å ha noen mening. Men nå over ett år siden fødsel så går det mye bedre og hun har sagt flere ganger at jeg ikke må vente for lenge med nr2. Så håper det blir helt annerledes svangerskap med neste :)
Er trist når det blir slik.
Jeg har heldigvis en mamma som har fulgt meg opp igjennom hele veien. Dårlig barnevakt, men god samtalepartner ;)

Men der imot svigermor. Hun kan jeg spy av:puke_r

Hva tenker du på? Hva er det som ikke føles riktig? Egoistisk?

Du vet at det er veldig vanlig graviditetstegn å over evaluere alt, samt være emosjonell?? ;) ;)

Er en del som har skjedd den siste uken som gjør at jeg har begynt å tenke litt svartere på det [emoji20] det går sikkert over når jeg blir ferdig med det.
Egoistisk tenker jeg liksom.. standarden jeg føler folk mener man må ha.. ferdig med ditt og datt og intenting er liksom bra nok for enkelte [emoji20]

Det er helt innafor å være emosjonell og å tenke mye forskjellig i denne situasjonen. Krysser fingrene for deg at du har en spire i magen. :) <3
Joda, unormalt er det nok ikke [emoji14]

Jeg hadde samme følelsen når vi prøvde på første pga mamma. Jeg gruet meg så innmari til å fortelle henne det at jeg kunne besvimt. Hun tok det heller ikke så bra. Jeg var da 25 år så jeg hadde ikke akkurat havnet under kategorien unge mødre [emoji14] mamma sa til og med direkte til meg at det var egoistisk av meg å bli gravid da.

Jeg tror jeg står rimelig likt som du gjorde da, det har ikke egentlig plaget meg særlig før nå [emoji14] fikk bare ett skikkelig infall av depping i dag, sliten i hodet av alt rundt meg.. [emoji17]

Er en del som har skjedd den siste uken som gjør at jeg har begynt å tenke litt svartere på det [emoji20] det går sikkert over når jeg blir ferdig med det.
Egoistisk tenker jeg liksom.. standarden jeg føler folk mener man må ha.. ferdig med ditt og datt og intenting er liksom bra nok for enkelte [emoji20]

Du kommer til å bli verdens beste mamma til ditt barn uansett hva NOEN sier. :Heartpink

Takk [emoji173] er bare litt tung til sinns i dag og trengte å lufte hodet litt [emoji87] ble stående og skrike på kjøkkenet mens jeg rotet sammen røra til kjøttpudding, helt latterlig egentlig [emoji23]
Tung til sinns er alle innimellom. Luft hodet, så letter det litt :) Lykke til med kjøttpuddingen :P

La ut tempen min på vi som temper feeden og ei tipsa meg om å ta en el test, noe jeg gjorde og fikk kjempe sterkt utslag! Så da kan det hende jeg ikke har ikm i morgen likevel for å si det sånn! :eek:
Har jo ikke påvist el tidligere denne pp så kan jo hende den faktisk aldri har vært:wideyed: i så fall får jeg en ganske annen syklus enn jeg har hatt de to tidligere gangen så vi får se hvordan det går ut uka. Får heie på dere så lenge :)

La ut tempen min på vi som temper feeden og ei tipsa meg om å ta en el test, noe jeg gjorde og fikk kjempe sterkt utslag! Så da kan det hende jeg ikke har ikm i morgen likevel for å si det sånn! :eek:
Har jo ikke påvist el tidligere denne pp så kan jo hende den faktisk aldri har vært:wideyed: i så fall får jeg en ganske annen syklus enn jeg har hatt de to tidligere gangen så vi får se hvordan det går ut uka. Får heie på dere så lenge :)
Spennende med så sterk test, så bildet [emoji14] kanskje du har el litt senere da? [emoji4]

Jeg tok en cb digital nå; negativ. Så da venter jeg egentlig bare på tr tenker jeg [emoji55] kanskje likegreit denne runden. Blir ikke å hoppe over neste pp, svigers kan heller komme til oss i jula hvis det er galt at vi ikke kommer dit [emoji4]

Oi, blir spennende å følge med de neste dagene da! :)

Spennende med så sterk test, så bildet [emoji14] kanskje du har el litt senere da? [emoji4]

Jeg tok en cb digital nå; negativ. Så da venter jeg egentlig bare på tr tenker jeg [emoji55] kanskje likegreit denne runden. Blir ikke å hoppe over neste pp, svigers kan heller komme til oss i jula hvis det er galt at vi ikke kommer dit [emoji4]

Hvis jeg faktisk har el nå så aner jeg ingenting om syklusen min lenger så da får jeg ta en el test i morgen igjen og sammenligne med tempen som da skal gå opp:wideyed: så er det i så fall to nye uker til ikm hvis det stemmer.

Hvis jeg faktisk har el nå så aner jeg ingenting om syklusen min lenger så da får jeg ta en el test i morgen igjen og sammenligne med tempen som da skal gå opp:wideyed: så er det i så fall to nye uker til ikm hvis det stemmer.
Hmm, du hadde jo nettopp mistet, hadde du ikke? Kan jo bli kluss i starten da..

Har ikke det nei ;)
Men leste at det kan være tegn på tr, el eller graviditet så får vente i spenning :p
Da harr jeg misforstått litt [emoji14]
Kanskje syklusen din har bestemt seg for å sykle seg en tur rundt europa? [emoji23]

Back
Topp