IKM uke 9❤

Jeg er 99% sikker på at jeg er gravid. Det stikker og strekker i livmoren og har fått den samme smaken i munnen som forrige gang jeg var gravid :) Tror jeg skal prøve meg på en test i morgen tidlig.. Så håper jeg denne spiren holder helt til mål! :Heartpink

Så gøy! Hvor mange dpo er du?

Hei. Helt ny her. Hadde EL ca 14-15.02 , har IKM ca 28-30.02. Har desverre mistet to ganger i fjor. Har ofte klaffet dårlig med mannens reisejobb og min EL i tillegg så dette har tatt tid. Har ikke gjort noe for å hindre graviditet etter vi fikk jenta vår for 3 år siden. Vi er voksne i tillegg (derav nicket) så klokka tikker i tillegg... Må opplyse om at vi begge er sjekket ut og alt ser fint ut. Sperm/blodprøver osv.

Hei. Helt ny her. Hadde EL ca 14-15.02 , har IKM ca 28-30.02. Har desverre mistet to ganger i fjor. Har ofte klaffet dårlig med mannens reisejobb og min EL i tillegg så dette har tatt tid. Har ikke gjort noe for å hindre graviditet etter vi fikk jenta vår for 3 år siden. Vi er voksne i tillegg (derav nicket) så klokka tikker i tillegg... Må opplyse om at vi begge er sjekket ut og alt ser fint ut. Sperm/blodprøver osv.

Velkommen i gjengen [emoji4] da hadde vi el ca samtidig! Spennende å se når vi får noe resultat!
Du er nok ikke alene om de reise-tidene, har lest at det er flere som ikke er så heldige med sånt [emoji14]

Velkommen i gjengen [emoji4] da hadde vi el ca samtidig! Spennende å se når vi får noe resultat!
Du er nok ikke alene om de reise-tidene, har lest at det er flere som ikke er så heldige med sånt [emoji14]

Nei, det er noe skjiiit med den jobbreisinga! :p Takk forresten! Litt greit å ha noen å snakke med om disse tingene. Har ingen å dele sånne "prøve-ting" med... Er så sykt lei av negative tester nå!!! Håper virkelig det klaffer snart! Tærer sånn på meg. Og ikke blir jeg yngre heller så det er liksom dobbelt press. Noe som IKKE ER positivt heller! :/ Jaja... Har ikke gitt opp helt enda!

Svaaaak strek i dag også, men såpass svak at de ikke viser på bildet! Dette har jeg fått før også, så er nokk bare skyggestreker :(
454999898d39ec0c602a2fff411b2af9.jpg
jeg spotter enda, så jeg føler løpet er kjørt!

db8ce2bbdf039ebc88621c88e76794fe.jpg
148e9d564244d283fab2eb50fae648b5.jpg
dagens blendaer fra meg.. mister håpet da jeg testa positivt fire dager før ikm med sistemann. Venter mens på fredag. Murrer fortsatt veldig i ryggen da, men er vel menssmerter da..? Blæ..

Hmm. I dag hoppet krysset frem og ff tror jeg kanskje hadde el tidligere. Altså plutselig står det 12 dpo! What what!

Back
Topp