LilleTusta
Glad i forumet
Ser dere noe? Vis vedlegget 219602
Skimter noe blått der ja !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser dere noe? Vis vedlegget 219602
Jeg er 99% sikker på at jeg er gravid. Det stikker og strekker i livmoren og har fått den samme smaken i munnen som forrige gang jeg var gravid Tror jeg skal prøve meg på en test i morgen tidlig.. Så håper jeg denne spiren holder helt til mål!
Så gøy! Hvor mange dpo er du?
Hei. Helt ny her. Hadde EL ca 14-15.02 , har IKM ca 28-30.02. Har desverre mistet to ganger i fjor. Har ofte klaffet dårlig med mannens reisejobb og min EL i tillegg så dette har tatt tid. Har ikke gjort noe for å hindre graviditet etter vi fikk jenta vår for 3 år siden. Vi er voksne i tillegg (derav nicket) så klokka tikker i tillegg... Må opplyse om at vi begge er sjekket ut og alt ser fint ut. Sperm/blodprøver osv.
Velkommen i gjengen [emoji4] da hadde vi el ca samtidig! Spennende å se når vi får noe resultat!
Du er nok ikke alene om de reise-tidene, har lest at det er flere som ikke er så heldige med sånt [emoji14]
Gratulerer!! :-D
Ikm 29.2
Ååh takk [emoji56]Gratulerer!! :-D
Ikm 29.2
Haha ja sikkert [emoji23][emoji23] tusen takk [emoji179]1. Mars mener du? Gratulerer
Ikm 29.2
Tusen takk[emoji4] alle gode ting er tre. Er det sjanser eller barn? Dette er tredje gang jeg har gravid uten et eneste barn [emoji4]Gratulerer så masse!![emoji173][emoji173][emoji173]
Ikm 29.2
Tusen takk[emoji4] alle gode ting er tre. Er det sjanser eller barn? Dette er tredje gang jeg har gravid uten et eneste barn [emoji4]