IKM uke 9❤

De på apoteket har nok sett det før, men kleint er det alltid! Men jeg bruker ikke canesten når jeg mistenker sopp, jeg bruker diflucan [emoji23] jeg synes det er værre å kjøpe g-tester i dagligvarebutikken [emoji87]

I dag ble jeg bilsyk på vei hjem fra kaffedate

Ja men han her er ny! Aldri sett han før :O og veldig ung ! Hahaha!

Jeg er skikkelig kvalm og uvel jeg :(

Føler TR kommer når som helst! Den kom 4 dager før tiden forige mnd.. Så er typisk at den kommer tidligt denne mnd også[emoji849]

Jeg har skikkelig menssmerter idag.. Forventet ikm er ikke før til fredag. Lurer på om tr kommer før tida..o_O:sorry:

Jeg får sikkert tr helt plutselig på mandag, det hadde vært typisk [emoji102]

Æsj, sykt ekkel smak i munnen:(
Snusmak i munnen når det renner saft fra snus ned i halsen :( å jeg snuser ikke engang! Æsj æsj æsj :(

Potetgullet vi kjøpte ikveld smakte ikke det samme som sist... vet ikke om det et potetgullet eller meg det er noe med..? :p

Synes jeg kan skimte en svaaak strek på dagens test, ser den nesten ikke på bilde.. men er nokk bare skygge, får jeg begynte også å blø bittelitt i dag :(
49c21b53945616363377c7b0777c20dc.jpg

Synes jeg kan skimte en svaaak strek på dagens test, ser den nesten ikke på bilde.. men er nokk bare skygge, får jeg begynte også å blø bittelitt i dag :(
49c21b53945616363377c7b0777c20dc.jpg
Ser ikke [emoji20] vi liker ikke blødninger! Slutt å blø, få ordentlig strek [emoji23]

Back
Topp